abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 16:17:30 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69154575
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 18 mei 2009 @ 16:26:18 #202
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69154912
tvp
pi_69160031
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef Szura het volgende:
Post het maar eventjes hier:

Hartstikke mooi, maar WTF heeft dat met F1 te maken?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:51:59 #204
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_69185824
Zal Brawn wederom de meeste kans maken in Monaco? Aangezien ze de beste/meeste downforce hebben/hadden de afgelopen races en in Monaco hebben ze al aangegeven met zoveel mogelijk downforce te gaan racen, wat daar uiteraard nodig is.

Of zal Red Bull nu niet meer te kloppen zijn sinds zij nu ook de beschikking hebben over een dubbeldeksdiffuser? (ja, het blijf gissen , maar wat denken jullie?)
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
pi_69186156
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:51 schreef Jezza het volgende:
Zal Brawn wederom de meeste kans maken in Monaco? Aangezien ze de beste/meeste downforce hebben/hadden de afgelopen races en in Monaco hebben ze al aangegeven met zoveel mogelijk downforce te gaan racen, wat daar uiteraard nodig is.

Of zal Red Bull nu niet meer te kloppen zijn sinds zij nu ook de beschikking hebben over een dubbeldeksdiffuser? (ja, het blijf gissen , maar wat denken jullie?)
Ik denk dat Red Bull de afgelopen race al een van de snelste was en met de dubbele diffuser (meer downforce zonder extra drag) nog een stap voorwaarts maken. Dus ik zet mijn geld op Red Bull.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_69186503
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:50 schreef kepler het volgende:

[..]

Waarom zou dat verplicht gesteld moeten worden? Als de autofabrikanten het niet kunnen veroorloven, dan gaat het budget vanzelf omlaag lijkt me

De F1 heeft al meerdere (economische) crisissen (is dat een woord? ), meegemaakt dus daar kan deze ook wel bij
Omdat andere teams (zoals Ferrari) niet hoeven te bezuinigen. En om competitief te zijn tegen dat soort teams zul je dus veel moeten uitgeven. Meer dan dat je eigenlijk zou willen. En zelfs dat is geen garantie voor succes.

Ik las net dat Toyota afgelopen kwartaal 7.7 miljard dollar verlies geleden heeft en ernstig gaat snijden in het senior management. Deelname aan F1 staat op dit moment niet ter discussie maar kan elk moment veranderen, gezien de huidige situatie in de auto industrie. Bron GrandPrix.com
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:05:50 #207
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69190229
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik denk dat Red Bull de afgelopen race al een van de snelste was en met de dubbele diffuser (meer downforce zonder extra drag) nog een stap voorwaarts maken. Dus ik zet mijn geld op Red Bull.
met de huidige onderlinge verschillen zal het aankomen op de kwalificatie. Ik hoop dat Trulli zijn overwinning van 2004 kan herhalen
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:24:28 #208
249783 Jezza
Since: niet zo lang
pi_69190767
Veel teams zullen dus zeer licht gaan kwalificeren... Is er in het verleden nog veel gewonnen met pitstopstrategieën? Ik hoop wel dat er wat meer finishen als in 2004
"Supercars are designed to melt ice caps, kill the poor, poison the water table, destroy the ozone layer, decimate indigenous wildlife, recapture the Falkland Islands and turn the entire third world into a huge uninhabitable desert.
pi_69191062
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:24 schreef Jezza het volgende:
Veel teams zullen dus zeer licht gaan kwalificeren... Is er in het verleden nog veel gewonnen met pitstopstrategieën? Ik hoop wel dat er wat meer finishen als in 2004
Heeft ferrari niet een keertje een 4 stopper gedaan? Kan er helemaal naast zitten hoor.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:34:17 #210
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69191109
In Frankrijk, ja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 mei 2009 @ 15:35:23 #211
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69191142
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Heeft ferrari niet een keertje een 4 stopper gedaan? Kan er helemaal naast zitten hoor.
Klopt. Dat was in Frankrijk in 2004
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:42:42 #212
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69191391
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Heeft ferrari niet een keertje een 4 stopper gedaan? Kan er helemaal naast zitten hoor.
In Monaco is het meestal 2. Soms 1
Please, make yourself uncomfortable.
pi_69193439
Top 10 gaat bij gezond verstand toch wel voor 2. Stint 1 zo'n 20 rondes, stint 2 en 3 rond de 30 rondes. Geloof dat t 84 rondes zijn in totaal?
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:53:43 #214
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69194022
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef Atreidez het volgende:
Top 10 gaat bij gezond verstand toch wel voor 2. Stint 1 zo'n 20 rondes, stint 2 en 3 rond de 30 rondes. Geloof dat t 84 rondes zijn in totaal?
met een één-stopper ontloop je wel het verkeer, maar dan moet je wel vooraan starten
Please, make yourself uncomfortable.
pi_69194437
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef bodylotion het volgende:

[..]

met een één-stopper ontloop je wel het verkeer, maar dan moet je wel vooraan starten
Een van de weinige die dat zou kunnen is Trulli
Lijkt wel of zijn auto een stuk breder is dan de rest
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 mei 2009 @ 17:15:06 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69194865
Moet ie alleen niet weer gaan proberen om bij de bocht na Mirabeau in te gaan halen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_69195352
Toch ben ik altijd bang dat dit ook kan gebeuren in de F1:

<>
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:36:49 #218
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_69195696
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
Moet ie alleen niet weer gaan proberen om bij de bocht na Mirabeau in te gaan halen
Trulli haalt toch nooit in
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 mei 2009 @ 17:39:10 #219
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69195768
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_69195858
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:36 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Trulli haalt toch nooit in

<>
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:47:21 #221
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69196008
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef bodylotion het volgende:

[..]

met een één-stopper ontloop je wel het verkeer, maar dan moet je wel vooraan starten
Licht kwalificeren en een hele lange stop

Als je verwacht dat de concurrentie in verkeer komt te rijden wellicht een goede optie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_69198824
Zozo, dat is een heftige flirt.
quote:
Alonso over Ferrari
Tue 19-05 2009

Fernando Alonso heeft vandaag op een sponsor-event van de bank Santander gesproken over Ferrari. De tweevoudig wereldkampioen liet zich opnieuw opvallend positief uit over de Scuderia.

"Ik hou van winnen en het hebben van de beste auto, en Ferrari heeft bewezen altijd een van de beste auto⤙s te hebben" aldus Alonso. "Wanneer je een team bent dat al meer dan 10 titels heeft gewonnen dan ben je een team dat coureurs zekerheid kan bieden. Dat is iets wat niet alle teams kunnen doen."

"Racen voor Ferrari betekent meer dan racen in de Formule 1. Elk kind dat met een rode auto speelt weet het; het is een Ferrari. Het betekent wat meer. Je wordt nooit meer vergeten als je voor Ferrari gereden hebt."
http://www.f1news.nl/news/6229-Alonso+over+Ferrari.html
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_69199482
Watnou heftige flirt? Hij zegt gewoon wat hij altijd al gezegd heeft en wat iedereen eik ook wel met hem eens is.

Ferrari is gewoon het meest legendarische team op de grid en of ze nou winnen of niet, ik kan me goed voorstellen dat je er als coureur liever zou rijden dan bij Renault
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69199980
Ik zou het niet erg vinden wanneer massa zou weggaan bij ferrari. Hij heeft altijd zo'n huilhoofd.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69202290
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik zou het niet erg vinden wanneer massa zou weggaan bij ferrari. Hij heeft altijd zo'n huilhoofd.
Persoonlijk zie ik liever Raikkonen vertrekken..
Hoe dan ook, Alonso bij Ferrari zou ik wel tof vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')