Op dat moment leek ze alleen te denken. "Recht vooruit kijken, niet kijken, niet opstaan, recht vooruit kijken, ik hoor het zometeen wel."quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Net of ze op dát moment er over nadachten: 'Zal het op mij zijn geweest?'
Neee, maar je snapt het welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar echt dicht kwam die niet. Maar je hebt wel gelijk
heul veul slijmquote:
Ja maar dan mag toch nog wel iedereen denken wat hij wilt? Net of wim-lex en de rest van het koningshuis op dat moment harder mogen schrikken dan de andere mensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op dat moment leek ze alleen te denken. "Recht vooruit kijken, niet kijken, niet opstaan, recht vooruit kijken, ik hoor het zometeen wel."
Neee, dat bedoel ik niet. Voor mijn part schrik je nog erger in het publiek, ik denk alleen ook niet dat je in kunt schatten wat je gaat denken op zo'n moment.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar dan mag toch nog wel iedereen denken wat hij wilt? Net of wim-lex en de rest van het koningshuis op dat moment harder mogen schrikken dan de andere mensen.
Wimmetje bleef doorzwaaien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar dan mag toch nog wel iedereen denken wat hij wilt? Net of wim-lex en de rest van het koningshuis op dat moment harder mogen schrikken dan de andere mensen.
Nee dus toen zei ik, je mag op zo'n moment alles denken. En dan zeg jij dat ik jou posts niet leesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, dat bedoel ik niet. Voor mijn part schrik je nog erger in het publiek, ik denk alleen ook niet dat je in kunt schatten wat je gaat denken op zo'n moment.
Het was waarschijnlijk tegen hen gericht, maar de anderen zaten er dichterbijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei. Op dat moment weet niemand dat toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk tegen hen gericht, maar de anderen zaten er dichterbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik zie wat ik zie.quote:
Ja, dat dus. Maar ik denk dat je het niet licht in kunt schatten als je er niet bij geweest bentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee dus toen zei ik, je mag op zo'n moment alles denken. En dan zeg jij dat ik jou posts niet lees.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef Jotcha het volgende:
Dus we zijn het er over eens, en kunnen dit onderwerp afsluiten?
Zou mooi zijn, want ik hoor al 10x hetzelfde langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die, dat wou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:36 schreef KingGone het volgende:
Maarja. Je kunt toch niet van te voren bedenken wat je op zo een moment doet. Dus.
We zijn er unaniem over eenschquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, want ik hoor al 10x hetzelfde langskomen
Ik heb die van jou ook minstens 2 keer gelezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar ik denk dat je het niet licht in kunt schatten als je er niet bij geweest bent.
En ik las wat je zei, minstens 2 keer
http://www.verzekeringssite.nl/autoverzekering/quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Do wat was die site voor die verzekeringsshizzle ook alweer?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef KingGone het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG een meisje!
Nou jongens maak er wat van!
Alsof die hier nooit komenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef KingGone het volgende:
Ja hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:51 schreef KingGone het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, maar ik ga er niet op in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. Nee niet zó denken. Anyway .. laat maar dan ja.
quote:
Hae?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 13:55 schreef KingGone het volgende:
Mooi is dat. Door 3 woorden is iedereen beledigd.
Watch the PI
Oh noes! Weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hae?
Ik zeg je alleen dat ik een meisje ben.
Ja, jwt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 @ 14:00 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh. Dus nu moet ik mevrouw zeggen zeker ..
Dat is niet eng. Dat is een eer!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat je in Rotterdam woont.
Hier is de zon er nog
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef Hyman het volgende:
Bizarre zieke painttekeningen......
Typisch fok weer_
Thank you!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.verzekeringssite.nl/autoverzekering/
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef Hyman het volgende:
Bizarre zieke painttekeningen......
Typisch fok weer_
Je kan ook weer te ver gaan...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef -SG- het volgende:
![]()
http://i43.tinypic.com/2mhtr9w.jpg
http://i41.tinypic.com/1hxv2u.png
Zulke schoenen zitten zó fijn.quote:
Whehe, ik klik een keerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef Daniane het volgende:
de één: ik ben hier....euh...
de één: een soort van..
de ander: een wat ben je?
de één: tja, geil dus
de ander: ja....en niet beschikbaar..
de één: ik ga zo maar weer met mn tarzan spelen ;-)
de ander: ik heb ook een flink tarzan..;)
www.tjetter.nl
meekijken met van die personen![]()
zelfde gesprek!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe, ik klik een keer
Je leest nu mee met de chat tussen de één en de ander.
de één: nee 14 pottekijkers net
de ander: oh zo hahaha
de één: bar he?
de ander: leuk
de één: vinden ze t geil denk je?
de ander: dat lijkt mij nog eens geil...een parenclub..met veel kijkers..(A)
de één: ik weet niet of ik dat leuk zou vinden
de ander: of een trio?
de één: toch liever intiem
de één: ja met twee mannen ;-))))))))))))
de ander: ervaring mee?
de één: lijkt me toppie!
de één: nee helaas
de één: ik zei toch al
de ander: en dan eentje voor en eentje achter?
de één: ben een heel braaf meisje
Jep.quote:
ECHT HEquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:27 schreef Zeroku het volgende:
de één: nee, eentje boven, eentje beneden
de ander: of is je andere gaatje nog maagd?
de één: haha ja
de ander: mag ik je ontmaagden?_!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |