Daar zeg je me wat zegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:09 schreef Mdk het volgende:
Het is jammer dat nog niet bekend is hoelaat die gast voor het eerst er tussendoor probeerde te komen. Dan kun je ook een beetje inschatten of ie wellicht het koningshuis omver wilde rijden terwijl ze zelf nog handjes liepen te geven op straat.
Nee idd. Helemaal aangezien zo'n beetje alle mensen van die diverse diensten die voor de camera verschenen zijn meteen wisten te melden dat het niet om een terreur daad zou gaan. Neemt meteen de wind uit de zeilen van het anti-privacy kamp. Wie dat ook wezen mag (verschild nl per wet, ene keer justitie, andere keer AIVD etc.).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet gebeuren dat hier direct privacy-beperkende maatregelen uit getrokken gaan worden. Jij wel?
quote:Geen wapens in huis Karst
In het huis van aanslagpleger Karst T. zijn geen wapens gevonden. Ook niets in de woning dat er op duidt dat de vannacht overleden man de koninklijke familie iets wilde aandoen.
De politie gaat er vanuit dat de net werkloze beveiliger uit Huissen in zijn eentje handelde.
In het wrak van de Suzuki zou hij tegen een agent gezegd hebben dat hij wel degelijk een aanslag op de koninklijke familie wilde plegen.
Karst had geen strafblad en was ook niet gek, zo maakte de politie gisteren bekend.
Mensenmenigte
Hij reed donderdagmiddag tijdens de koninginnedagviering in Apeldoorn dwars door de mensenmenigte heen richting de open bus waarin de koninklijke familie werd vervoerd. De auto miste de bus en kwam tot stilstand tegen het monument 'De Naald'.
De dag na de aanslag liggen tientallen bossen bloemen en briefjes op de plek van het incident. In het stadhuis van Apeldoorn is een condoleanceregister geopend. Het boek ligt op een tafel met een zwart laken.
Gewoon doorgaan
Koninginnedag moeten we volgens minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) zo veel mogelijk proberen in stand te houden. Daarbij zal volgens haar nagedacht worden of en hoe het anders moet na het drama.
idd, hij komt zo wel erg makkelijk weg en we moeten nu maar afgaan op het brabbelgesprekje met die politieman.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer, had graag gezien dat de dader het had overleefd. Respect.
Hoezo niet gek?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
van spits
[..]
...
Karst had geen strafblad en was ook niet gek, zo maakte de politie gisteren bekend.
...
Plus dat een dader ook altijd een beetje slachtoffer is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
idd, hij komt zo wel erg makkelijk weg en we moeten nu maar afgaan op het brabbelgesprekje met die politieman.
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Plus dat een dader ook altijd een beetje slachtoffer is.
(zonder goed te praten wat ie heeft gedaan)
Een complot? Met als welk doel? Ik eet m'n schoen op als dit een complot blijkt te zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Klopkoek het volgende:
Een complot moet je ook niet uitsluiten. Hij was mooi op koers voor een voltreffer op de bus en boog pas op het laatste moment af.
Om ff zeker te weten dat deze uitspraak bewaard blijftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een complot? Met als welk doel? Ik eet m'n schoen op als dit een complot blijkt te zijn.
De moord van Pim Fortuyn lijkt het mij een complot, de belangen waren wat dat betreft erg groot.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Klopkoek het volgende:
Een complot moet je ook niet uitsluiten. Hij was mooi op koers voor een voltreffer op de bus en boog pas op het laatste moment af.
Complot in de zin dat hij helemaal de bus niet wilde rakenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een complot? Met als welk doel? Ik eet m'n schoen op als dit een complot blijkt te zijn.
Nee, van je eigen leed het leed van anderen maken.. dan ben je geen slachtoffer meer imo. Sowieso staat het leed totaal niet in verhouding met elkaar (niet dat het wel oké was als het dat wel deed).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Plus dat een dader ook altijd een beetje slachtoffer is.
(zonder goed te praten wat ie heeft gedaan)
Ik kan jouw posts ook editten hoor, dát zou pas een complot zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Om ff zeker te weten dat deze uitspraak bewaard blijft
Ik zeg niet dat die man is ingehuurd door de staat, ik denk eerder dat de gebeurtenissen op een gunstige manier voor antu-terreur geile politici gaat worden uitgelegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De moord van Pim Fortuyn lijkt het mij een complot, de belangen waren wat dat betreft erg groot.
Ik zou alleen geen enkele aanleiding kunnen opnoemen waarom dit een complot zou zijn
Áls dat al zo zou zijn zie ik nog niet hoe dat een complot isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Complot in de zin dat hij helemaal de bus niet wilde rakenHij veranderde echt van koers
Waarom? Gisteren zat je daar ook al over te zeuren..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef TheFrankey het volgende:
Als ik zo laatstelijk op fok zit te lezen ( H1N1 Flu WorldWide Outbreak? #11 ) heeft dit topic een verkeerde titel.
Dit is mijn inziens betere titels:
Queens day attack 2009
Figuren zoals jij en vele andere GeenStijl-Fokkers hier hebben echt een gebrek aan verplaatsingsvermogen. Je gaat teveel uit van het rationele denkkader.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, van je eigen leed het leed van anderen maken.. dan ben je geen slachtoffer meer imo. Sowieso staat het leed totaal niet in verhouding met elkaar (niet dat het wel oké was als het dat wel deed).
Ik denk dat Spits bedoelt dat de dader niet bij de geestelijke gezondheidszorg liep, en omdat Spits soms net bijna een kinderkrant is maken ze er maar "gek" van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoezo niet gek?
De daad op zich bewijst mi. het tegendeel.
Dat antwoord komt wel. Je weet niet wat er op dit moment nog achter de schermen speelt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:26 schreef Leeuwinneke het volgende:
Nu maar speculeren waarom hij de aanslag op de koninklijke familie wilde plegen.
Het is geen verplichting om je op een bepaalde manier te voelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Figuren zoals jij en vele andere GeenStijl-Fokkers hier hebben echt een gebrek aan verplaatsingsvermogen. Je gaat teveel uit van het rationele denkkader.
Wie weet boog hij af naar links om uiteindelijk naar rechts af te buigen en de bus alsnog in de flank te raken ? En stuurde het te zwaar om die buiging naar rechts weer te maken ? Allemaal speculatief, er kan zóveel ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
Complot in de zin dat hij helemaal de bus niet wilde rakenHij veranderde echt van koers
Open er een POL-topic over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die man is ingehuurd door de staat, ik denk eerder dat de gebeurtenissen op een gunstige manier voor antu-terreur geile politici gaat worden uitgelegd.
Er zijn altijd bestuurder die er een slaatje uit proberen te slaan. Je zag het gisteren al bij Nova.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
the end is nighquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef cappp het volgende:
Dit is de hedendaagse trend aan het worden. Mensen die zo vervreemd raken van de maatschappij door allerlei narigheid die hun raakt, gevoed door massamedia zoals internet, tv en kranten. Mensen die in deze positie zitten kunnen daarvan totaal doordraaien kunnen dit soort acties uithalen, zoals het op inrijden van mensen, het doodsteken van baby's op een crèche of de lokale school neermaaien. Face it, we zitten in de nadagen van Rome.
Gast, hoe kan het een complot zijn als 't een éénmansactie was? Sommige mensen zien echt overal spokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Figuren zoals jij en vele andere GeenStijl-Fokkers hier hebben echt een gebrek aan verplaatsingsvermogen. Je gaat teveel uit van het rationele denkkader.
Het was een complot tegen dat monument.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Áls dat al zo zou zijn zie ik nog niet hoe dat een complot is.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gast, hoe kan het een complot zijn als 't een éénmansactie was? Sommige mensen zien echt overal spoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |