Hoe durfde ik hetquote:
Kan heul goed zingenquote:
Iets in mij zegt dat jij nog beter bent in zwijgen.quote:
Foutjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat jij nog beter bent in zwijgen.
slaat dat opquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:41 schreef sezten het volgende:
ZING MEE
ALS FOK VERDWIJNT EN DANNY OP IEMAND RIJDT ALS IK ALLES ZO ZIE HET IS EEN SYMFONIE EN JE WILT NIET ZONDER JAREN FOK NEE NEE DAT WIL JE ECHT NIET
Op het liedje van jan zitquote:
Ik ben mijn anti-verveling pil vergetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk heb jij geslikt man(of juist niet)
hier, ook een goede oplossingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik ben mijn anti-verveling pil vergetenOf laat maar zeggen ze zijn tijdelijk op
Hier ook. http://tubgirlo etc...quote:
wel kudo's voor het doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
Ah, nu weet ik waar die S voor staat in SC. Sezten Chat...
Zullen we het daar maar op houden danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
Ah, nu weet ik waar die S voor staat in SC. Sezten Chat...
nouquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts.
[ afbeelding ]
Rechts.
Op TV is ze knapper
Dat heb je wel eens he, met van die mensen die in het echt of TV mooier zijn dan op foto's.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts.
[ afbeelding ]
Rechts.
Op TV is ze knapper
Ik vind van welquote:
Kan er zelf over meepraten jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens he, met van die mensen die in het echt of TV mooier zijn dan op foto's.
wat een dooddoener, no way dat ik nu dat stomme progamma alleen daarvoor ga aanslingerenquote:
Ze zijn allang weg. Nu is een of andere gabber aan het zingen genaamd Roan of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een dooddoener, no way dat ik nu dat stomme progamma alleen daarvoor ga aanslingeren
Waar gers stiekem meekijktquote:
My god, wie zijn dat !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts.
[ afbeelding ]
Rechts.
Op TV is ze knapper
Een duo van de xfactorquote:
Uiteraardquote:
Names, hyves, woonplaatsen ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:18 schreef gers het volgende:
me boca shirtje is tof![]()
ik wel er nog wel een real betis