Vind het eerder bewonderingswaardig dat ze het zo belangrijk vinden in het buitenland dat het daar op het nieuws komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef FoXje het volgende:
Waarom? Dezelfde beelden, dezelfde koppen (in een andere taal).
Iedereen zegt hetzelfde.
Wehehehehequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:31 schreef FoXje het volgende:
Nu met dat gedoe in Apeldoorn, laatst met die Turkse Boeing; er wordt altijd getoond wat de buitenlandse pers er over zegt.
JA BOEIEND.
Denk je dat ze in Duitsland zeggen: Tolle sache, schwarze Suzuki fahrt nach Maxima oid,
![]()
Klacht: who cares about de buitenlandse pers.
Komkommertijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vind het eerder bewonderingswaardig dat ze het zo belangrijk vinden in het buitenland dat het daar op het nieuws komt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vind het wel interessant eigenlijk
Most Viewed on CNNquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef leetzors het volgende:
[..]
Vind het eerder bewonderingswaardig dat ze het zo belangrijk vinden in het buitenland dat het daar op het nieuws komt.
Je begrijpt het niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want 6 doden tijdens een feestdag valt in de categorie komkommertijd
Preciesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Most Viewed on CNN
1 Driver dies after royal crash bid 2 Car hits crowd near queen's bus
2 Attempted attack on Dutch royal family leaves 5 dead
Dus? Als in Duitsland een persoon in een school een bloedbad veroorzaakt wordt er in het Duitse nieuws toch ook niet getoond hoe de NOS dit noemt in het journaal? Of omdat het vervolgens het meest bekeken nieuws op nu.nl is ofzo?quote:
In België heb ik het ook wel eens gezien, de overige grote landen zijn zo arrogant dat als vanzelfsprekend opvatten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef byah het volgende:
Ik vind het ook vreemd, dat er dan in het nieuws inderdaad een stukje gaat over hoe de buitenlandse pers reageert op gebeurtenissen in Nederland, is dat een verkapte vorm van trots? Of iets anders? Gebeurt dan nou ook in onze omliggende landen?
Daar gaat de klacht van TS niet overquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef byah het volgende:
[..]
Dus? Als in Duitsland een persoon in een school een bloedbad veroorzaakt wordt er in het Duitse nieuws toch ook niet getoond hoe de NOS dit noemt in het journaal? Of omdat het vervolgens het meest bekeken nieuws op nu.nl is ofzo?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Daar gaat de klacht van TS niet over
Daarbij heb ik al in een post hierboven gemeld dat ik me ook irriteer aan het feit dat de Nederlandse nieuws media klaarkomt op nieuwsberichten over Nederland in Buitenlandse media.
Vreemd genoeg voelt dat wel zo, zo van 'kijk, wij worden ook belangrijk gevonden' . Vind het ook altijd een beetje raar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef byah het volgende:
Ik vind het ook vreemd, dat er dan in het nieuws inderdaad een stukje gaat over hoe de buitenlandse pers reageert op gebeurtenissen in Nederland, is dat een verkapte vorm van trots?
Kijk als er in andere landen meer/groter nieuws was geweest, dan was dit nieuws echt niet zo bekend geworden in het buitenland. Dus het is daar vast komkommertijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, nu snap ik het helemaal.
Ik denk het zelf wel maar over het algemeen zijn Nederlands een negatief volkje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kijk als er in andere landen meer/groter nieuws was geweest, dan was dit nieuws echt niet zo bekend geworden in het buitenland. Dus het is daar vast komkommertijd.
Een aanslag op het koningshuis is altijd groot nieuws, waar dan ook. Bovendien zijn er spectaculaire beelden van. De kanten hier openden ermee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kijk als er in andere landen meer/groter nieuws was geweest, dan was dit nieuws echt niet zo bekend geworden in het buitenland. Dus het is daar vast komkommertijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |