Met de vliegmasjien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Hé, Sigme. Hoe reizen jullie naar Engeland?
Ha.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Met de vliegmasjien.
Ryanair, vanaf Dusseldorf (tenminste, ze noemen dat 'Dusseldorf', maar het is een vliegveld een end verderop (dichterbij, van ons uit gezien): Weeze).
Ik heb een tientje betaald, voor twee personen heen en weer. Ben benieuwd of er nog toeslagen volgen.
Bij deze:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef broer het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, Do2. Dit wordt vast een heel mooi topic.
Maar niet lang meer.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef Z het volgende:
Ja. 'n Maandag morgen om precies te zijn.
Je zou de 2009 boven die post zo door 1945 kunnen vervangen en dan zou het ook niet misstaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
En gelukkig maar. Ik ben niet helemaal haarscherp na iets te veel feestjes. Gelukkig morgen weer een dag om bij te komen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarmee feliciteren we Claudia?
Heb je een messias-complex?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb Buitenpost gered.
Ik zou best een negertje willen. Dat zit er helaas niet in.quote:
Als je maar ver genoeg teruggaat zijn ál onze voorouders negers, swa. Er is dus altijd hoop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:14 schreef ShadyLane het volgende:
Als een van jullie voorouders een neger was geloof ik dat het toch kan, claudia. Er is hoop!
Hoe schatten jullie mijn kansen in?quote:Geachte,
Bedankt voor uw vraag of opmerking. Volgende gegevens werden ons toegestuurd:
Datum 4/05/2009
Dienst: Collectiebeheer
Onderwerp: Naakt van Modigliani.
L.S., Ik heb begrepen dat er in uw museum een naakt van meneer Modigliani te bewonderen is. Ik vind dat erg mooi. Ik zou u daarom willen vragen, mag ik dat van u hebben? Zo niet, kan ik het dan even lenen? Laat me weten hoe u hier over denkt. Met vriendelijke groet, Paul Fletcher
KMSKA bezorgt u spoedig een antwoord.
Vriendelijke groeten
KMSKA
Geachte,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:41 schreef JAM het volgende:
Stel dat jij nu bij het collectiebeheer van het KMSKA zou werken, Lien; wat had jij me dan teruggeschreven?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef Lienekien het volgende:
Te uwer gerief klinkt wel mooi, maar volgens mij is het fout.
Het was een hardop lachje waardquote:
Ik moet eerlijk toegeven dat zelfs het kapsel van Wilders mooier is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben net naar de kapper geweest, en heb me net vakkundig geschoren, en ik lijk nu 5 jaar jonger. Ja, NOG 5 jaar jonger.
Als je het met zo'n mooie Vlaamse zachte G leest is het nog schoner.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef JAM het volgende:
Zojuist heb ik even gepoept. Ik las op de deur van de WC: 'Ik zit hier op mijne dildo in mijn aal en het doet zoveel deugd.' Prachtig. Daar kan ik nu van genieten. Pure poëzie.
Klinkt alsof je lijdt aan het syndroom van Benjamin Button. Een Connie Breukhoven zou daar een driedubbele moord voor doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben net naar de kapper geweest, en heb me net vakkundig geschoren, en ik lijk nu 5 jaar jonger. Ja, NOG 5 jaar jonger.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je maar ver genoeg teruggaat zijn ál onze voorouders negers, swa. Er is dus altijd hoop.
Jouw leven gelukkig niet. Dat je op je blog in het Engels schrijft, doet me heel sterk terugdenken aan de briefwisseling tussen Reve en Hermans en de mening van Hermans over de Engelse schrijfpogingen van Reve. Zonder het zelf gelezen te hebben, kun je waarschijnlijk wel voorspellen wat Hermans daarvan vond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef JAM het volgende:
Je maakt wat mee he, I.R. Dat leventje van jou wordt met de dag spannender. Er zit vooruitgang in, het biedt uitzicht.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef mane het volgende:
[..]
Jouw leven gelukkig niet. Dat je op je blog in het Engels schrijft, doet me heel sterk terugdenken aan de briefwisseling tussen Reve en Hermans en de mening van Hermans over de Engelse schrijfpogingen van Reve. Zonder het zelf gelezen te hebben, kun je waarschijnlijk wel voorspellen wat Hermans daarvan vond.. IR?
Daar zijn ook wel uitzonderingen op hoor. Zoals onderstaande, van een kokette oud-klasgenoot van mij, waarvan ik gisteren tot mijn verbazing ontdekte dat ie 3 nummer 1-hits heeft gescoord in de Top 40 het afgelopen jaar toen ik even niet op zat te letten. Mijn eigen schuld natuurlijk omdat ik al geen jaren meer bijhoud wat er in de Top 40 gebeurt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
de teksten die we in het Nederlands dan wel te horen krijgen over het algemeen alsnog abominabel zijn
Is Simon homo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriendin van mij kent een jongen die samenwoont met Simon van Nick en Simon. Ha!
Echt wel Lienequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Het is niet zo alsof nu mijn wereld instort.
Ssst. Val hem niet lastig. Hij leest DE Max Havelaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef JAM het volgende:
Vanaf nu ga ik elke keer dat Erik iets schrijft dat me niet overtuigt als zijnde standaardnederlands daar flauwe opmerkingen over maken en als hij daar dan iets op zegt zeg ik: 'Ja, maar jij studeert toch Nederlands?'
Ik weet niet eens wie van de twee Nick is. Of Simon.quote:
Sluit je achteraan in de rij en wacht je tot je aan de beurt bent?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef JAM het volgende:
Vanaf nu ga ik elke keer dat Erik iets schrijft dat me niet overtuigt als zijnde standaardnederlands daar flauwe opmerkingen over maken en als hij daar dan iets op zegt zeg ik: 'Ja, maar jij studeert toch Nederlands?'
Wel prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef JAM het volgende:
Hoe is het trouwens met je studie, Erik? Dat wil ik nu wel weten.
Nick is degene met het moeilijke hoofd (en speelt gitaar) en Simon met de kuiltjes in zijn wangen en een vrolijk smileyhoofd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie van de twee Nick is. Of Simon.
Zalig zijn de onwetenden.
Wat ik zo prettig vindt aan de K.U.Leuven is dat wanneer iemand Nederlands en Engels (het moet tezamen, nu ja: men kan ook Nederlands en Spaans of Nederlands en Italiaans, etc. studeren) studeert hij of zij niet doodgegooid wordt met allemaal stoffig geoudehoer over rampokkende pestpokkepindakloteklipstenen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ssst. Val hem niet lastig. Hij leest DE Max Havelaar.
Natuurlijk niet, Erik. Ik ga toch niet in een rij staan om iemand af te zeiken? Mensen genoeg op de wereld hoor. Je bent niet uniek in je falen hoor,- wat dacht je wel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sluit je achteraan in de rij en wacht je tot je aan de beurt bent?
Simon heeft wel iets leukigs vind ik eigenlijk, als je het geluid op mute zet. En nu ik uit eerstehands bron heb vernomen dat hij nog homo is ook, had ik eigenlijk liever vroeger met hem in de klas gezeten dan met (toen al net zo suffe en nietszeggende) Nick, want wie weet wat er dan allemaal wel niet was gebeurd tijdens de zwoele nachten op survivalkamp in de zesde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nick is degene met het moeilijke hoofd (en speelt gitaar) en Simon met de kuiltjes in zijn wangen en een vrolijk smileyhoofd.
Gelukkig maar. Ik wil niets liever dan bij een massa horen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Erik. Ik ga toch niet in een rij staan om iemand af te zeiken? Mensen genoeg op de wereld hoor. Je bent niet uniek in je falen hoor,- wat dacht je wel!
Dat had je dan niet moeten zeggen, Erik. Er zijn niet zoveel eerlijke mensen meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik wil niets liever dan bij een massa horen.
Ik snap het verband niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat had je dan niet moeten zeggen, Erik. Er zijn niet zoveel eerlijke mensen meer.
Syllabus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef JAM het volgende:
Misschien is er nog een ander woord voor in het Nederlands-Nederlands maar dat komt nu niet in me op.
Ach ja, de syllabus natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Syllabus!
Ezelsbruggetje zodat het voor jou makkelijker te onthouden is: succubus-->syllabus.
Neen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef JAM het volgende:
Zeg Erik, even iets anders, had je mijn blog al gezien? Daar staat sinds gisteren een foto van grote negerlullen op.
Ja gewoon "negerlullen" zeggen is natuurlijk beneden hun stand.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze worden ook wel syllabus genoemd door docenten.
Ik had geen zin om het meervoud op te zoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef JAM het volgende:
Ze worden syllabus genoemd?Je studeert toch Nederlands, Erik.
Die dame op jouw blog met de syllabi in haar mond is ook professor, weet ik uit eerstehands bron.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:09 schreef JAM het volgende:
Nu, ik toch van mening dat een beetje professor negerlullen zonder enige schroom in de mond neemt.
Mensen gelijk stellen aan apen op grond van hun rasafkomst?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef JAM het volgende:
Overigens levert 'Rampokkende klipsteen' op Google maar twee andere resultaten op, beiden citaten van mij hier eerder op het forum. Het is toch overduidelijk dat het om blauwe plopperapen gaat, oftewel: de Indische medeburger.
Op tijd stoppen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Gellius het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf bijvijlen van tanden? Er is een stukje van mijn kies en dat snijdt in mijn tong. En ik heb geen zin om naar de tandarts te gaan.
Zo goed Gellius?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef Frollo het volgende:
Ok, hier is mijn tip: toch maar naar de tandarts gaan.
Ik zou in elk geval niet snel zelf met m'n tanden gaan rotzooien.
Want een goed gebit is een rijk bezit.
Die over een goed gebit was van Reve, maar dat had je natuurlijk al begrepen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:22 schreef Marble het volgende:
Wat een inspirerende spreuk Frollo. Weet je er nog meer? Ik hou van inspirerende spreuken.
Het is nog lang niet af. Maar goed, ik heb nog een maand of 2.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Marble het volgende:
Hoe is het afgelopen met die prikken, IR? Leef je nog?
We waren heel bezorgd. Het is toch maar een gevaarlijke business, zo met die Mexicaanse griep nu.
De afgelopen 38 jaar heb ik nog nooit iets aan mijn gebit gehad op het wisselen van melktanden na. Ik zou het dus niet weten. Verder doe ik met mijn gebit alles wat de tandarts verboden heeft, dus hoe het komt weet ik ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Gellius het volgende:
Ik vrees dat ik op Loewie zal moeten wachten. In het leger weten ze vast wel een handige methode voor in het veld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:10 schreef JAM het volgende:
Vind je het ook zo erg om bemind te worden, sigme?
Ik denk: mijn soort humor!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedemorgen!
Volgens SL was dit niet haar soort humor en daarom las ze niet verder dan de introductie. Volgens mij wel. Wat denken jullie?
Doe toch maar wel, dan weet ik wat m'n sterke en wat m'n zwakke kanten zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik denk: mijn soort humor!
Ik wou het leukste stukje hier quoten, maar ik kan niet eens kiezen.
Haha, Frollo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Doe toch maar wel, dan weet ik wat m'n sterke en wat m'n zwakke kanten zijn.
(de Gebroeders Henk bestaan overigens echt, maar zijn zo marginaal dat ze zelf ook wel eens aan hun bestaan twijfelen)
Pebbles on a beach!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:36 schreef Frollo het volgende:
Over Phil Collins gesproken, kennen jullie het Take a Look at Me Now-verschijnsel?
Dat is als mensen de bekendste regel van een liedje ten onrechte aanzien voor de titel ervan.
Een voorbeeld is het nummer 'Against All Odds', waarvan iedereen (nou ja, ik tenminste gedurende lange tijd) denkt dat het 'Take a Look at Me Now' heet.
Een ander voorbeeld is 'Een eigen huis' (werkelijke titel: 'Alles kan een mens gelukkig maken').
Kennen jullie nog meer nummers die last hebben van het Take a Look at Me Now-probleem?
De koolmeesjes zijn ook leuk. http://www.beleefdelente.nl/koolmeesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:38 schreef Z het volgende:
Leuke site. Met de vogeltjes.
Zo! Ik had een paar dagen niet gekeken, maar zijn die even gegroeid zeg!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg de slechtvalkjes in de Mortel. http://www.beleefdelente.nl/slechtvalk
Goed, hè?! Ik geloof dat Ma het heeft opgegeven om te proberen ze allen onder haar vleugels te krijgen. Af en toe zie je ze al pootjes en vleugeltjes strekken. En ze kunnen al aardig stappen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo! Ik had een paar dagen niet gekeken, maar zijn die even gegroeid zeg!
Goed hun achterlijf in positie brengen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:47 schreef beeer het volgende:
Hoe krijgen die beesten het voor elkaar om zo tegen de muur op te schijten?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef zodiakk het volgende:
Ja, of anders gaylord G_E die het gaat hebben over zijn nieuwe aussibumonderbroek.
Je bent gewoon jaloers dat wij wél een zijn met de natuur. Dat we op dezelfde frequentie vibreren als het universum.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Gellius het volgende:
Gottetegot, de vogelaars zijn weer verenigd.
Ô Claudia, werbistu, om risottorecepten uit te wisselen?
Ja, dat zal het zijn, Frollo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat wij wél een zijn met de natuur. Dat we op dezelfde frequentie vibreren als het universum.
Oh, maar dat doen we óók hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Een zijn met de natuur en dat dan via een computer met andere internetgebruikers delen. Als je dat nou met rooksignalen deed, of met een vlaggensysteem ofzo...
... ik vraag me toch af wat die zogenaamde omstandigheden dan zijn, jullie niet?quote:和田夫妻は延期になりました。挙式は松尾夫妻のみです。以下、文面です。大変申し訳ないんですが、いろいろな事情で入籍は8月23日に延期しました!
ゆっくり準備したいと思います。いろいろとご迷惑をおかけしますが、よろしくお願いします〓
Ja! Lul je er maar uit jongen! Balkenbrei, schreef-i hoor! Balkenbrei!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie nergens balkenbrei staan, behalve bij jou JAM..
Bedoel je hallitosis?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie geloven ze nou eerder, een eerlijke student Nederlands, of een vreemde vent met hallicunaties...
Ik denk daarbij: 'heerlijk'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens vislasagna ga maken, wat denken jullie daarvan? Met mozzarella, tomatensaus en pesto. Ik denk dat ik dat ga doen.
Ik denk toch het eerste, ik twijfel. Eric?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef Gellius het volgende:
Is het nu baarzen of baarsen?
baars1, de[m.], baar·zenquote:
De Comitéschool?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Z het volgende:
Zij zat ergens in Zeewijk op school. Daar tegenover dat sporthal Zeewijk geloof ik.
Erik1, de[m.], Erikenquote:
Ja, ik gokte op baarsen. Dat vind ik eigenlijk mooier.quote:
Wat een huichelaar.quote:Ik heb gisteren Chicken Tonight gemaakt. En hij vond het lekker. Toen heb ik hem vuil aangekeken.
Dat doet maar, dat doet maar. Terwijl je hier dringend nodig was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
Natgehageld en in bad geweest.
En wat had je gedaan als hij het niet lekker gevonden had? Waarschijnlijk hetzelfde. Kortom, het is nooit goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren Chicken Tonight gemaakt. En hij vond het lekker. Toen heb ik hem vuil aangekeken.
Je kan vanachter het station CS met de draagvleugelboot, leuke tocht. En IJmuiden is vreselijk maar heeft ook wel weer wat (sommige plekken dan, zoals de Marina en Waasdorp).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:19 schreef Gellius het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen: ik ben nog nooit in IJmuiden geweest!
Hij vindt het nooit niet lekker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
En wat had je gedaan als hij het niet lekker gevonden had? Waarschijnlijk hetzelfde. Kortom, het is nooit goed.
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:38 schreef Gellius het volgende:
Dat het uit een potje even lekker is als zelf aan de wereld ontwrocht: ik kan me de wrevel wel voorstellen. Je kookt voor je geliefde(n).
Ik gebruik heel vaak groente uit potjes bij het koken... maar ik heb dan ook geen geliefde die mijn kookkunsten moet doorstaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:38 schreef Gellius het volgende:
Dat het uit een potje even lekker is als zelf aan de wereld ontwrocht: ik kan me de wrevel wel voorstellen. Je kookt voor je geliefde(n).
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Post van de IBG.
"Geachte heer/mevrouw,
U hebt uw lening afgelost."
Het voelt goed. Ik weet nog hoe ik in de rats zat toen de IBG mij liet weten wat ze dáchten dat ik maandelijks kon aflossen... Alleen bleek het uiteindelijke maandelijkse bedrag een stuk lager. Ik heb op mijn dooie akkertje afgelost, tot ik eind vorig jaar dacht: nu is het wel een keer klaar. En toen heb ik extra gestort.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:21 schreef Frollo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe voelt dat nou?
Ik heb zelf besloten om elke maand 225 euro extra af te lossen en volgens de planning ben ik dan in 2013 klaar.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef ShadyLane het volgende:
En ik heb vandaag Chicken Tonight gekocht en toen moest ik even aan jullie denken.
Kan dat gewoon? Dat je via de maandelijkse acceptgiro gewoon meer geld stort? Ik ben dan altijd bang dat je een hoop administratieve rompslomp krijgt omdat ze het niet snappen en geld terug gaan storten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:11 schreef Lienekien het volgende:
tot ik eind vorig jaar dacht: nu is het wel een keer klaar. En toen heb ik extra gestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |