abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 08:57:15 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68550076
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Maar ik persoonlijk weet in dit soort gevallen nooit precies wie er nu exact de daders en de slachtoffers zijn.
Ach flikker toch op met die new age prietpraat. Die mensen die 's morgens de deur uitgingen met het idee lekker koninginnedag te vieren zijn wel degelijk de slachtoffers. Iemand die zichzelf heel zielig vind om wat hem is aangedaan door de maatschappij en om die reden maar 5 mensen de dood injaagt en tientallen anderen een trauma voor het leven bezorgd is NOOIT een slachtoffer.

Neem dan gewoon een handje vol pillen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:57:24 #227
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68550078
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gebleven bij 6 dus?
Voorlopig wel.
pi_68550094
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ach flikker toch op met die new age prietpraat. Die mensen die 's morgens de deur uitgingen met het idee lekker koninginnedag te vieren zijn wel degelijk de slachtoffers. Iemand die zichzelf heel zielig vind om wat hem is aangedaan door de maatschappij en om die reden maar 5 mensen de dood injaagt en tientallen anderen een trauma voor het leven bezorgd is NOOIT een slachtoffer.

14.gif. Dat geknuffel dat sommigen hier tentoonspreiden heeft ons idd erg goed geholpen tot nu toe.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68550105
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef cheqy het volgende:

[..]

Surinamers zijn juist koningsgezind.
Ik denk zelfs dat de meesten koningsgezinder zijn dan menig Nederlander.
Maar als je net als Twerk in zo een bekrompen wereldje leeft dan kan je dat ook n iet weten.
Het leek mij juist ook dat Surinamers heel goed koningsgezind zijn. Ik vond het raar dat Jostie Twerk anders beweerde.

Trouwens was het maar waar dat ik net zo een bekrompen geest had als Jostie Twerk. It would have been a Joy for a lifetime.
pi_68550124
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik kan er ook niets aan doen dat je niet voldoende vermogen hebt om even iets dieper na te denken

Je advies getuigd dan ook van een enorm brein achter de rest van je tekst.
pi_68550140
Damn, hij komt er weer goed mee weg zeg
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:03:01 #232
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68550142
Jammer dat hij dood is, had berecht moeten worden natuurlijk. Hopelijk krijgt zo iemand het zeer slecht daarboven.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_68550152
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gebleven bij 6 dus?
Eigenlijk 7, aangezien er een zwangere vrouw bij de overledenen behoort......
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:04:35 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_68550169
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:03 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

die man van haar, wat een drama voor hem
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:04:42 #235
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_68550170
quote:

[..]

Bevestigde bron?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_68550172
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:59 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Het leek mij juist ook dat Surinamers heel goed koningsgezind zijn. Ik vond het raar dat josti Twerk anders beweerde.

Surinamers waren helemaal dol op Juliana. Zelfs nadat ze onafhankelijk werden, zagen ze haar nog steeds als hun koningin.
pi_68550173
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer dat hij dood is, had berecht moeten worden natuurlijk. Hopelijk krijgt zo iemand het zeer slecht daarboven.
Inderdaad, had Verdonk kunnen roepen dat ook deze meneer gecastreerd mag worden.
pi_68550184
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:04 schreef byah het volgende:

[..]

Inderdaad, had Verdonk kunnen roepen dat ook deze meneer gecastreerd mag worden.
Nee, z'n benen eraf zodat hij niet meer bij het gaspedaal zou kunnen!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 09:06:14 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68550190
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik kan er ook niets aan doen dat je niet voldoende vermogen hebt om even iets dieper na te denken

Je advies getuigd dan ook van een enorm brein achter de rest van je tekst.
Wat valt er dieper na te denken? Ik heb er gewoon geen sympathie voor. En voor iemand die bezig is anderen van trollen te beschuldigen doe je weinig moeite om persoonlijke sneren voor je te houden. Waarom heb je wel veel empathie voor de denkbeelden van een moordenaar en niet voor die van een forum poster?

Net sta je nog te verkondigen dat we van die ikke ikke ikke mentaliteit af moeten en de eerste de beste die een andere mening dan jezelf heeft probeer je als dom te betitelen.

Nou, we weten direct hoe diep jouw zelf geproclameerde empathie zit
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 09:07:00 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68550200
quote:

[..]

Mjah, dat heb ik verder nergens gelezen behalve dat dat schijnbaar op boulevard geroepen is.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:09:11 #241
237059 Twerk
The Spurs
pi_68550221
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:59 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Het leek mij juist ook dat Surinamers heel goed koningsgezind zijn. Ik vond het raar dat Jostie Twerk anders beweerde.

Trouwens was het maar waar dat ik net zo een bekrompen geest had als Jostie Twerk. It would have been a Joy for a lifetime.
Je kent de achtergronden en feiten niet. Je doet daarnaast nogeens aannames die nergens op gebaseerd zijn. Weet je weleens de leeftijd van de overledenen? Koningsgezind enz. he? Huil niet zo schaapachtig mee idioot.

Jouw laatste zin is wel erg absurd. Juist een eenvoudige boer als jij die maar wat meehuilt en napraat zou eigenlijk zijn mond moeten houden. De eenvoud druipt er vanaf. Armoedig en sad.

Ik heb slechts nieuws voor je btw. Ik ga nu pitten en lees jouw (ongetwijfeld simplistische) posts niet meer. Ook niet naderhand. Je mag natuurlijk reageren, maar probeer dan weer te scoren bij de massa, want enkel anderen zullen het lezen.

Big Hug, dumbass.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_68550234
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat valt er dieper na te denken? Ik heb er gewoon geen sympathie voor. En voor iemand die bezig is anderen van trollen te beschuldigen doe je weinig moeite om persoonlijke sneren voor je te houden. Waarom heb je wel veel empathie voor de denkbeelden van een moordenaar en niet voor die van een forum poster?

Net sta je nog te verkondigen dat we van die ikke ikke ikke mentaliteit af moeten en de eerste de beste die een andere mening dan jezelf heeft probeer je als dom te betitelen.

Nou, we weten direct hoe diep jouw zelf geproclameerde empathie zit
Ja dag, waar hoor je mij zeggen dat die feestgangers dader zouden kunnen zijn? En waar zeg ik dat ik empathie heb voor de denkbeelden van een moordenaar? Je beticht mij nogal van wat
pi_68550249
mogguh

dus de dader is ook dood
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_68550258
wat een vervelende reeks is dit geworden, hebben jullie niks beters te doen

edit: niet dat het sowieso een leuke reeks is met dit nieuws natuurlijk
pi_68550262
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:09 schreef Twerk het volgende:

[..]
Ik heb slechts nieuws voor je btw. Ik ga nu pitten en lees jouw (ongetwijfeld simplistische) posts niet meer. Ook niet naderhand.

Wedden dat je hiet niet kan laten om straks toch nog te reageren
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 09:13:10 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68550284
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja dag, waar hoor je mij zeggen dat die feestgangers dader zouden kunnen zijn?
Waar zeg ik dat jij dat zeg?
quote:
En waar zeg ik dat ik empathie heb voor de denkbeelden van een moordenaar? Je beticht mij nogal van wat
Je post toch een paar reacties die er vanuit gaan dat 'ons' een spiegel wordt voorgehouden? Snap je uberhaupt wel wat dat betekent?

Dat betekent dus dat je vind dat de dader dusdanig te kort is gedaan dat een stap als deze zo niet logisch dan toch wel te billijken en te begrijpen is.

Dat standpunt onderschrijf ik niet. Daarop beticht JIJ me van gebrek aan verstand om door te denken. Dus geef nu maar eens gewoon antwoord WAAROM dat zo is.
pi_68550299
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een vervelende reeks is dit geworden, hebben jullie niks beters te doen

edit: niet dat het sowieso een leuke reeks is met dit nieuws natuurlijk
Misschien moet je even aangeven wat je dan precies vervelend vindt? Een afwijkende mening of standpunt, niet overeenkomend met die van jezelf, hoeft dat namelijk niet direct te zijn....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 09:15:44 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68550322
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Misschien moet je even aangeven wat je dan precies vervelend vindt? Een afwijkende mening of standpunt, niet overeenkomend met die van jezelf, hoeft dat namelijk niet direct te zijn....
Och, zelf vind je dat mensen dan dom zijn.
pi_68550329
Balen dat die Klootzak dood is
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_68550330
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:09 schreef JostieTwerk het volgende:

[..]

Je kent de achtergronden en feiten niet. Je doet daarnaast nogeens aannames die nergens op gebaseerd zijn. Weet je weleens de leeftijd van de overledenen? Koningsgezind enz. he? Huil niet zo schaapachtig mee idioot.

Jouw laatste zin is wel erg absurd. Juist een eenvoudige boer als jij die maar wat meehuilt en napraat zou eigenlijk zijn mond moeten houden. De eenvoud druipt er vanaf. Armoedig en sad.

Ik heb slechts nieuws voor je btw. Ik ga nu pitten en lees jouw (ongetwijfeld simplistische) posts niet meer. Ook niet naderhand. Je mag natuurlijk reageren, maar probeer dan weer te scoren bij de massa, want enkel anderen zullen het lezen.

Big Hug, dumbass.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:16 schreef Zemi77 het volgende:
Serious dude. Ga slapen en werk die alcohol uit je lichaam.

Hij luistert naar me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')