Om 2.58 dus 'al'.quote:Apeldoorn, 1 mei. De 38-jarige man die gisteren op een mensenmenigte inreed in Apeldoorn is vannacht om 02.58 uur in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. Dat meldt het Landelijk Parket vanochtend. Het overlijden van Karst T. betekent het einde van het strafrechtelijke onderzoek tegen hem.
Lees even je eigen posting terug. Je impliceert dat door te stellen dat de slachtoffers wel degelijk slachtoffers waren. Ik ontken dat dan ook nergens.quote:
Nee, ik ben domquote:Je post toch een paar reacties die er vanuit gaan dat 'ons' een spiegel wordt voorgehouden? Snap je uberhaupt wel wat dat betekent?
quote:Dat betekent dus dat je vind dat de dader dusdanig te kort is gedaan dat een stap als deze zo niet logisch dan toch wel te billijken en te begrijpen is.
Omdat je toon in je aanvangspost een nogal aanvallende was met "Ach flikker toch op met die new age prietpraat" en vanwege bovenstaande opmerkingen van mijn kant in deze posting.quote:Dat standpunt onderschrijf ik niet. Daarop beticht JIJ me van gebrek aan verstand om door te denken. Dus geef nu maar eens gewoon antwoord WAAROM dat zo is.
Klopt .... want dat had ik dus graag willen wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja , nu krijgen we nooit meer te weten waarom die het nou heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja , nu krijgen we nooit meer te weten waarom die het nou heeft gedaan.
Ik had m wel de bak in zien draaien voor de rest van zijn levenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
We zullen nu dus nooit weten wie hij dood wilde hebben en waarom.
We moeten dus afgaan op een politie man., waaraan hij blijkbaar een verklaring gaf.
Dat hij dood is, zit ik verder niet mee.
Als ik die foto van hem zie, al bijna morsdood in z'n auto, dan twijfel ik er sterk aan of hij uberhaupt een verklaring heeft kunnen geven.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
We moeten dus afgaan op een politie man., waaraan hij blijkbaar een verklaring gaf.
Hij komt er nu wel lekker makkelijk mee weg, wmb. had hij de rest van z'n leven na mogen denken over de gevolgen van z'n daad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
een verplichte te werkstelling in de koninklijke hofhouding had me wel een passende taakstraf gelekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij komt er nu wel lekker makkelijk mee weg, wmb. had hij de rest van z'n leven na mogen denken over de gevolgen van z'n daad.
ochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees even je eigen posting terug. Je impliceert dat door te stellen dat de slachtoffers wel degelijk slachtoffers waren. Ik ontken dat dan ook nergens.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik persoonlijk weet in dit soort gevallen nooit precies wie er nu exact de daders en de slachtoffers zijn.
Nee daar ga ik niet aan voorbij, alleen is er in mijn beleving geen enkele empathie op te brengen voor iemand die dit doet. Wat de aanleiding ook is.quote:Ik wil wél graag aangeven dat de dader op dit niveau wel degelijk ook slachtoffer kan zijn op een ander niveau. Maar daar ga je simpelweg aan voorbij. Zoals je ook simpelweg voorbij gaat aan het feit dat mensen, voorbij een zekere grens, ook het logisch denken voorbij zijn.
Gelet op je gedrag sluit ik dat vooralsnog niet uit neequote:Nee, ik ben dom![]()
Wat loop je toch continue te klagen over 'woorden in de mond leggen' tewrwijl je mij notebene in de eerste post voor dom verslijt. Maar je hebt dus empathie voor de dader.quote:
Ja, concreet betekent het dat voor een deel. En dan heb ik het niet over billijken (leg mij geen woorden in mijn mond) maar wel over "begrijpen"
Ah ok, dus voor iemand die met een auto 17 mensen tot pulp rijdt heb je wel begrip, maar voor iemand zegt 'flikker toch op met je new age prietpraat' niet.quote:Omdat je toon in je aanvangspost een nogal aanvallende was met "Ach flikker toch op met die new age prietpraat" en vanwege bovenstaande opmerkingen van mijn kant in deze posting.
We zijn allemaal wel eens ergens slachtoffer van en we gaan dan vervolgens ook niet allemaal mensen dood rijden of een aanslag plegen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil wél graag aangeven dat de dader op dit niveau wel degelijk ook slachtoffer kan zijn op een ander niveau. Maar daar ga je simpelweg aan voorbij. Zoals je ook simpelweg voorbij gaat aan het feit dat mensen, voorbij een zekere grens, ook het logisch denken voorbij zijn.
idd en het bespaart weer zoveel geld voor een gevange , nu krijg je allemaal van dit soort verhalen :quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
quote:'Karst T. handelde vanwege crisis'
APELDOORN - De combinatie van een economische crisis en een dreigende pandemie kan de aanleiding zijn geweest voor de rampzalige daad van Karst T. tijdens Koninginnedag.
Dat zegt de Duitse professor Adolf Gallwitz in het AD. Mensen die nog nooit met de politie in aanraking zijn geweest, kunnen door deze omstandigheden net het laatste duwtje krijgen om tot zo'n daad te komen. „Zelfs mensen die nog nooit aan een aanslag hebben gedacht, kunnen hierdoor op idiote gedachten komen”, zegt Gallwitz.
Ja, dat is wel het gemakkelijkst, je plakt iemand even snel een etiket op en je blaast vervolgens de aftocht. Huldequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ik ben wel klaar met je getroll.
Eerst waren 't films, toen games en nu crises..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd en het bespaart weer zoveel geld voor een gevange , nu krijg je allemaal van dit soort verhalen :
[..]
Ja, nu komt iedere zielenknijper met het sluitende antwoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd en het bespaart weer zoveel geld voor een gevange , nu krijg je allemaal van dit soort verhalen :
[..]
Ja, het is bijna net zoiets als mensen met een afwijkende mening tot dom bestempelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het gemakkelijkst, je plakt iemand even snel een etiket op en je blaast vervolgens de aftocht. Hulde
Als je niet alleen naar foto's maar ook naar videos kijkt zie je dat die later met zijn handen beweegd. Dus hij was niet bijna morsdood.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik die foto van hem zie, al bijna morsdood in z'n auto, dan twijfel ik er sterk aan of hij uberhaupt een verklaring heeft kunnen geven.
Nee, dat doen we gelukkig niet allemaal. En wees maar blij dat jij en ik en velen anderen nog niet over die grens zijn gegaan. Er is namelijk ook weer niet zo heel veel voor nodig om mensen hele rare dingen te laten doen. Lees de krant maar en huiver over wat mensen zoal doen en/of laten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel eens ergens slachtoffer van en we gaan dan vervolgens ook niet allemaal mensen dood rijden of een aanslag plegen?
Ik mis nog watquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Het was een complot. Hij werd misschien gedwongen om het te doen. Aangezien hij misschien zou gaan praten als hij dit overleefd had, hebben ze hem uit voorzorg maar afgemaakt. Het zal nu altijd een mysterie blijven waarom hij het deed, maar iedereen heeft z'n mening al klaar. Een persoon die geflipt was en met z'n Swift het op de koningin gemunt had.quote:
linkjes, want die filmpjes heb ik nog niet gezien...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:36 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je niet alleen naar foto's maar ook naar videos kijkt zie je dat die later met zijn handen beweegd. Dus hij was niet bijna morsdood.
Kernmerk van hersenletsel (niet onaannemlijk gezien de kans dat hij met z'n hoofd tegen de voorruit is geknald) is vaak dat ze de eerste momenten nog wel helder zijn maar als gevolg van zwelling/bloeding steeds verder achteruit gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik die foto van hem zie, al bijna morsdood in z'n auto, dan twijfel ik er sterk aan of hij uberhaupt een verklaring heeft kunnen geven.
Yea right. Denk dat je beter in BNW kan gaan kijken ipv dit soort onzin hier postenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het was een complot. Hij werd misschien gedwongen om het te doen. Aangezien hij misschien zou gaan praten als hij dit overleefd had, hebben ze hem uit voorzorg maar afgemaakt. Het zal nu altijd een mysterie blijven waarom hij het deed, maar iedereen heeft z'n mening al klaar. Een persoon die geflipt was en met z'n Swift het op de koningin gemunt had.
Doet me denken aan de film ARLINGTON ROAD.
Het was live op TV. Tijdje na de aanslag. Weet niet of daar op internet filmpjes van zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
linkjes, want die filmpjes heb ik nog niet gezien...
Kan me niet voorstellen dat hierover (bewust) gelogen wordt eigenlijk. Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik mis nog wat
-einzelgänger
-vroeger gepest
-speelde GTA / Carmaggedon games
Jammer dat ie dood is, had liever eerst een uitleg gehad.. al lijkt het me sterk dat ie uberhaupt nog kon praten en dan direct zou spreken over "opzet"... maar goed... das voer voor BNW
het zijn meestal de einzelgängers die de meeste vreemde dingen doen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het was een complot. Hij werd misschien gedwongen om het te doen. ....
Een doodgewone man, nog nooit in aanraking gekomen met politie, psychiaters of wat dan ook doet opeens dit. Mensen gaan direct redenen bedenken. Oh hij was net ontslagen, oh hij kon de huur niet meer betalen. Ja, dus? Dat kunnen zoveel mensen niet. Deze man is er ingeluisd!
Bron?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef cptmarco het volgende:
[..]
het zijn meestal de einzelgängers die de meeste vreemde dingen doen...
Bij zwaar gewond is het een levensbedreigende situatie (of niet zonder medische hulp kunnen overleven), licht gewond is alles dat niet onder levensbedreigend valt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat is de grens eigenlijk tussen zwaar gewond en licht gewond?
en licht gewond en een blauwe plek?
Dat is een conclusie die jij trekt op basis van aannames. Dat is je goed recht natuurlijk en ik zag dat je die conclusies ook hebt gedeeld in BNW. Maar op welke feiten baseer jij die conclusie? Of is het enkel de aannames die je hierboven ook beschrijft?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het was een complot. Hij werd misschien gedwongen om het te doen. Aangezien hij misschien zou gaan praten als hij dit overleefd had, hebben ze hem uit voorzorg maar afgemaakt. Het zal nu altijd een mysterie blijven waarom hij het deed, maar iedereen heeft z'n mening al klaar. Een persoon die geflipt was en met z'n Swift het op de koningin gemunt had.
Doet me denken aan de film ARLINGTON ROAD.
Een doodgewone man, nog nooit in aanraking gekomen met politie, psychiaters of wat dan ook doet opeens dit. Mensen gaan direct redenen bedenken. Oh hij was net ontslagen, oh hij kon de huur niet meer betalen. Ja, dus? Dat kunnen zoveel mensen niet. Deze man is er ingeluisd!
Heb je die film niet gezien ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt op basis van aannames. Dat is je goed recht natuurlijk en ik zag dat je die conclusies ook hebt gedeeld in BNW. Maar op welke feiten baseer jij die conclusie? Of is het enkel de aannames die je hierboven ook beschrijft?
Enige reden die ik kan bedenken is om nog meer privacy ontnemende wetgeving door te voeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hierover (bewust) gelogen wordt eigenlijk. Waarom zouden ze?
Nope, maar een film is geen feit en heeft niets te maken met de gebeurtenissen in Apeldoorn van gisterenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je die film niet gezien ofzo?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt op basis van aannames. Dat is je goed recht natuurlijk en ik zag dat je die conclusies ook hebt gedeeld in BNW. Maar op welke feiten baseer jij die conclusie? Of is het enkel de aannames die je hierboven ook beschrijft?
En als je nu zo gewond wordt dat het niet levensbedreigend is, maar de artsen zeggen wel dat je je hele leven in een rolstoel moet blijven, wat is het dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij zwaar gewond is het een levensbedreigende situatie (of niet zonder medische hulp kunnen overleven), licht gewond is alles dat niet onder levensbedreigend valt.
Zoiets dacht ik.
Ik zie het nog niet gebeuren dat hier direct privacy-beperkende maatregelen uit getrokken gaan worden. Jij wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:57 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Enige reden die ik kan bedenken is om nog meer privacy ontnemende wetgeving door te voeren.
Echter schijnt het zo te zijn, ik heb het zelf niet gehoord, dat een journalist letterlijk heeft horen zeggen dat het een bewuste actie was. Over de microfoon van een agent die toevallig nog open stond. Of het de dader was die sprak of de agent die het gehoord heeft, is mij onbekend.
Daar ga ik voor het gemak maar even niet van uit. Maar voorlopig zal het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:55 schreef Superheld het volgende:
Jammer, heel jammmer. Zal het waarschijnlijk altijd een raadsel blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |