abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:05:04 #101
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68555895
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef dawg het volgende:

[..]

De sc die tenminste nog enigzins in de buurt komt van r&p/singles. Wat ik al zei, gezeur over wie wie sms't/belt/meet/etc, dat interesseert niemand toch geen reet, en als daardoor mensen wegblijven (zoals eerder aangegeven) die hier al lang posten, dan gooi ik mijn mening hier als spreekbuis van de oude garde.
Ik denk dat de rest zich daarin prima kan vinden
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Deze heropstart is idd nog geen jaar bezig.. Er werd dan ook niet voor niks gezegd in het begin, dat het toch niet zou werken Haha..
Maar gelukkig willen we nu wel wat veranderen voor dat het doek valt ipv aanmodderen en dan het zien sluiten.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_68555905
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:

[..]

x2

er is niks wat veranderd moet worden, de richtlijnen zijn er al, het is een kwestie van je eraan houden.
Wanneer meerder mensen dat ervaren, is het gewoon een kwestie van aangeven. Zoals nu.
Of specifieker: wanneer jij je daar aan ergert, kun je dat gewoon zeggen. Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je het brengt

Maar het is goed dat je het aangeeft
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_68555906
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het gaat mij ook niet zozeer om de SC. Wel om het gegeven dat je uiteindelijk altijd een groep krijgt die te pas en te onpas laat weten dat ze meeten, heen en weer PM'en, daten en neuken met elkaar etc. etc.
In de R&P SC is daar ook ooit een discussie over geweest (met Burdie, dan komt het punt ook meestal wel over ), en sindsdien is dat echt bijna niet meer. Dus het kan wel degelijk.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:06:40 #104
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68555937
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Deze heropstart is idd nog geen jaar bezig.. Er werd dan ook niet voor niks gezegd in het begin, dat het toch niet zou werken Haha..
Nope, en dat is nog logisch ook. Je hebt een berg vrijgezelle mannen en een berg vrijgezelle vrouwen. Natuurlijk gaat daar van alles ontstaan, voor en achter de schermen. En iedereen vindt het leuk om alles te weten en zoveel mogelijk toespelingen te maken om de buitenstaanders maar nieuwsgierig te houden.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_68555965
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nope, en dat is nog logisch ook. Je hebt een berg vrijgezelle mannen en een berg vrijgezelle vrouwen. Natuurlijk gaat daar van alles ontstaan, voor en achter de schermen. En iedereen vindt het leuk om alles te weten en zoveel mogelijk toespelingen te maken om de buitenstaanders maar nieuwsgierig te houden.
Een kliek vormen misschien een oplossing?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:08:27 #106
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68555980
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef dawg het volgende:
In de R&P SC is daar ook ooit een discussie over geweest (met Burdie, dan komt het punt ook meestal wel over ), en sindsdien is dat echt bijna niet meer. Dus het kan wel degelijk.
Die discussie is daar ook terecht gevoerd. De reden dat het nu minder gebeurt aldaar is omdat er minder wordt gepost door enkele grootverbruikers.
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2009 @ 13:09:06 #107
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_68556004
Ik volg het niet meer. Ik ben er vandoor!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:09:10 #108
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556007
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:09:27 #109
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556016
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:07 schreef dawg het volgende:
Die kliek is er al. Dat zijn degenen die ieder smsje hier komen melden. Misschien moesten ze maar es gaan Twitteren. Een uitgelezen medium om dergelijke nonzin te melden!
pi_68556034
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Die discussie is daar ook terecht gevoerd. De reden dat het nu minder gebeurt aldaar is omdat er minder wordt gepost door enkele grootverbruikers.
Ik denk dat dat maar voor een klein deel de oorzaak is dat dat nu niet meer zo is.

Die discussie is dan hier misschien nog wel terechter, omdat dit geen echt slowchat topic is.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:10:02 #111
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556043
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
En ik denk dat het hem daar in zit.
Heb mij er zelf ook schuldig aan gemaakt hoor. Daar zeker niet van.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:12:34 #112
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556115
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat dat maar voor een klein deel de oorzaak is dat dat nu niet meer zo is.
Gezien de weerstand die Burdie altijd oproept, kan ik mij nauwelijks voorstellen dat zij dit voor elkaar heeft gekregen.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:09 schreef dawg het volgende:
Die discussie is dan hier misschien nog wel terechter, omdat dit geen echt slowchat topic is.
Het mondt altijd weer uit in een SC. Misschien moest dat uitgangspunt maar eens worden bijgesteld in plaats van continu proberen de boel ontopic te houden.
pi_68556128
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Wanneer meerder mensen dat ervaren, is het gewoon een kwestie van aangeven. Zoals nu.
Of specifieker: wanneer jij je daar aan ergert, kun je dat gewoon zeggen. Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je het brengt

Maar het is goed dat je het aangeeft
Wat blijf jij toch altijd verschrikkelijk positief, heb je nou nooit een dag dat je denkt: tief maar op lul, hou je bek?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:13:36 #114
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556134
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Gezien de weerstand die Burdie altijd oproept, kan ik mij nauwelijks voorstellen dat zij dit voor elkaar heeft gekregen.
[..]

Het mondt altijd weer uit in een SC. Misschien moest dat uitgangspunt maar eens worden bijgesteld in plaats van continu proberen de boel ontopic te houden.
Ik ben voor een SC.
Maar wel een ontopic SC.
pi_68556147
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[..]

Dan mis ook jij het punt, want de discussie gaat niet zozeer over de sc in dit topic, maar de manier waarop enzo.

En Burdie, je kunt zeggen wat je wilt, maar zo bot maakte het af en toe wel heel duidelijk.
pi_68556157
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Wat blijf jij toch altijd verschrikkelijk positief, heb je nou nooit een dag dat je denkt: tief maar op lul, hou je bek?
nee ze pakt dit gewoon zakelijk aan
dit is net werk voor haar
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:14:55 #117
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556165
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef dawg het volgende:

En Burdie, je kunt zeggen wat je wilt, maar zo bot maakte het af en toe wel heel duidelijk.
Dat wel misschien.. maar overdrijven en je zin doordrijven is ook een kunst
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:15:08 #118
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68556169
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

En ik denk dat het hem daar in zit.
Heb mij er zelf ook schuldig aan gemaakt hoor. Daar zeker niet van.
Ik ook inderdaad. Maar ik snap de problematiek hierdoor wel en zal me er niet meer schuldig aanmaken.

Ik postte hier al stukken minder vanwege het lul op tafel leggen gehalte. Maar ik denk dat de oudere zittenden hier gewoon met de vuist op tafel moeten slaan. Als wij het doen zal het duidelijk zijn voor iedereen die hier binnenkomt hoe het werkt hier.

En dan is het maar wat minder open dan we zouden willen en niet zo toegankelijk. Maar we kunnen niet de poorten openzetten en verwachten dat het in de banen zal lopen die we willen.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_68556173
quote:

[..]

Dan mis ook jij het punt, want de discussie gaat niet zozeer over de sc in dit topic, maar de manier waarop enzo.
ik snap je punt
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:15:49 #120
164122 Feitosa
Brombeer
pi_68556183
Ach mensen , ga toch lekker naar buiten.

Zonnetje schijnt.

Mzzl
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_68556192
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ow jawel hoor, close call zelfs, alleen niet bij jou
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:16:42 #122
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556203
quote:
Dat had ik al gezien. Vanuit mijn eigen ervaring als semi-buitenstaander is de inhoud van deze SC niet minder irritant dan van vorige Singles edities.
pi_68556229
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat had ik al gezien. Vanuit mijn eigen ervaring als semi-buitenstaander is de inhoud van deze SC niet minder irritant dan van vorige Singles edities.

Dan zijn we eruit.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:18:09 #124
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556232
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
Ik ook inderdaad. Maar ik snap de problematiek hierdoor wel en zal me er niet meer schuldig aanmaken.

Ik postte hier al stukken minder vanwege het lul op tafel leggen gehalte. Maar ik denk dat de oudere zittenden hier gewoon met de vuist op tafel moeten slaan. Als wij het doen zal het duidelijk zijn voor iedereen die hier binnenkomt hoe het werkt hier.

En dan is het maar wat minder open dan we zouden willen en niet zo toegankelijk. Maar we kunnen niet de poorten openzetten en verwachten dat het in de banen zal lopen die we willen.
Een deel van de oudere zittenden zijn juist de oorzaak van het probleem. Zij manifesteren zich juist als de 'ga maar in de hoek zitten newbie, dan doen wij het wel voor'.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:18:35 #125
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556245
conclusie: Niet meer je e-pik of e-kut op tafel leggen
pi_68556246
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd, maar de meerderheid was het daar niet mee eens.

Dussu zeg het maar: wat wordt het?
pi_68556252
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
pi_68556265
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Een deel van de oudere zittenden zijn juist de oorzaak van het probleem. Zij manifesteren zich juist als de 'ga maar in de hoek zitten newbie, dan doen wij het wel voor'.
Juist niet, gezien de toestroom van nieuwe posters.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:19:46 #129
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556272
quote:
Maar moet je dan niet ook meteen de "newbies lijst" uit de OP halen? Die resulteert daar toch meteen in? Of beperken tot M/V en leeftijd.
pi_68556285
Waar is Krentenbol als je haar nodig hebt?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:20:56 #131
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556311
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef dawg het volgende:
Juist niet, gezien de toestroom van nieuwe posters.
Ik zeg niet dat zij de toestroom van nieuwe posters tegen houden. Ik doel er op dat zij juist degenen zijn die hier ieder smsje komen melden. De nieuwe posters zien dat blijkbaar als gewenst gedrag en gaan dat vervolgens ook doen. Voila, daar heb je je lawine effect.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:20:56 #132
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556312
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Ofresca het volgende:

Maar moet je dan niet ook meteen de "newbies lijst" uit de OP halen? Die resulteert daar toch meteen in? Of beperken tot M/V en leeftijd.
Die newbielijst kan er heel makkelijk uit
Wel meer onzin dat er nu in staat
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:21:42 #133
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68556326
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen, maar zal er eens op letten
quote:
pi_68556327
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef dawg het volgende:
Waar is Krentenbol als je haar nodig hebt?
Niet zo grappig doen dawg
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:22:39 #135
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556361
conclusie: Eigenlijk gewoon helemaal geen enkele kut of pik op tafel leggen. Laat die maar lekker onder de dekens in je slaapkamer
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:23:20 #136
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556375
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
conclusie: Eigenlijk gewoon helemaal geen enkele kut of pik op tafel leggen. Laat die maar lekker onder de dekens in je slaapkamer
Je mag het toch best hebben over je seksleven als vrijgezel?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:23:20 #137
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68556376
Ik vind het wel erg tekenend dat als dit nu zo besproken word er vrijwel geen newbies meer zijn. Kennelijk komen de meeste ervan toch alleen hier om de sms posts neer te smakken.
pi_68556392
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat zij de toestroom van nieuwe posters tegen houden. Ik doel er op dat zij juist degenen zijn die hier ieder smsje komen melden. De nieuwe posters zien dat blijkbaar als gewenst gedrag en gaan dat vervolgens ook doen. Voila, daar heb je je lawine effect.
zbbrox is nieuw hoor. Knuffelzacht dan weer minder.

Maar het is al eens eerder gezegd. Al vaak zat zelfs, op een gegeven moment blijven posters weg, als dat al geen signaal is en men gewoon door blijft gaan, tja, dan kun je verwachten dat op een gegeven moment iemand zijn bek opentrekt. Ik wel, ik zit hier al vanaf dag 1, het is een leuk topic, en dit is gewoon zonde.

Maar alles is al vaak genoeg gezegd. Vandaar dat ook ik er minder ben.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:24:19 #139
240240 Howl
Find me in the future
pi_68556402
Ik zit hier nou al 4 maandjes in deze slowchat. Er zijn meer dan genoeg dingen waar ik me aan irriteer. En dat zijn ook net de dingen die in deze discussie genoemd zijn. Het is fijn om te lezen dat ik daar niet de enige in ben.
pi_68556425
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Je mag het toch best hebben over je seksleven als vrijgezel?
ja natuurlijk!
vertel ons maar hoe dat was gisteren
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:25:08 #141
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556432
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef dawg het volgende:
Maar alles is al vaak genoeg gezegd.
en toch verandert er niks... En dat is jammer.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:26:54 #142
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68556467
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef dawg het volgende:

[..]

zbbrox is nieuw hoor. Knuffelzacht dan weer minder.

Maar het is al eens eerder gezegd. Al vaak zat zelfs, op een gegeven moment blijven posters weg, als dat al geen signaal is en men gewoon door blijft gaan, tja, dan kun je verwachten dat op een gegeven moment iemand zijn bek opentrekt. Ik wel, ik zit hier al vanaf dag 1, het is een leuk topic, en dit is gewoon zonde.

Maar alles is al vaak genoeg gezegd. Vandaar dat ook ik er minder ben.
Als we dat nou collectief doen en ook op elkaar letten als we de fout ingaan en het gewoon zeggen. Dan moet de boodschap wel aankomen lijkt mij.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:27:08 #143
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556476
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:25 schreef AirwiN het volgende:

[..]

en toch verandert er niks... En dat is jammer.
blijkbaar wil men het toch niet zo graag veranderen. (of sommigen)
En om er altijd maar tegenin te gaan, heeft ook geen zin. Dan kan je net zo goed op een gegeven moment maar wegblijven.
pi_68556493
en hoe zit dat dan met de goedemorgen posts...
en dan 300 hoi posts erachteraan..
dus echt posts die nikszeggend zijn verder....

ben ik de enige die die irritant vind? (ja heb me er ook schuldig aan gemaakt in het verleden)
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:28:05 #145
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68556503
<Insert random wijze woorden over wat er allemaal mis is met [Singles].>

Iedere paar maanden duikt deze discussie op, en het gaat toch altijd gewoon weer door.
pi_68556522
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef rival het volgende:

[..]

nee ze pakt dit gewoon zakelijk aan
dit is net werk voor haar
My ass rival, my ass
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:28:58 #147
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556526
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:

ben ik de enige die die irritant vind? (ja heb me er ook schuldig aan gemaakt in het verleden)
300 is wel veel
VInd die minder irritant dan de vele posts
pi_68556527
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Als we dat nou collectief doen en ook op elkaar letten als we de fout ingaan en het gewoon zeggen. Dan moet de boodschap wel aankomen lijkt mij.
waar is tally, die kan misbruik maken van haar positie en dat soort posts gewoon verwijderen. zonder waarschuwing. das ook duidelijk toch?
pi_68556533
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:

Eens.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:29:39 #150
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556545
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:28 schreef Ludootje het volgende:
<Insert random wijze woorden over wat er allemaal mis is met [Singles].>

Iedere paar maanden duikt deze discussie op, en het gaat toch altijd gewoon weer door.
En hopelijk werkt het ooit
pi_68556561
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

300 is wel veel
VInd die minder irritant dan de vele posts
maak ik me ook weleens schuldig aan(ga ik dus ook op letten). maar zorg meestal wel dat er een tekst aan verbonden is
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:30:40 #152
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556569
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef rival het volgende:
waar is tally, die kan misbruik maken van haar positie en dat soort posts gewoon verwijderen. zonder waarschuwing. das ook duidelijk toch?
Dat is vooral symptoombestrijding. Bovendien gun je iemand wel wat beters dan vier Singles topics per dag op die manier bij te gaan houden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:30:45 #153
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556574
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:

[..]

ja natuurlijk!
vertel ons maar hoe dat was gisteren
Heb je dat nou gewoon onthouden of ben je aan het gokken?
pi_68556578
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:28 schreef MNR het volgende:

My ass rival, my ass
Wat is er met jouw kont?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:30:55 #155
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68556579
quote:

[..]

Ik zal haar even roepen, momentje.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:31:15 #156
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_68556589
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:29 schreef MNR het volgende:
Eens.
Voortgaan geen 'Q. radio is fantastisch' posts van jou op de vroege ochtend?
pi_68556607
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:30 schreef Ofresca het volgende:
Heb je dat nou gewoon onthouden of ben je aan het gokken?
Heb je niet vaak meer he, dat men echt luisterd en dingen onthoud!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:33:23 #158
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556634
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

het is niet dat er gelijk een streng beleid gaat gelden hoor
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:34:52 #159
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556673
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:32 schreef rival het volgende:

[..]

Heb je niet vaak meer he, dat men echt luisterd en dingen onthoud!
Nee. Niet op internet nee. Wat goed van je!
pi_68556678
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

het is niet dat er gelijk een streng beleid gaat gelden hoor
jawel! zelfs zo streng dat een bepaalde user niet meer met binnen mag komen. want dat is een verkapte goedenmorgen
pi_68556691
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Nee. Niet op internet nee. Wat goed van je!
Goed? Normaal
Maar vertel
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:35:55 #162
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556704
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:

[..]

jawel! zelfs zo streng dat een bepaalde user niet meer met binnen mag komen. want dat is een verkapte goedenmorgen
Je mag toch nog gewoon je aanwezigheid melden?
Alleen reageert niemand er meer op, tenzij met een vraag anders dan: "hoe is 't?".
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:36:02 #163
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556708
quote:

rival the Singles police
pi_68556710
En iedereen maar zeiken op KudFokker. Wat een hypocriete zooi is het hier eigenlijk ook.

Zullen we eens namen gaan noemen? Dan wordt het wat concreter.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:36:25 #165
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556722
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:36 schreef dawg het volgende:
En iedereen maar zeiken op KudFokker. Wat een hypocriete zooi is het hier eigenlijk ook.

Zullen we eens namen gaan noemen? Dan wordt het wat concreter.
Ga je gang
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:36:37 #166
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556728
quote:

[..]

Goed? Normaal
Maar vertel
Ik wist 't!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ofresca op 01-05-2009 13:42:19 ]
pi_68556763
quote:

[..]

dawg: geen posts, ook niet als verkapte tvp.

Wie vult aan?
pi_68556807
quote:

[..]

Precies zoals je het zegt ja. Misbruik maken. En dat is niet de bedoeling van je blauwe kleurtje.
Ik kan me voorstellen dat je je ergert aan bepaalde dingen. En dat doe ik ook geloof me
Maar R&P is niet mijn stekkie. En de R&P modjes hebben andere gedachtes over hun forum.
En dat is ook niet verkeerd. Zeker niet. Daar zeg ik ook helemaal niets van en bedoel ik ook niets mee.
Maar ik moet hier gewoon vanaf blijven. Ik post hier mee als users niet als mod.
Een naampje aanpassen van een topic moet kunnen. Of echte bagger sluiten als eigen modjes niet aanwezig zijn maar voor de rest moet ik er vanaf blijven.
Als ik dat wel zou doen zou dat zorgen voor een rel. Hell.. Als iemand dat in SEX of KPD doet trek ik ze het vel over de oren
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_68556810
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Wie vult aan?
1 van de boxen zborx of mrbox ofzo, die het elke weet moet vertellen als er een nummer bijgekomen is
pi_68556813
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik was me er even niet bewust van dat ik 's ochtends altijd als een van de eerste post en dan goeiemorgen zeg. Dat is niet midden in een discussie, dus zo start ik het topic 's ochtends op.

Irriteert het je?
pi_68556832
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef Tally het volgende:
Als ik dat wel zou doen zou dat zorgen voor een rel. Hell.. Als iemand dat in SEX of KPD doet trek ik ze het vel over de oren
duidelijke taal
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:40:44 #172
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68556846
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Wie vult aan?
Belsezar geen posts voor mensen of Behalve dan op vrijdag om mensen fijn weekend te wensen en de Blijft slechts aan 1 user voorbehouden als begroeting.
pi_68556880
Ik zal 's ochtends niet meer posten. Scheelt me ook weer een kwartier naar mijn werk
pi_68556885
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Belsezar geen posts voor mensen of Behalve dan op vrijdag om mensen fijn weekend te wensen en de Blijft slechts aan 1 user voorbehouden als begroeting.
deze ik ook.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:44:24 #175
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68556950
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:42 schreef rival het volgende:

[..]

deze ik ook.
En al helemaal niet iedereen gaan quoten en terug gaan begroeten.
pi_68556973
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:44 schreef Ofresca het volgende:

[..]

En al helemaal niet iedereen gaan quoten en terug gaan begroeten.
daar ging het volgens mij juist om
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:45:14 #177
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68556977
Is het erg als ik op dit moment even niet kan bedenken wat ik allemaal fout deed?
pi_68556984
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:39 schreef rival het volgende:

[..]

1 van de boxen zborx of mrbox ofzo, die het elke weet moet vertellen als er een nummer bijgekomen is
zbbrox met zijn sms/nummer/s&g posts, mxbox met zijn hetze vanwege jaloezie richting bbrox, Knuffelzacht die haar meets en onderonsjes ook echt onderonsjes moet laten zijn.

Wie nog meer?
pi_68557035
KudFokker met zijn neiging overal een prijs aan te hangen, of erbij te vermelden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:47:41 #180
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68557037
En laten we dan ook afspreken dat we elkaar in de gaten houden. We kunnen allemaal weleens vergeten en/of terugvallen. Dus gewoon blijven zeggen tegen elkaar als dat gebeurd.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:47:47 #181
240240 Howl
Find me in the future
pi_68557038
Op zich irriteren de goedemorgen berichten mij niet zo. Het verpest de sfeer niet. Maar het hoge opschepperij gehalte wel. En dan is er nog het geklit, gemeet en geroddel wat wel achter de schermen gebeurt, maar telkens hier weer terugkomt.
pi_68557043
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef dawg het volgende:

mxbox met zijn hetze vanwege jaloezie richting bbrox
is dat die met die groenige avatar?
das niet alleen richting bbrox

dat zie ik richting iedereen die contact met vrouwen heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:48:34 #183
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_68557058
waar gaat het hier over!!?!?!?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:48:36 #184
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_68557059
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Is het erg als ik op dit moment even niet kan bedenken wat ik allemaal fout deed?
Misschien deed je wel niets fout.

Mogen opmerkingen nog wel een flirterige ondertoon hebben? Of moet dat voortaan ook allemaal via PM?
pi_68557060
quote:
kan zelf ook niks bedenken, bij jou!
pi_68557106
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
Ja, daar was ik al bang voor...

We zitten midden in een discussie over wat er verbeterd mag worden binnen Singles.
pi_68557109
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
Dit is nu een goed moment om wel eens terug te lezen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:50:41 #188
238120 Duimelot
pi_68557125
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Dit is nu een goed moment om wel eens terug te lezen.
waar moet ik beginnen!?!?!?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:51:07 #189
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68557138
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Howl het volgende:
Op zich irriteren de goedemorgen berichten mij niet zo. Het verpest de sfeer niet. Maar het hoge opschepperij gehalte wel. En dan is er nog het geklit, gemeet en geroddel wat wel achter de schermen gebeurt, maar telkens hier weer terugkomt.
Dat zijn de voornaamste zaken waar het nu ook omgaat
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:51:20 #190
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_68557146
Zien we hier zowaar zelfregulerend vermogen bij Fok!kers? Het moet niet gekker worden...
pi_68557153
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
En laten we dan ook afspreken dat we elkaar in de gaten houden. We kunnen allemaal weleens vergeten en/of terugvallen. Dus gewoon blijven zeggen tegen elkaar als dat gebeurd.
Begin je nu alweer?
pi_68557168
kan dit niet in een apart topic? Dit is ook niet leuk om te lezen en wordt toch niet volgehouden
pi_68557172
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dit topic!
pi_68557190
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:
Mogen opmerkingen nog wel een flirterige ondertoon hebben? Of moet dat voortaan ook allemaal via PM?
Als het richting mij is mag het hier, anders via de pm
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:53:10 #195
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_68557200
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:48 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Misschien deed je wel niets fout.

Die mogen en zullen moeten blijven bestaan dat is ook het leuke van deze reeks. Maar het opscheppen en ik ben bij die en die geweest en ik heb zus en zo van zo duur en heb 148 nummers gehosseld hier op fok moeten weg.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:54:05 #196
238120 Duimelot
pi_68557233
quote:
goeie dag zeggen dan 5 min wachten en dan aangeven dat niemand dag terug zegt
pi_68557250
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Laatste pagina vorig topic.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:55:06 #198
238120 Duimelot
pi_68557269
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Die mogen en zullen moeten blijven bestaan dat is ook het leuke van deze reeks. Maar het opscheppen en ik ben bij die en die geweest en ik heb zus en zo van zo duur en heb 148 nummers gehosseld hier op fok moeten weg.
heyyyyyyyyyyyyy magnummetje poepie scheetje dropje van me
SPOILER
pi_68557281
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat dus.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:56:39 #200
238120 Duimelot
pi_68557319
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Laatste pagina vorig topic.
heb een stukie terug gelezen en ik begrijp dat een boel niet meer mag enzo
ben ik blij dat ik gister een link naar een ander forum heb gehad en daar mn ei nog kwijt kan dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')