Nouja, als je zo'n poot van een dranghek in de stuurstang krijgt...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Schade aan de stuurinrichting zal wel meevallen, voor zover ik er verstand van heb. Hij heeft alleen mensen en dranhekken geraakt tot hij bij de naald kwam. Misschien dat die knal over de vluchtheuvel iets beschadigd heeft, dat zou nog kunnen. Maar de klappen van mensen en dranghekken zal weinig invloed gehad hebben op de stuurinrichting. Denk ik, dus.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dan maar overdreven beveiliging. Yeah vrijheid
Wie weet. Misschien moeten ze dat ding eens nader onderzoeken en blijkt dan dat hij 'm de nacht ervoor op scherp heeft gezet. Misschien zodanig dat hij nu elk moment kan omvallen en niemand heeft eraan gedacht!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien wou hij de Naald wel omduwen op de bus
Zoiets kan best elegant opgelost worden hoor. Denk aan grote zware bloembakken met fleurige bloemen die tijdelijk geplaatst worden om de route te beschermen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dan maar overdreven beveiliging. Yeah vrijheid
Zoiets zou wel kunnen jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zoiets kan best elegant opgelost worden hoor. Denk aan grote zware bloembakken met fleurige bloemen die tijdelijk geplaatst worden om de route te beschermen.
Zo'n aanslag is ook bijna niet te voorkomen. Je kan er wellicht voor zorgen dat het onmogelijk is om in de buurt van de konining met zo'n vrachtwagen te komen, maar er blijven genoeg mensenmassa's over waarbij je wél in de buurt kan komen. In de binnenstad van Eindhoven reed gister ook gewoon verkeer, als je daar met zo'n vrachtwagen rijdt en je brengt de boel tot ontploffing zijn de gevolgen ook niet te overzien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou, als er denk ik iets plausibel is qua aanslag dan is het wel een vrachtwagen vol semtex, kunstmest en andere explosieven die met grote vaart door de afzettingen heen rijdt en de zaak tot ontploffing brengt. Zeker gezien de gebeurtenissen in Afghanistan, Irak en iets verder terug ook in de VS, is een aanslag op deze wijze een van de meest plausibele scenario's waarop er een aanslag plaats kan vinden. Er zullen wel diverse overwegingen gemaakt zijn om de route niet tegen dit soort scenario's te beveiligen maar het is zeker wel iets dat verwacht kan worden als er een aanslag gepleegd wordt dat het via dit scenario zal lopen.
Denk je dat hij dit maandenlang heeft voorbereid? Dit was een wanhoopsdaad, waarbij hij weldegelijk tot doel had de koninklijke familie te raken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:00 schreef ErikT het volgende:
Ik sta weer versteld van de achterlijkheid van de dader. Wat denkt hij nou, dat hij met z'n auto mensen kan verwonden of zelfs vermoorden die bovenop een bus staan???
Okee, hij was dus niet helemaal goed bij z'n hoofd. Maar dat is toch een "ander deel van de hersenen"...
Wat ik wil zeggen is: wat een fucking amateur.
't Zou zomaar kunnen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk je dat hij dit maandenlang heeft voorbereid?
Hij wou ze omver rijden toen ze nog liepen. Alleen toen stuitte de politie hem en later kwam die er wel door maar toen zaten ze al in de busquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:00 schreef ErikT het volgende:
Ik sta weer versteld van de achterlijkheid van de dader. Wat denkt hij nou, dat hij met z'n auto mensen kan verwonden of zelfs vermoorden die bovenop een bus staan???
Okee, hij was dus niet helemaal goed bij z'n hoofd. Maar dat is toch een "ander deel van de hersenen"...
Wat ik wil zeggen is: wat een fucking amateur.
Dat is een veronderstelling ja, maar staat zeker niet vast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij wou ze omver rijden toen ze nog liepen. Alleen toen stuitte de politie hem en later kwam die er wel door maar toen zaten ze al in de bus
Bij lange na niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef jeh1 het volgende:
alle activtieiten van koninginnedag zijn afgelast door het hele land
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Weer een dode te betreuren. De zwaar gewonde marechaussee medewerker. Net op BNR, alert van het ANP
Dat verhaal begin ik wel steeds meer plausibel te vinden..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat is een veronderstelling ja, maar staat zeker niet vast.
Als m'n tante wielen had, was ze een wagentje..als telt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Als al die lui op de bus nou omgekomen waren, wie was dan het nieuwe staatshoofd?
1 van die zonen van Beatrix in London?
Jorge Zorreguietaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Als al die lui op de bus nou omgekomen waren, wie was dan het nieuwe staatshoofd?
Amalia?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Amalia leeft nog gewoon toch? Tot dr achttiende hebben we een interm staatshoofd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
ik geloof idd ook niet dat het voorbereid was..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk je dat hij dit maandenlang heeft voorbereid? Dit was een wanhoopsdaad, waarbij hij weldegelijk tot doel had de koninklijke familie te raken.
Ik ook, maar om het als de waarheid te brengen moet je de tijdstippen en feiten precies kennen. En zover zijn we (nog) niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat verhaal begin ik wel steeds meer plausibel te vinden..
Op deze foto kijkt hij duidelijk omlaag, alsof hij het niet aan wil zien komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef LB06 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg
Zijn moeder heeft gesproken namens de gehele familie, punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat mij nog steeds het meest tegenvalt: dat onze potentiële koning nog geen fatsoenlijk woord tot het volk heeft gericht. Dit was dé kans om zijn leiderschap te tonen. Hij heeft gefaald. wat een geste.²
WTF!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Weer een dode te betreuren. De zwaar gewonde marechaussee medewerker. Net op BNR, alert van het ANP
Hoezo dat dan? Beatrix deed het woord en dat deed ze goed. Waarom zou Alexander hier persé nog wat aan hebben moeten toevoegen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat mij nog steeds het meest tegenvalt: dat onze potentiële koning nog geen fatsoenlijk woord tot het volk heeft gericht. Dit was dé kans om zijn leiderschap te tonen. Hij heeft gefaald. wat een geste.²
Of omdat hij al bewusteloos is ofzo. Misschien heeft hij al een klap op het stuur gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Op deze foto kijkt hij duidelijk omlaag, alsof hij het niet aan wil zien komen.
wie wordt interim staatshoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Amalia leeft nog gewoon toch? Tot dr achttiende hebben we een interm staatshoofd.
En ja ik weet dat mn eerdere verhaal een veronderstelling is
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Dan blijft het zéér toevallig dat hij net per 30 april zijn huur had opgezegd en geen nieuwe woning had.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik geloof idd ook niet dat het voorbereid was..
Neuh, ben ik niet met je eens. Beatrix heeft namens de hele koninklijke familie gesproken, en de laatste keer dat ik keek was zíj nog steeds het staatshoofd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch vind ik dat hij zich heeft moeten tonen, het volk heeft hem nu nodig. En waar was hij? Het antwoord zal niemand ons kunnen geven. Wat een geste.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft gesproken namens de gehele familie, punt.
wat moet ie zeggen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Lex heeft helemaal niets te vertellen of in te brengen. Trix is de baas en is dus ook de aangewezen persoon om namens de familie iets te zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Had ie beter met een wapen tussen het publiek kunnen gaan staan. Gelukkig is het in dit land nog niet zo heel simpel om aan een wapen te komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denk je dat hij dit maandenlang heeft voorbereid? Dit was een wanhoopsdaad, waarbij hij weldegelijk tot doel had de koninklijke familie te raken.
je probeert ook echt overal een troll van te maken huh?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
ik vind het eigenlijk wel goed zo in NLquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, ben ik niet met je eens. Beatrix heeft namens de hele koninklijke familie gesproken, en de laatste keer dat ik keek was zíj nog steeds het staatshoofd.
Ik denk dat Margriet dat zou worden, maar als alle inzittenden het niet zouden hebben overleefd Bernhard junior denk ik, omdat dat de dichtstbijstaande was die niet in de bus zat (hij was geopereerd)quote:
Welk 'leiderschap'? Hij is kroonprins. Beatrix is nog steeds ons staatshoofd en zij heeft namens de familie gesproken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo 'wat een geste'? Weet je wel wat dat woord betekent?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik dat hij zich heeft moeten tonen, het volk heeft hem nu nodig. En waar was hij? Het antwoord zal niemand ons kunnen geven. Wat een geste.²
Sorry to burst your bubble, maar als ik hier 15km naar 't zuiden de Belgische grens over rijd loop ik binnen 10 minuten weer met een wapen naar buitenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ie beter met een wapen tussen het publiek kunnen gaan staan. Gelukkig is het in dit land nog niet zo heel simpel om aan een wapen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |