Nee zo raar is dat nu ook weer niet. Voor mij is het totaal niet gunstig dat ik vrij ben vandaag. Aangezien ik voor een uitzendbureau werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Civilian het volgende:
Is 't echt zo raar dat er vandaag mensen werken?
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.quote:
Nee.. alleen in belgie/duitsland zijn ze vandaag toch vrij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Civilian het volgende:
Is 't echt zo raar dat er vandaag mensen werken?
SMS uh PM je voorstellen maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef dawg het volgende:
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dichtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee.. alleen in belgie/duitsland zijn ze vandaag toch vrij?
Ben wel heel blij dat ik maandag en dinsdag ook vrij ben
daarom ben ik ook vrijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dicht
Ik heb je nummer niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SMS uh PM je voorstellen maar![]()
sorry, kon het niet laten
Ja verzin eens een leuke stelling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SMS uh PM je voorstellen maar![]()
Ambtenaren hèquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Overheidsinstanties zitten hier vandaag ook dicht
Ik snap je punt wel, maar het is al vaker geprobeerd om terug te gaan naar het "oude" en dat blijk niet te werken. Als je nu in de OP een aantal stellingen zet, dan reageren er misschien een paar mensen en dan valt het toch vanzelf dood.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je nou onder die OP nog een zooitje stellingen post, misschien dat het PUB-gehalte dan weer wat daalt. Want er zijn meer mensen die dit vinden, gok ik zo maar even.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
Ken je meerdere "typen" van verliefd zijn? Welke dan? En ook zelf ervaren dus? Vertel het hier!
mocht je meer stelilnge hebben.. laat het weten!!
Ik gok dat jij daar wel iets over kan vertellenquote:
Pff wat een vraag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet.
Ken je meerdere "typen" van verliefd zijn? Welke dan? En ook zelf ervaren dus? Vertel het hier!
Zo dan. En nu weekend!
Waarom ik? Ik leef celibatair!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar wel iets over kan vertellen
dat staat toch los van liefde enzo?quote:
U hebt gezocht op het woord: verliefd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
Alleen liefde voor god.quote:
kan jij dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef hardromacore het volgende:
Het is meer een vraag..
Je kan...:
hopeloos verliefd zijn,
een beetje verliefd,
seksueel verliefd,
medelijden verliefd
und zo weiter
Waarom die OP?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
mocht je meer stellingen hebben.. laat het weten!!
Het PUB gehalte werd te hoog. men wilt proberen hier veranderingen in aan te brengen door terug te vallen op stellingen.quote:
Ik herken ook die types hoorquote:
Waarom niet?quote:
Is er tenminste gelijk een stellingquote:
Hmmm.... wat stond er nog in de oude OP wat wel nuttig was voor de OP? Of is niets meer nuttig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het PUB gehalte werd te hoog. men wilt proberen hier veranderingen in aan te brengen door terug te vallen op stellingen.
Dit is wel een post waardig:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het PUB gehalte werd te hoog. men wilt proberen hier veranderingen in aan te brengen door terug te vallen op stellingen.
Omdat het doel van het topic niet duidelijk is zo. Omdat we via de mods duidelijke richtlijnen hebben gekregen over wat zij graag in de OP willen zien?quote:
en al die andere dingen zijn in mijn ogen geen verliefdheid!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik herken ook die types hoor
Alleen ik wil nu alleen nog maar hopeloos zijn![]()
Hopeloos verliefd staat in mijn ogen gelijk aan chemistry.
Volgens mij ben ik nooit echt verder gekomen dan ergens tussen 'hopeloos verliefd' en ' een beetje verliefd'quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:32 schreef hardromacore het volgende:
Het is meer een vraag..
Je kan...:
hopeloos verliefd zijn,
een beetje verliefd,
seksueel verliefd,
medelijden verliefd
und zo weiter
Nope. Truequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
en al die andere dingen zijn in mijn ogen geen verliefdheid!
redenen om een relatie aan te gaan misschien(in sommige hoofden), maar geen verliefdheid,.
1 dagje iets minder duidelijkheid van het doel van dit topic vinden ze vast niet ergquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat het doel van het topic niet duidelijk is zo. Omdat we via de mods duidelijke richtlijnen hebben gekregen over wat zij graag in de OP willen zien?
tvptjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Stelling:
mocht je meer stellingen hebben.. laat het weten!!
Je moet niksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:38 schreef liefie_ het volgende:
Maar moet ik echt op deze stelling reageren? die in de op bedoel ik?
vind het meer een retorische vraag dan een stelling namelijk
waarom die OP gebruiken als de regels in die OP duidelijk niet nageleefd worden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat het doel van het topic niet duidelijk is zo. Omdat we via de mods duidelijke richtlijnen hebben gekregen over wat zij graag in de OP willen zien?
dan wacht ik wel op de volgendequote:
Dat vond ik ook, ik was eigenlijk precies klaar met singles dinsdag of zoiets en op zoek gegaan naar een andere scquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom die OP gebruiken als de regels in die OP duidelijk niet nageleefd worden?
of moeten de mods deze reeks eerst maar weer eens een maand of 3 dichtgooien voordat men begrijpt dat het niet als SC bedoeld is...kijk, een beetje SC erbij kan geen kwaad maar dan wel over singles, de laatste weken zie ik alleen maar kansloos gedrag & aandachtstrekkerij hier waardoor het voor mij iig een stuk minder interessant is om hier mee te posten.
Praten over je singles leven.. vragen erover en dergelijke.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:42 schreef rival het volgende:
Waar is dit topic dan officieel voor bedoeld?
Dont' shoot me. Ik probeer alleen maar even een statement op te werpen dat we hier in het verleden afspraken over hadden gemaakt en die afspraak verbreken zonder overleg, lijkt me geen strak plan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom die OP gebruiken als de regels in die OP duidelijk niet nageleefd worden?
of moeten de mods deze reeks eerst maar weer eens een maand of 3 dichtgooien voordat men begrijpt dat het niet als SC bedoeld is...kijk, een beetje SC erbij kan geen kwaad maar dan wel over singles, de laatste weken zie ik alleen maar kansloos gedrag & aandachtstrekkerij hier waardoor het voor mij iig een stuk minder interessant is om hier mee te posten.
Je mist mijn punt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar het is al vaker geprobeerd om terug te gaan naar het "oude" en dat blijk niet te werken. Als je nu in de OP een aantal stellingen zet, dan reageren er misschien een paar mensen en dan valt het toch vanzelf dood.
liefie!quote:
probeer zelf een verandering aan te maken dan in plaats van in zelfmedelijden weg te kwijnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om de ' garde' die hier toch al een tijd in zit. nieuwelingen zullen snel genoeg zien hoe het hier gaat. Maar het kan natuurlijk geen kwaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef MNR het volgende:
For starters: begin met het opstellen van de doelen van dit topic. Kleine hint
Of zeg ik nu iets wat niet aansluit?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mis compleet waar het over gaat. Ik lees dit wel weer als ik het kan volgen!
ik doe met je mee[quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef MNR het volgende:
For starters: begin met het opstellen van de doelen van dit topic. Kleine hint
Of zeg ik nu iets wat niet aansluit?
Inderdaad, het is opscheppertopic gewordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Kijk SC is niet erg.. maakt het topic ook een stuk gezelliger. Maar wat hier gebeurd vind ik ook geen sc te noemen.. maar meer idd wat Artic zei, aandachtrekkerij/geilerij en dergelijke.
Wat voor mij als gevolg had dat ik de mensen een stuk minder interessant begon te vinden..
mag ik meeliften met deze post?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
* Ofresca voelt zich aangesproken.
Ik heb Singles nooit in een eerder stadium meegemaakt. Dus voor mij is Singles nooit meer geweest dan een SC die geen SC mocht zijn. Vandaar ook mijn gedragingen. Dat dit niet de bedoeling was van Singles, daar kom ik nu pas achter.
Maar is Singles dan alleen maar bedoelt als een "Help, ik heb een date!-topic"? Want dan ben ik hier heel snel weer weg. Ik kwam hier juist omdat ik geen zin had in relatie-gezeik.![]()
Of is het stiekem ook een beetje SC alleen zonder geregel en gegeil op elkaar?
Ja okay, maar wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om de ' garde' die hier toch al een tijd in zit. nieuwelingen zullen snel genoeg zien hoe het hier gaat. Maar het kan natuurlijk geen kwaad
Denk dat je dat we dat laatste een beetje moeten aanhouden. Gebleken is dat alleen stellingen en puur ontopic niet gaat werken en ook niet gezellig genoeg is haha.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb Singles nooit in een eerder stadium meegemaakt. Dus voor mij is Singles nooit meer geweest dan een SC die geen SC mocht zijn. Vandaar ook mijn gedragingen. Dat dit niet de bedoeling was van Singles, daar kom ik nu pas achter.
Maar is Singles dan alleen maar bedoelt als een "Help, ik heb een date!-topic"? Want dan ben ik hier heel snel weer weg. Ik kwam hier juist omdat ik geen zin had in relatie-gezeik.![]()
Relax. Je hoeft je niet direct aangesproken te voelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
meer het laatste, (vind ik zelf dan he) en dan met als rode lijn, singles perikelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef Ofresca het volgende:
En voor welke SC ben jij?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
Damn zeg, zo moeilijk is het toch niet? De e-penis contest is in PUB, niet hier. Zo simpel is het, als je de posts van nu of van een jaar terug vergelijkt, zie je het verschil wel.
SC is niet erg, sterker nog, dit topic kan niet zonder SC. Maar je hebt SC en je hebt SC.
Dat vind ik een mooie balansquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
Damn zeg, zo moeilijk is het toch niet? De e-penis contest is in PUB, niet hier. Zo simpel is het, als je de posts van nu of van een jaar terug vergelijkt, zie je het verschil wel.
SC is niet erg, sterker nog, dit topic kan niet zonder SC. Maar je hebt SC en je hebt SC.
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
dat jij hier blijkbaar nog elke dag elk topic volgt doet bij mij ook de wenkbrouwen omhoog gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
Geef nou toe, jullie zijn toch ook een zooi kanslozen bij elkaar(uitzonderingen hier en daar gelaten)
Dit topic was al naar z'n grootje na de eerste meet en toen als die stelletjes zijn ontstaan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef Duimelot het volgende:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!
ga dalijk even een nieuwe stoel halen voor buiten en dan nix doen(fokken ws
)
Jij bent hier mijn grootste vriendquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:58 schreef hardromacore het volgende:
[..]
een balans in een onbalans?
fijne middag!
Ik zie juist geen verschil. De spelers zijn anders, maar iedere heropstart van Singles verloopt uiteindelijk weer via dezelfde curve.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
Moet toch in de gaten houden of er nog wat te rellen valtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij hier blijkbaar nog elke dag elk topic volgt doet bij mij ook de wenkbrouwen omhoog gaan
De sc die tenminste nog enigzins in de buurt komt van r&p/singles. Wat ik al zei, gezeur over wie wie sms't/belt/meet/etc, dat interesseert niemand toch geen reet, en als daardoor mensen wegblijven (zoals eerder aangegeven) die hier al lang posten, dan gooi ik mijn mening hier als spreekbuis van de oude garde.quote:
Komt mijn post zo agressief over?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Relax. Je hoeft je niet direct aangesproken te voelen.
We zijn hier gewoon even aan het zoeken naar een middenweg. Iedereen post hier hetzelfde atm.
Deze heropstart is idd nog geen jaar bezig.. Er werd dan ook niet voor niks gezegd in het begin, dat het toch niet zou werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie juist geen verschil. De spelers zijn anders, maar iedere heropstart van Singles verloopt uiteindelijk weer via dezelfde curve.
Nee, deze keer niet. Qua slowchat wel, ben ik met je eens, maar daar heb ik het nu niet echt over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie juist geen verschil. De spelers zijn anders, maar iedere heropstart van Singles verloopt uiteindelijk weer via dezelfde curve.
Nee hoor, wilde gewoon aangeven dat je je niet aangesproken hoefde te voelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Komt mijn post zo agressief over?Hij was meer bedoelt als uitleg, over hoe het is om als nieuweling in het topic te komen.
x2quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef dawg het volgende:
dat was voor mij persoonlijk ook niet de grootste bron van ergernisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, deze keer niet. Qua slowchat wel, ben ik met je eens, maar daar heb ik het nu niet echt over.
Nu weet ik niet in welke garde ik hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
De sc die tenminste nog enigzins in de buurt komt van r&p/singles. Wat ik al zei, gezeur over wie wie sms't/belt/meet/etc, dat interesseert niemand toch geen reet, en als daardoor mensen wegblijven (zoals eerder aangegeven) die hier al lang posten, dan gooi ik mijn mening hier als spreekbuis van de oude garde.
Het gaat mij ook niet zozeer om de SC. Wel om het gegeven dat je uiteindelijk altijd een groep krijgt die te pas en te onpas laat weten dat ze meeten, heen en weer PM'en, daten en neuken met elkaar etc. etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:02 schreef dawg het volgende:
Nee, deze keer niet. Qua slowchat wel, ben ik met je eens, maar daar heb ik het nu niet echt over.
Ik denk dat de rest zich daarin prima kan vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
[..]
De sc die tenminste nog enigzins in de buurt komt van r&p/singles. Wat ik al zei, gezeur over wie wie sms't/belt/meet/etc, dat interesseert niemand toch geen reet, en als daardoor mensen wegblijven (zoals eerder aangegeven) die hier al lang posten, dan gooi ik mijn mening hier als spreekbuis van de oude garde.
Maar gelukkig willen we nu wel wat veranderen voor dat het doek valt ipv aanmodderen en dan het zien sluiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deze heropstart is idd nog geen jaar bezig.. Er werd dan ook niet voor niks gezegd in het begin, dat het toch niet zou werkenHaha..
Wanneer meerder mensen dat ervaren, is het gewoon een kwestie van aangeven. Zoals nu.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
er is niks wat veranderd moet worden, de richtlijnen zijn er al, het is een kwestie van je eraan houden.
In de R&P SC is daar ook ooit een discussie over geweest (met Burdie, dan komt het punt ook meestal wel overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zozeer om de SC. Wel om het gegeven dat je uiteindelijk altijd een groep krijgt die te pas en te onpas laat weten dat ze meeten, heen en weer PM'en, daten en neuken met elkaar etc. etc.
Nope, en dat is nog logisch ook. Je hebt een berg vrijgezelle mannen en een berg vrijgezelle vrouwen. Natuurlijk gaat daar van alles ontstaan, voor en achter de schermen. En iedereen vindt het leuk om alles te weten en zoveel mogelijk toespelingen te maken om de buitenstaanders maar nieuwsgierig te houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Deze heropstart is idd nog geen jaar bezig.. Er werd dan ook niet voor niks gezegd in het begin, dat het toch niet zou werkenHaha..
Een kliek vormen misschien een oplossing?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, en dat is nog logisch ook. Je hebt een berg vrijgezelle mannen en een berg vrijgezelle vrouwen. Natuurlijk gaat daar van alles ontstaan, voor en achter de schermen. En iedereen vindt het leuk om alles te weten en zoveel mogelijk toespelingen te maken om de buitenstaanders maar nieuwsgierig te houden.
Die discussie is daar ook terecht gevoerd. De reden dat het nu minder gebeurt aldaar is omdat er minder wordt gepost door enkele grootverbruikers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef dawg het volgende:
In de R&P SC is daar ook ooit een discussie over geweest (met Burdie, dan komt het punt ook meestal wel over), en sindsdien is dat echt bijna niet meer. Dus het kan wel degelijk.
quote:
Die kliek is er al. Dat zijn degenen die ieder smsje hier komen melden. Misschien moesten ze maar es gaan Twitteren. Een uitgelezen medium om dergelijke nonzin te melden!quote:
Ik denk dat dat maar voor een klein deel de oorzaak is dat dat nu niet meer zo is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die discussie is daar ook terecht gevoerd. De reden dat het nu minder gebeurt aldaar is omdat er minder wordt gepost door enkele grootverbruikers.
En ik denk dat het hem daar in zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
Nope, en dat is nog logisch ook. Je hebt een berg vrijgezelle mannen en een berg vrijgezelle vrouwen. Natuurlijk gaat daar van alles ontstaan, voor en achter de schermen. En iedereen vindt het leuk om alles te weten en zoveel mogelijk toespelingen te maken om de buitenstaanders maar nieuwsgierig te houden.
Gezien de weerstand die Burdie altijd oproept, kan ik mij nauwelijks voorstellen dat zij dit voor elkaar heeft gekregen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat dat maar voor een klein deel de oorzaak is dat dat nu niet meer zo is.
Het mondt altijd weer uit in een SC. Misschien moest dat uitgangspunt maar eens worden bijgesteld in plaats van continu proberen de boel ontopic te houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef dawg het volgende:
Die discussie is dan hier misschien nog wel terechter, omdat dit geen echt slowchat topic is.
Wat blijf jij toch altijd verschrikkelijk positief, heb je nou nooit een dag dat je denkt: tief maar op lul, hou je bek?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer meerder mensen dat ervaren, is het gewoon een kwestie van aangeven. Zoals nu.
Of specifieker: wanneer jij je daar aan ergert, kun je dat gewoon zeggen. Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je het brengt
Maar het is goed dat je het aangeeft
Ik ben voor een SC.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de weerstand die Burdie altijd oproept, kan ik mij nauwelijks voorstellen dat zij dit voor elkaar heeft gekregen.
[..]
Het mondt altijd weer uit in een SC. Misschien moest dat uitgangspunt maar eens worden bijgesteld in plaats van continu proberen de boel ontopic te houden.
Dan mis ook jij het punt, want de discussie gaat niet zozeer over de sc in dit topic, maar de manier waarop enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de weerstand die Burdie altijd oproept, kan ik mij nauwelijks voorstellen dat zij dit voor elkaar heeft gekregen.
[..]
Het mondt altijd weer uit in een SC. Misschien moest dat uitgangspunt maar eens worden bijgesteld in plaats van continu proberen de boel ontopic te houden.
nee ze pakt dit gewoon zakelijk aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat blijf jij toch altijd verschrikkelijk positief, heb je nou nooit een dag dat je denkt: tief maar op lul, hou je bek?
Dat wel misschien.. maar overdrijven en je zin doordrijven is ook een kunstquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef dawg het volgende:
En Burdie, je kunt zeggen wat je wilt, maar zo bot maakte het af en toe wel heel duidelijk.
Ik ook inderdaad. Maar ik snap de problematiek hierdoor wel en zal me er niet meer schuldig aanmaken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik denk dat het hem daar in zit.
Heb mij er zelf ook schuldig aan gemaakt hoor. Daar zeker niet van.
ik snap je puntquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan mis ook jij het punt, want de discussie gaat niet zozeer over de sc in dit topic, maar de manier waarop enzo.
Ow jawel hoor, close call zelfs, alleen niet bij jouquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat blijf jij toch altijd verschrikkelijk positief, heb je nou nooit een dag dat je denkt: tief maar op lul, hou je bek?
Dat had ik al gezien. Vanuit mijn eigen ervaring als semi-buitenstaander is de inhoud van deze SC niet minder irritant dan van vorige Singles edities.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef dawg het volgende:
Dan mis ook jij het punt, want de discussie gaat niet zozeer over de sc in dit topic, maar de manier waarop enzo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien. Vanuit mijn eigen ervaring als semi-buitenstaander is de inhoud van deze SC niet minder irritant dan van vorige Singles edities.
Een deel van de oudere zittenden zijn juist de oorzaak van het probleem. Zij manifesteren zich juist als de 'ga maar in de hoek zitten newbie, dan doen wij het wel voor'.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
Ik ook inderdaad. Maar ik snap de problematiek hierdoor wel en zal me er niet meer schuldig aanmaken.
Ik postte hier al stukken minder vanwege het lul op tafel leggen gehalte. Maar ik denk dat de oudere zittenden hier gewoon met de vuist op tafel moeten slaan. Als wij het doen zal het duidelijk zijn voor iedereen die hier binnenkomt hoe het werkt hier.
En dan is het maar wat minder open dan we zouden willen en niet zo toegankelijk. Maar we kunnen niet de poorten openzetten en verwachten dat het in de banen zal lopen die we willen.
Dat heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd, maar de meerderheid was het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad. Maar ik snap de problematiek hierdoor wel en zal me er niet meer schuldig aanmaken.
Ik postte hier al stukken minder vanwege het lul op tafel leggen gehalte. Maar ik denk dat de oudere zittenden hier gewoon met de vuist op tafel moeten slaan. Als wij het doen zal het duidelijk zijn voor iedereen die hier binnenkomt hoe het werkt hier.
En dan is het maar wat minder open dan we zouden willen en niet zo toegankelijk. Maar we kunnen niet de poorten openzetten en verwachten dat het in de banen zal lopen die we willen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
conclusie: Niet meer je e-pik of e-kut op tafel leggen
Juist niet, gezien de toestroom van nieuwe posters.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een deel van de oudere zittenden zijn juist de oorzaak van het probleem. Zij manifesteren zich juist als de 'ga maar in de hoek zitten newbie, dan doen wij het wel voor'.
Maar moet je dan niet ook meteen de "newbies lijst" uit de OP halen? Die resulteert daar toch meteen in? Of beperken tot M/V en leeftijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zeg niet dat zij de toestroom van nieuwe posters tegen houden. Ik doel er op dat zij juist degenen zijn die hier ieder smsje komen melden. De nieuwe posters zien dat blijkbaar als gewenst gedrag en gaan dat vervolgens ook doen. Voila, daar heb je je lawine effect.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef dawg het volgende:
Juist niet, gezien de toestroom van nieuwe posters.
Die newbielijst kan er heel makkelijk uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Ofresca het volgende:
Maar moet je dan niet ook meteen de "newbies lijst" uit de OP halen? Die resulteert daar toch meteen in? Of beperken tot M/V en leeftijd.
Ik vind dat wel meevallen, maar zal er eens op lettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een deel van de oudere zittenden zijn juist de oorzaak van het probleem. Zij manifesteren zich juist als de 'ga maar in de hoek zitten newbie, dan doen wij het wel voor'.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Je mag het toch best hebben over je seksleven als vrijgezel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
conclusie: Eigenlijk gewoon helemaal geen enkele kut of pik op tafel leggen. Laat die maar lekker onder de dekens in je slaapkamer
zbbrox is nieuw hoor. Knuffelzacht dan weer minder.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zij de toestroom van nieuwe posters tegen houden. Ik doel er op dat zij juist degenen zijn die hier ieder smsje komen melden. De nieuwe posters zien dat blijkbaar als gewenst gedrag en gaan dat vervolgens ook doen. Voila, daar heb je je lawine effect.
ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je mag het toch best hebben over je seksleven als vrijgezel?
quote:
Als we dat nou collectief doen en ook op elkaar letten als we de fout ingaan en het gewoon zeggen. Dan moet de boodschap wel aankomen lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef dawg het volgende:
[..]
zbbrox is nieuw hoor. Knuffelzacht dan weer minder.
Maar het is al eens eerder gezegd. Al vaak zat zelfs, op een gegeven moment blijven posters weg, als dat al geen signaal is en men gewoon door blijft gaan, tja, dan kun je verwachten dat op een gegeven moment iemand zijn bek opentrekt. Ik wel, ik zit hier al vanaf dag 1, het is een leuk topic, en dit is gewoon zonde.
Maar alles is al vaak genoeg gezegd. Vandaar dat ook ik er minder ben.
blijkbaar wil men het toch niet zo graag veranderen. (of sommigen)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]en toch verandert er niks... En dat is jammer.
My ass rival, my assquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
nee ze pakt dit gewoon zakelijk aan
dit is net werk voor haar
300 is wel veelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:
en hoe zit dat dan met de goedemorgenposts...
en dan 300 hoiposts erachteraan..
dus echt posts die nikszeggend zijn verder....
ben ik de enige die die irritant vind? (ja heb me er ook schuldig aan gemaakt in het verleden)
waar is tally, die kan misbruik maken van haar positie en dat soort posts gewoon verwijderen. zonder waarschuwing. das ook duidelijk toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we dat nou collectief doen en ook op elkaar letten als we de fout ingaan en het gewoon zeggen. Dan moet de boodschap wel aankomen lijkt mij.
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:
en hoe zit dat dan met de goedemorgenposts...
en dan 300 hoiposts erachteraan..
dus echt posts die nikszeggend zijn verder....
ben ik de enige die die irritant vind? (ja heb me er ook schuldig aan gemaakt in het verleden)
En hopelijk werkt het ooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:28 schreef Ludootje het volgende:
<Insert random wijze woorden over wat er allemaal mis is met [Singles].>
Iedere paar maanden duikt deze discussie op, en het gaat toch altijd gewoon weer door.
maak ik me ook weleens schuldig aan(ga ik dus ook op letten). maar zorg meestal wel dat er een tekst aan verbonden isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
300 is wel veel![]()
VInd die minder irritant dan de vele![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is vooral symptoombestrijding. Bovendien gun je iemand wel wat beters dan vier Singles topics per dag op die manier bij te gaan houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
waar is tally, die kan misbruik maken van haar positie en dat soort posts gewoon verwijderen. zonder waarschuwing. das ook duidelijk toch?
Heb je dat nou gewoon onthouden of ben je aan het gokken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja natuurlijk!
vertel ons maar hoe dat was gisteren
Ik zal haar even roepen, momentje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
waar is tally, die kan misbruik maken van haar positie en dat soort posts gewoon verwijderen. zonder waarschuwing. das ook duidelijk toch?
Voortgaan geen 'Q. radio is fantastisch' posts van jou op de vroege ochtend?quote:
Heb je niet vaak meer he, dat men echt luisterd en dingen onthoud!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:30 schreef Ofresca het volgende:
Heb je dat nou gewoon onthouden of ben je aan het gokken?
het is niet dat er gelijk een streng beleid gaat gelden hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortgaan geen 'Q. radio is fantastisch' posts van jou op de vroege ochtend?
Nee. Niet op internet nee. Wat goed van je!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je niet vaak meer he, dat men echt luisterd en dingen onthoud!
jawel! zelfs zo streng dat een bepaalde user niet meer metquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is niet dat er gelijk een streng beleid gaat gelden hoor
Goed? Normaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee. Niet op internet nee. Wat goed van je!
Je mag toch nog gewoon je aanwezigheid melden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
jawel! zelfs zo streng dat een bepaalde user niet meer metbinnen mag komen. want dat is een verkapte goedenmorgen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
jawel! zelfs zo streng dat een bepaalde user niet meer metbinnen mag komen. want dat is een verkapte goedenmorgen
Ga je gangquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef dawg het volgende:
En iedereen maar zeiken op KudFokker. Wat een hypocriete zooi is het hier eigenlijk ook.
Zullen we eens namen gaan noemen? Dan wordt het wat concreter.
Ik wist 't!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ofresca op 01-05-2009 13:42:19 ]
dawg: geenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt ja. Misbruik maken. En dat is niet de bedoeling van je blauwe kleurtje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
1 van de boxen zborx of mrbox ofzo, die het elke weet moet vertellen als er een nummer bijgekomen isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dawg: geenposts, ook niet als verkapte tvp.
Wie vult aan?
Ik was me er even niet bewust van dat ik 's ochtends altijd als een van de eerste post en dan goeiemorgen zeg. Dat is niet midden in een discussie, dus zo start ik het topic 's ochtends op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortgaan geen 'Q. radio is fantastisch' posts van jou op de vroege ochtend?
duidelijke taalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef Tally het volgende:
Als ik dat wel zou doen zou dat zorgen voor een rel. Hell.. Als iemand dat in SEX of KPD doet trek ik ze het vel over de oren
Belsezar geenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef dawg het volgende:
[..]
dawg: geenposts, ook niet als verkapte tvp.
Wie vult aan?
deze ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Belsezar geenposts voor mensen of
Behalve dan op vrijdag om mensen fijn weekend te wensen en de
![]()
Blijft slechts aan 1 user voorbehouden als begroeting.
daar ging het volgens mij juist omquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En al helemaal niet iedereen gaan quoten en terug gaan begroeten.
zbbrox met zijn sms/nummer/s&g posts, mxbox met zijn hetze vanwege jaloezie richting bbrox, Knuffelzacht die haar meets en onderonsjes ook echt onderonsjes moet laten zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
1 van de boxen zborx of mrbox ofzo, die het elke weet moet vertellen als er een nummer bijgekomen is
is dat die met die groenige avatar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef dawg het volgende:
mxbox met zijn hetze vanwege jaloezie richting bbrox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien deed je wel niets fout.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het erg als ik op dit moment even niet kan bedenken wat ik allemaal fout deed?
kan zelf ook niks bedenken, bij jou!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het erg als ik op dit moment even niet kan bedenken wat ik allemaal fout deed?
Ja, daar was ik al bang voor...quote:
Dit is nu een goed moment om wel eens terug te lezen.quote:
waar moet ik beginnen!?!?!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is nu een goed moment om wel eens terug te lezen.
Dat zijn de voornaamste zaken waar het nu ook omgaatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Howl het volgende:
Op zich irriteren de goedemorgenberichten mij niet zo. Het verpest de sfeer niet. Maar het hoge opschepperij gehalte wel. En dan is er nog het geklit, gemeet en geroddel wat wel achter de schermen gebeurt, maar telkens hier weer terugkomt.
Begin je nu alweer?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
En laten we dan ook afspreken dat we elkaar in de gaten houden. We kunnen allemaal weleens vergeten en/of terugvallen. Dus gewoon blijven zeggen tegen elkaar als dat gebeurd.
Als het richting mij is mag het hier, anders via de pmquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:
Mogen opmerkingen nog wel een flirterige ondertoon hebben? Of moet dat voortaan ook allemaal via PM?
Die mogen en zullen moeten blijven bestaan dat is ook het leuke van deze reeks. Maar het opscheppen en ik ben bij die en die geweest en ik heb zus en zo van zo duur en heb 148 nummers gehosseld hier op fok moeten weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misschien deed je wel niets fout.![]()
Mogen opmerkingen nog wel een flirterige ondertoon hebben? Of moet dat voortaan ook allemaal via PM?
goeie dag zeggen dan 5 min wachten en dan aangeven dat niemand dag terug zegtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
heyyyyyyyyyyyyy magnummetje poepie scheetje dropje van mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die mogen en zullen moeten blijven bestaan dat is ook het leuke van deze reeks. Maar het opscheppen en ik ben bij die en die geweest en ik heb zus en zo van zo duur en heb 148 nummers gehosseld hier op fok moeten weg.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die mogen en zullen moeten blijven bestaan dat is ook het leuke van deze reeks. Maar het opscheppen en ik ben bij die en die geweest en ik heb zus en zo van zo duur en heb 148 nummers gehosseld hier op fok moeten weg.
heb een stukie terug gelezen en ik begrijp dat een boel niet meer mag enzoquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heyyyyyyyyyyyyy magnummetje poepie scheetje dropje van meHey tijgertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het maar niet een losstaande post is. Dus je kan best iemand begroeten maar maak het dan wel substanieler dan slechts hoiof
Gewoon zorgen dat de post ansich zelf ook wat te zeggen heeft en niet dat de reeks vanaf 8 uur in de ochtend alleen maarbevat.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Owjaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef Duimelot het volgende:
goeie dag zeggen dan 5 min wachten en dan aangeven dat niemand dag terug zegt
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heyyyyyyyyyyyyy magnummetje poepie scheetje dropje van mewel als je daar aan vast plakt, was het nog gelukt gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ofzo, dat je dus iets te melden hebt anders dan dat je soppig wordt van em![]()
ik vind dat murm en kwaak dan een uitzondering mogen zijn want zonder te overdrijven, ik word vrolijk als die 2 met elkaar postenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:57 schreef Howl het volgende:
Ik heb wel eens wat gezegd over hoe Murm en kwaakvaak steeds met hun relatie liepen te pronken. Toen kreeg ik het halve topic over me heen omdat ik "jaloers" zou zijn.
Maar dan weer niet. "Het was lekker hè, gister.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
wel als je daar aan vast plakt, was het nog gelukt gisteren?
ofzo, dat je dus iets te melden hebt anders dan dat je soppig wordt van em
ik merk dat als je zelf ook mensen gedag zegt ze dit ook terug doen, zeg je niemand nooit iets krijg je zelf ook niets lijkt tquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja![]()
Maar dat komt omdat ik mij anders zo genegeerd voel omdat anderen dat wel bij anderen doen![]()
* Cuegirllie schrapt dat van haar lijstje
Ik heb een "misschien" date zondagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Ofresca het volgende:
Kunnen we nu weer OT bezig gaan?
Wat gaan we dit weekend allemaal doen en met wie natuurlijk?
hangt er vanaf, is er beeldmateriaal van?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar dan weer niet. "Het was lekker hè, gister."
Je gaat wat drinken met iemand die je wel ziet zitten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een "misschien" date zondag
en verder heb ik geen plannen, ben met Qday bezig geweest en heb het weekend laten versloffen
Ik zit over 2 uur in de trein naar Antwerpen op weg naar een vriendin. Zit daar het weekend dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Ofresca het volgende:
Nee ze vertelde mij dat ze zondag wel zou kunnen (ik wilde graag eerder afsprekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je gaat wat drinken met iemand die je wel ziet zitten?
Met een uurtje ga ik het kantoor verlaten en dan vanvond waarschijnlijk naar Ede. Bij vrienden langs.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ze vertelde mij dat ze zondag wel zou kunnen (ik wilde graag eerder afspreken) maar ik weet niet of dat uitkomt met mijn zondag
FOK! heeft niet een zodanige plaats in mijn leven dat het leidt tot ergernissen. Gezien de manier waarop je het er mee eens was vond ik het wel gepast om je te wijzen op je eigen aandeel in het grotere geheel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef MNR het volgende:
Ik was me er even niet bewust van dat ik 's ochtends altijd als een van de eerste post en dan goeiemorgen zeg. Dat is niet midden in een discussie, dus zo start ik het topic 's ochtends op.
Irriteert het je?
Over een paar uur richting Amsterdam, naar vriendin. We gaan iets met een V in de naam doen vanavond. Weet echt niet meer wat. En voor morgen bikini mee want dan gaan we in de jacuzzi zittenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Ofresca het volgende:
Dat zou ik jammer vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:41 schreef MNR het volgende:
Ik zal 's ochtends niet meer posten. Scheelt me ook weer een kwartier naar mijn werk
Nee hoor, ze zei, ik hoor het dan wel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]En dat moet ze nu al met zekerheid weten? Of je kunt zondag gewoon afwachten en haar dan eventueel smsen?
Je verbazing kwam vroeger toch minder gespeeld over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef dawg het volgende:
Wat een hypocriete zooi is het hier eigenlijk ook.
Dus je komt naar me toe en ik weet van niks?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Over een paar uur richting Amsterdam, naar vriendin. We gaan iets met een V in de naam doen vanavond. Weet echt niet meer wat. En voor morgen bikini mee want dan gaan we in de jacuzzi zitten
Hij heeft het opgepikt Lit. Zoals wij allemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je verbazing kwam vroeger toch minder gespeeld over.. nostalgie
.
Ja, ik word oud.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je verbazing kwam vroeger toch minder gespeeld over.. nostalgie
.
Dat slaat werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind dat murm en kwaak dan een uitzondering mogen zijn want zonder te overdrijven, ik word vrolijk als die 2 met elkaar posten
Oh prima! Maar is ze het waard om rekening mee te houden, of zie je wel hoe het uitkomt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei, ik hoor het dan wel!
Gotta love it
Voordat je over zure pietjes begint raad ik je aan om even 3 jaar aan singlestopics terug te lezen, en dan terug te komen. Is het in de tussentijd ook wat meer ontopic.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden.
Omdat er 3 zure pietjes zijn die zich buitengesloten voelen of iets dergelijks? Dan gaan ze het maar gezellig met z'n drietjes hebben hier.![]()
Ik zoek wel een andere sc.. i blend in easily.
Misschien iets spontaans morgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Ofresca het volgende:
Pas maar op. Straks krijg je nog een relatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Misschien iets spontaans morgen.
kzal r eens smsen over het hoe of wat.
How about no, you sick dutch bastard.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Voordat je over zure pietjes begint raad ik je aan om even 3 jaar aan singlestopics terug te lezen, en dan terug te komen. Is het in de tussentijd ook wat meer ontopic.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Over een paar uur richting Amsterdam, naar vriendin. We gaan iets met een V in de naam doen vanavond. Weet echt niet meer wat. En voor morgen bikini mee want dan gaan we in de jacuzzi zitten
Als je niet beter weet, waarom doe je het dan wel meteen af met 'dat er drie zure pietjes zijn bladiebla'?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef zbbrox het volgende:
Ik kwam hier binnen en bleef gezellig hier hangen. ik weet niet beter en dus zou ik een get-out-of-jail freecard moeten hebben toch?
Nee, jij kwam hier telefoonnummers hosselen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
How about no, you sick dutch bastard.(das een filmquote, voordat er stoom uit je oren komt
)
Ik kwam hier binnen en bleef gezellig hier hangen. ik weet niet beter en dus zou ik een get-out-of-jail freecard moeten hebben toch?
Volgens mij ging dat erover dat er weer een nummer was gescoord van iemand die ook hier postquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
E over dat opscheppen en zeggen dat er 148 nummers gehosseld zijn... Sorry hoor, maar ook al vind ik het soms bloedirritant, het hoort er wel bij.
Zeggen dat je een meisje over de dijk gedragen hebt en dr telefoonnummer hebt gescoord is vrij single dacht ik zo.
O jeetje. Genegenheid en affectie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks krijg je nog een relatie.
Ja maar het is dus niet als zure pietjes bedoeld. Het is voor behoud van deze reeks. Hij is al vaker door dequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
How about no, you sick dutch bastard.(das een filmquote, voordat er stoom uit je oren komt
)
Met een beetje zoeken kan je van een aantal ook meteen de recensies opvragen. Wat ze wel en niet leuk vinden enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij ging dat erover dat er weer een nummer was gescoord van iemand die ook hier post
Ik heb niets meegekregen over evt nieuwe regels...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
klopt
Maar ik begreep ook niet waarom die niet meer mochten posten!
Sorry ik sprak niet in het algemeen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je niet beter weet, waarom doe je het dan wel meteen af met 'dat er drie zure pietjes zijn bladiebla'?
Euhm, als ik niks doen moet, dan ben ik bij haar!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh prima! Maar is ze het waard om rekening mee te houden, of zie je wel hoe het uitkomt?
I know.. i know..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef AirwiN het volgende:
Met een beetje zoeken kan je van een aantal ook meteen de recensies opvragen. Wat ze wel en niet leuk vinden enzo.
Onwetendheid is nooit een excuus. Soms een reden, maar nooit een excuus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:18 schreef zbbrox het volgende:
ik weet niet beter en dus zou ik een get-out-of-jail freecard moeten hebben toch?
Wie quote je nou?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
O jeetje. Genegenheid en affectie.
"Voor haar wil ik gaan helemaal tot het end, zonder angst of spijt omdat ik weet hoe je bent"
poepen en piesen is het enige dat echt moet toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm, als ik niks doen moet, dan ben ik bij haar!
Hey! Kop op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden.
Omdat er 3 zure pietjes zijn die zich buitengesloten voelen of iets dergelijks? Dan gaan ze het maar gezellig met z'n drietjes hebben hier.![]()
Ik zoek wel een andere sc.. i blend in easily.
joh na de 3e heb ik het niet meer gezegd omdat er mensen paars aanliepenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, jij kwam hier telefoonnummers hosselen.
En stoom uit mijn oren?Echt serieus, ga eens 3 jaar aan topics teruglezen.
Ademen schijnt ook wel vrij essentieel te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
poepen en piesen is het enige dat echt moet toch?
Opscheppen hoort er dus niet bij..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
E over dat opscheppen en zeggen dat er 148 nummers gehosseld zijn... Sorry hoor, maar ook al vind ik het soms bloedirritant, het hoort er wel bij.
Iddquote:Zeggen dat je een meisje over de dijk gedragen hebt en dr telefoonnummer hebt gescoord is vrij single dacht ik zo.
Dat gebeurd vanzelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ademen schijnt ook wel vrij essentieel te zijn.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken kan je van een aantal ook meteen de recensies opvragen. Wat ze wel en niet leuk vinden enzo.
Dat is andere koek. Daar kan ik me in vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar het is dus niet als zure pietjes bedoeld. Het is voor behoud van deze reeks. Hij is al vaker door deen
postst gesloten geweest door de mods en admins. En dat willen we voorkomen want er zijn veel mensen die plezier beleven aan dit topic.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je komt naar me toe en ik weet van niks?
Okay, ik geef het op. Damn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
joh na de 3e heb ik het niet meer gezegd omdat er mensen paars aanliepen
maar dat besef je niet omdat ik er geen jackshit meer over zeimet gevolg dat bij een conflict zoals deze je teruggrijpt naar resultaten uit het verleden. allez ge doet maar he. ik slaap er niet minder om
ik ga niet 3 jaar teruglezen, forget about it![]()
Volgens mij wijzen we ook allemaal naar onszelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef zbbrox het volgende:
De pietjes laten zich persoonlijk een beetje kennen door mensen aan te wijzen. Das onredelijk. Lijkt wel een vete.
Kheb geen ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Betekend dat dat het lekker weer wordt dit weekend?
Meer wordt er ook niet gezegd. Zorg gewoon dat je posts iets te zeggen hebben, thats all.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat is andere koek. Daar kan ik me in vinden.one smiley posts zijn lame.. en de reeks moet blijven natuurlijk
De pietjes laten zich persoonlijk een beetje kennen door mensen aan te wijzen. Das onredelijk. Lijkt wel een vete.
Peace, mannen!
nee zeker niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
poepen en piesen is het enige dat echt moet toch?
Zo'n roze?quote:
Kijk er nu al anders tegenaan. Merci mnr. Go hunt voor die lekkere manskerel in je bedje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey! Kop op.
Weet je hoe ik het zie? Misschien is het wel een hele goeie wisseling. Verandert de structuur hier, is toch prima? Over niet zo lang van nu heb ik een ontzettend leuke vent naast me in bed liggen en dan ben ik het bed niet uit te krijgen
En jij gaat naar Amsterdam, dus je hebt niet eens tijd om te Fokken dan!
Geloof me brox, over een paar weken van nu, kijk je er heel anders tegenaan dan dat je nu doet
Ik niet, maar ik zal die persoonlijke posts wel even negeren.quote:
Opscheppen dat je een meisje over de dijk gedragen hebt dus wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:25 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Opscheppen hoort er dus niet bij..
[..]
Idd
Hey babe..!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niets meegekregen over evt nieuwe regels...
Maar het is wel leuk als het ook nog te begrijpn is voor mensen die er niet bij waren zeg maar
(Dat lijkt me DE regel voor singles, zorg dat buitenstaanders het ook kunnen volgen)
Haha! Mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kijk er nu al anders tegenaan. Merci mnr. Go hunt voor die lekkere manskerel in je bedje.![]()
Wat is goed.quote:
Ja sorry mop, je hebt niet alles onder controlequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef hardromacore het volgende:
Slowchat goes on.
Bekijk deze pagina maar eens rustig..
dan is het geen moeten.. dan is het willen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is goed.
moeten als in, dat ik vind dat ik het zo moet doen. niet omdat iemand mij dat opdraagt
Ik heb magnums en waterijsjesquote:
quote:
quote:
Ik heb goeie ideeën!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent een man van goede ideeën!
Negeren wij elkaar trouwens nog.![]()
arme jijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
bwech! werken is zoooo verrot met een giga kater..
als ik dat wil dan moet het!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is het geen moeten.. dan is het willen..
Als het nu al gebeurdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja sorry mop, je hebt niet alles onder controle
Kijk het een paar dagen aan.
dolfijn!quote:
Zie ik er uit als Flipper?quote:
Als je denkt dat dat persoonlijk bedoeld was vergis je je.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:31 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik zal die persoonlijke posts wel even negeren.![]()
Let the sun shine in!
je ging met een konijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie ik er uit als Flipper?
(Mijn ex heette trouwens wel Flapper)
wat dat betreft wel blij dat ik een verplichte vrije dag heb...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
bwech! werken is zoooo verrot met een giga kater..
hij is superrrrrrrquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat dat betreft wel blij dat ik een verplichte vrije dag heb...
O nee, ik had geen kater
Ik moet alleen even bedenken wat ik ga doen vanavond, want mn 'date' heeft afgezegd
Misschien ga ik wel in mn eentje naar de bios, want ik wil X-men ook graag zien
X-men, ooohjah, die wilde ik ook zien... je date?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat dat betreft wel blij dat ik een verplichte vrije dag heb...
O nee, ik had geen kater
Ik moet alleen even bedenken wat ik ga doen vanavond, want mn 'date' heeft afgezegd
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
X-men, ooohjah, die wilde ik ook zien... je date?!wat een sukkel dat ie jou afzegt!
Had je nou maar dichterbij gewoond, dan was ik met je mee gegaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb magnums en waterijsjes
[..]
[..]
[..]
Ik heb goeie ideeën!
* Adolecens deelt ijsjes uit aan een ieder
Ok moet ik een verslag van schrijven dat jouw opmerking kant nog wal raakt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kansloos/zinloze opmerking van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |