Volgens jou. Tja, volgens jou. Je kent de feiten dus niet maar borduurt lekker voort op een kortzichtige ingeving van een relatief simpele geest zo te zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je steekt volgens mij onevenredig veel tijd en energie in iets wat je een stuk minder erg vindt dan andere zaken in de wereld. Wat dat betreft zing jij nog veel harder mee dan ik in dat koor waar je over spreekt.
Dader aanslag in Apeldoorn overledenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:40 schreef Montov het volgende:
Betrouwbare bronnen melden dat de dader vanacht is overleden. Mja, gisteren waren er ook al betrouwbare bronnen die dat zeiden maar dat was blijkbaar dus niet correct.
Ik denk Karstquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
FUCK nu weten we niet wat er achter zat.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dezelfde speculatieve lulkoek als waarmee je het nieuws lijkt te volgen.. Je hebt er maar weinig van begrepen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe ironisch...![]()
Als er iemand hier (foutieve) speculaties aan het maken is over hoe mensen in elkaar zitten en hoe ze denken, dan ben jij het wel...![]()
![]()
Voorbeeldje 1:quote:
Voorbeeldje 2:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. 3 van de 4 overledenen kwamen uit een dansgroepje bestaande uit wat surinamers uit Almere.. Die zullen zeker veel waarde hebben gehecht aan dat (betekenisloze en sneue) koningshuis... Schiet toch op.
En dan is alleen nog maar van deze ene pagina in dit topic. Als ik verder zou gaan zoeken, zou ik misschien nog veel meer voorbeelden kunnen vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je huilt het liefst in koor mee met alles en iedereen mee die je maar spreekt. Zo zit jij immers in elkaar.
Aan het einde van z'n latijn en een het gevoel dat hem enorm onrecht is aangedaan? Daardoor ledig fucked up en totaal overspannen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef cptmarco het volgende:
ik ben benieuwd of hij nog iets van een afscheidsbrief achter gelaten heeft...
ik ben toch nieuwsgierig waarom hij het gedaan heeft...
Klopt, hij is vannacht aan zijn verwondingen overleden volgens RTL Text.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hoorde net in de auto dat hij was overleden, meer informatie iemand?
Hij is morsdood.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:48 schreef Isdatzo het volgende:
Los van jouw groep7 taalgebruik en de zinnen die bol staan van de fouten is de inhoud ook nogeens bedroevend te noemen. Je hebt wel goed gekeken denk ik. Het punt is meer dat je het niet kunt bevatten.. Het is min of meer symbolisch voor alle schapen en domoren die simpelweg meehuilen, zonder enige nuance aan te brengen. Lijkt me zuur om zo kortzichtig en eenvoudig te zijn en te denken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:43 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb weer niet goed gekeken. Heb ik het complot er weer niet uitgehaald? Was het een aktie van de Bilderberggroep om ervoor te zorgen dat we de start van de varkensgriep (oh nee influenza A) niet zouden opmerken? Gaan ze nu bijproducten stoppen in de tamuflu pillen? Worden we dan alemaal meegaande burgers die geen kritiek meer leveren? Ik ga gauw mijn aluminium hoedje halen hoor. gelukkig hebben we Jostie Twerk die voor ons waakt.
http://www.spitsnieuws.nl(...)er_karst_dood_1.htmlquote:AANSLAGPLEGER KARST DOOD
Karst T. die gisteren de aanslag pleegde op het koninklijk huis, is overleden.
Daarmee komt het aantal doden op zes.
Eerder ging al het gerucht dat de 38-jarige man uit Huissen hersendood in het ziekenhuis lag. De NOS zegt nu vernomen te hebben dat hij is overleden.
De kans is nu groot dat we nooit meer gaan horen waarom hij in Apeldoorn inreed op toeschouwers die naar Koninginnedag stonden te kijken.
Zijn dollemansrit richting de bus van het koninklijk huis eindigde tegen een gedenkingsnaald.
Ergens op gebaseerd. En van een geheel andere orde dan denken in de geest van de dader te kijken. De "voorbeelden" snijden totaal geen hout en zijn min of meer weer symbolisch voor het niveau waarop jij denkt en denkt te scoren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voorbeeldje 1:
[..]
Voorbeeldje 2:
[..]
En dan is alleen nog maar van deze ene pagina in dit topic. Als ik verder zou gaan zoeken, zou ik misschien nog veel meer voorbeelden kunnen vinden.
Oke oud nieuws danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Staat niet veels nieuws in hoor. Alleen dat'ie dood is, maar zover was ik al
.
Standaardreactie...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ergens op gebaseerd. En van een geheel andere orde dan denken in de geest van de dader te kijken. De "voorbeelden" snijden totaal geen hout en zijn min of meer weer symbolisch voor het niveau waarop jij denkt en denkt te scoren.
Then Enlighten mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:51 schreef Jostie Twerk het volgende:
[..]
Los van jouw groep7 taalgebruik en de zinnen die bol staan van de fouten is de inhoud ook nogeens bedroevend te noemen. Je hebt wel goed gekeken denk ik. Het punt is meer dat je het niet kunt bevatten.. Het is min of meer symbolisch voor alle schapen en domoren die simpelweg meehuilen, zonder enige nuance aan te brengen. Lijkt me zuur om zo kortzichtig en eenvoudig te zijn en te denken.
Surinamers zijn juist koningsgezind.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Want Surinamers kunnen niet koningsgezind zijn? Wat ben jij voor een mafketel?
Laat me raden. Je loopt tegen de veertig, je bent net ontslagen, je relatie loopt niet lekker en je hebt het gevoel dat de hele wereld tegen je is, met name het koningshuis.
Pas maar op als je vandaag in de auto stapt.
Ach flikker toch op met die new age prietpraat. Die mensen die 's morgens de deur uitgingen met het idee lekker koninginnedag te vieren zijn wel degelijk de slachtoffers. Iemand die zichzelf heel zielig vind om wat hem is aangedaan door de maatschappij en om die reden maar 5 mensen de dood injaagt en tientallen anderen een trauma voor het leven bezorgd is NOOIT een slachtoffer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik persoonlijk weet in dit soort gevallen nooit precies wie er nu exact de daders en de slachtoffers zijn.
14.gif. Dat geknuffel dat sommigen hier tentoonspreiden heeft ons idd erg goed geholpen tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met die new age prietpraat. Die mensen die 's morgens de deur uitgingen met het idee lekker koninginnedag te vieren zijn wel degelijk de slachtoffers. Iemand die zichzelf heel zielig vind om wat hem is aangedaan door de maatschappij en om die reden maar 5 mensen de dood injaagt en tientallen anderen een trauma voor het leven bezorgd is NOOIT een slachtoffer.
Neem dan gewoon een handje vol pillen.
Het leek mij juist ook dat Surinamers heel goed koningsgezind zijn. Ik vond het raar dat Jostie Twerk anders beweerde.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Surinamers zijn juist koningsgezind.
Ik denk zelfs dat de meesten koningsgezinder zijn dan menig Nederlander.
Maar als je net als Twerk in zo een bekrompen wereldje leeft dan kan je dat ook n iet weten.
Ik kan er ook niets aan doen dat je niet voldoende vermogen hebt om even iets dieper na te denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met die new age prietpraat. Die mensen die 's morgens de deur uitgingen met het idee lekker koninginnedag te vieren zijn wel degelijk de slachtoffers. Iemand die zichzelf heel zielig vind om wat hem is aangedaan door de maatschappij en om die reden maar 5 mensen de dood injaagt en tientallen anderen een trauma voor het leven bezorgd is NOOIT een slachtoffer.
Neem dan gewoon een handje vol pillen.
Eigenlijk 7, aangezien er een zwangere vrouw bij de overledenen behoort......quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Eigenlijk 7, aangezien er een zwangere vrouw bij de overledenen behoort......
Bevestigde bron?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Surinamers waren helemaal dol op Juliana. Zelfs nadat ze onafhankelijk werden, zagen ze haar nog steeds als hun koningin.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:59 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Het leek mij juist ook dat Surinamers heel goed koningsgezind zijn. Ik vond het raar dat josti Twerk anders beweerde.
Inderdaad, had Verdonk kunnen roepen dat ook deze meneer gecastreerd mag worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer dat hij dood is, had berecht moeten worden natuurlijk. Hopelijk krijgt zo iemand het zeer slecht daarboven.
Nee, z'n benen eraf zodat hij niet meer bij het gaspedaal zou kunnen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:04 schreef byah het volgende:
[..]
Inderdaad, had Verdonk kunnen roepen dat ook deze meneer gecastreerd mag worden.
Wat valt er dieper na te denken? Ik heb er gewoon geen sympathie voor. En voor iemand die bezig is anderen van trollen te beschuldigen doe je weinig moeite om persoonlijke sneren voor je te houden. Waarom heb je wel veel empathie voor de denkbeelden van een moordenaar en niet voor die van een forum poster?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat je niet voldoende vermogen hebt om even iets dieper na te denken![]()
Je advies getuigd dan ook van een enorm brein achter de rest van je tekst.
Mjah, dat heb ik verder nergens gelezen behalve dat dat schijnbaar op boulevard geroepen is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je kent de achtergronden en feiten niet. Je doet daarnaast nogeens aannames die nergens op gebaseerd zijn. Weet je weleens de leeftijd van de overledenen? Koningsgezind enz. he? Huil niet zo schaapachtig mee idioot.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:59 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Het leek mij juist ook dat Surinamers heel goed koningsgezind zijn. Ik vond het raar dat Jostie Twerk anders beweerde.
Trouwens was het maar waar dat ik net zo een bekrompen geest had als Jostie Twerk. It would have been a Joy for a lifetime.
Ja dag, waar hoor je mij zeggen dat die feestgangers dader zouden kunnen zijn? En waar zeg ik dat ik empathie heb voor de denkbeelden van een moordenaar? Je beticht mij nogal van watquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat valt er dieper na te denken? Ik heb er gewoon geen sympathie voor. En voor iemand die bezig is anderen van trollen te beschuldigen doe je weinig moeite om persoonlijke sneren voor je te houden. Waarom heb je wel veel empathie voor de denkbeelden van een moordenaar en niet voor die van een forum poster?
Net sta je nog te verkondigen dat we van die ikke ikke ikke mentaliteit af moeten en de eerste de beste die een andere mening dan jezelf heeft probeer je als dom te betitelen.
Nou, we weten direct hoe diep jouw zelf geproclameerde empathie zit
Wedden dat je hiet niet kan laten om straks toch nog te reagerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik heb slechts nieuws voor je btw. Ik ga nu pitten en lees jouw (ongetwijfeld simplistische) posts niet meer. Ook niet naderhand.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dag, waar hoor je mij zeggen dat die feestgangers dader zouden kunnen zijn?
Je post toch een paar reacties die er vanuit gaan dat 'ons' een spiegel wordt voorgehouden? Snap je uberhaupt wel wat dat betekent?quote:En waar zeg ik dat ik empathie heb voor de denkbeelden van een moordenaar? Je beticht mij nogal van wat
Misschien moet je even aangeven wat je dan precies vervelend vindt? Een afwijkende mening of standpunt, niet overeenkomend met die van jezelf, hoeft dat namelijk niet direct te zijn....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:11 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat een vervelende reeks is dit geworden, hebben jullie niks beters te doen
edit: niet dat het sowieso een leuke reeks is met dit nieuws natuurlijk
Och, zelf vind je dat mensen dan dom zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moet je even aangeven wat je dan precies vervelend vindt? Een afwijkende mening of standpunt, niet overeenkomend met die van jezelf, hoeft dat namelijk niet direct te zijn....
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:09 schreef JostieTwerk het volgende:
[..]
Je kent de achtergronden en feiten niet. Je doet daarnaast nogeens aannames die nergens op gebaseerd zijn. Weet je weleens de leeftijd van de overledenen? Koningsgezind enz. he? Huil niet zo schaapachtig mee idioot.
Jouw laatste zin is wel erg absurd. Juist een eenvoudige boer als jij die maar wat meehuilt en napraat zou eigenlijk zijn mond moeten houden. De eenvoud druipt er vanaf. Armoedig en sad.
Ik heb slechts nieuws voor je btw. Ik ga nu pitten en lees jouw (ongetwijfeld simplistische) posts niet meer. Ook niet naderhand. Je mag natuurlijk reageren, maar probeer dan weer te scoren bij de massa, want enkel anderen zullen het lezen.
Big Hug, dumbass.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:16 schreef Zemi77 het volgende:
Serious dude. Ga slapen en werk die alcohol uit je lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |