De koolmeesjes zijn ook leuk. http://www.beleefdelente.nl/koolmeesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:38 schreef Z het volgende:
Leuke site. Met de vogeltjes.
Zo! Ik had een paar dagen niet gekeken, maar zijn die even gegroeid zeg!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg de slechtvalkjes in de Mortel. http://www.beleefdelente.nl/slechtvalk
Goed, hè?! Ik geloof dat Ma het heeft opgegeven om te proberen ze allen onder haar vleugels te krijgen. Af en toe zie je ze al pootjes en vleugeltjes strekken. En ze kunnen al aardig stappen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo! Ik had een paar dagen niet gekeken, maar zijn die even gegroeid zeg!
Goed hun achterlijf in positie brengen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:47 schreef beeer het volgende:
Hoe krijgen die beesten het voor elkaar om zo tegen de muur op te schijten?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:16 schreef zodiakk het volgende:
Ja, of anders gaylord G_E die het gaat hebben over zijn nieuwe aussibumonderbroek.
Je bent gewoon jaloers dat wij wél een zijn met de natuur. Dat we op dezelfde frequentie vibreren als het universum.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:57 schreef Gellius het volgende:
Gottetegot, de vogelaars zijn weer verenigd.
Ô Claudia, werbistu, om risottorecepten uit te wisselen?
Ja, dat zal het zijn, Frollo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat wij wél een zijn met de natuur. Dat we op dezelfde frequentie vibreren als het universum.
Oh, maar dat doen we óók hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Een zijn met de natuur en dat dan via een computer met andere internetgebruikers delen. Als je dat nou met rooksignalen deed, of met een vlaggensysteem ofzo...
... ik vraag me toch af wat die zogenaamde omstandigheden dan zijn, jullie niet?quote:和田夫妻は延期になりました。挙式は松尾夫妻のみです。以下、文面です。大変申し訳ないんですが、いろいろな事情で入籍は8月23日に延期しました!
ゆっくり準備したいと思います。いろいろとご迷惑をおかけしますが、よろしくお願いします〓
Ja! Lul je er maar uit jongen! Balkenbrei, schreef-i hoor! Balkenbrei!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie nergens balkenbrei staan, behalve bij jou JAM..
Bedoel je hallitosis?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie geloven ze nou eerder, een eerlijke student Nederlands, of een vreemde vent met hallicunaties...
Ik denk daarbij: 'heerlijk'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens vislasagna ga maken, wat denken jullie daarvan? Met mozzarella, tomatensaus en pesto. Ik denk dat ik dat ga doen.
Ik denk toch het eerste, ik twijfel. Eric?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:34 schreef Gellius het volgende:
Is het nu baarzen of baarsen?
baars1, de[m.], baar·zenquote:
De Comitéschool?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef Z het volgende:
Zij zat ergens in Zeewijk op school. Daar tegenover dat sporthal Zeewijk geloof ik.
Erik1, de[m.], Erikenquote:
Ja, ik gokte op baarsen. Dat vind ik eigenlijk mooier.quote:
Wat een huichelaar.quote:Ik heb gisteren Chicken Tonight gemaakt. En hij vond het lekker. Toen heb ik hem vuil aangekeken.
Dat doet maar, dat doet maar. Terwijl je hier dringend nodig was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
Natgehageld en in bad geweest.
En wat had je gedaan als hij het niet lekker gevonden had? Waarschijnlijk hetzelfde. Kortom, het is nooit goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren Chicken Tonight gemaakt. En hij vond het lekker. Toen heb ik hem vuil aangekeken.
Je kan vanachter het station CS met de draagvleugelboot, leuke tocht. En IJmuiden is vreselijk maar heeft ook wel weer wat (sommige plekken dan, zoals de Marina en Waasdorp).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:19 schreef Gellius het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen: ik ben nog nooit in IJmuiden geweest!
Hij vindt het nooit niet lekker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
En wat had je gedaan als hij het niet lekker gevonden had? Waarschijnlijk hetzelfde. Kortom, het is nooit goed.
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:38 schreef Gellius het volgende:
Dat het uit een potje even lekker is als zelf aan de wereld ontwrocht: ik kan me de wrevel wel voorstellen. Je kookt voor je geliefde(n).
Ik gebruik heel vaak groente uit potjes bij het koken... maar ik heb dan ook geen geliefde die mijn kookkunsten moet doorstaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:38 schreef Gellius het volgende:
Dat het uit een potje even lekker is als zelf aan de wereld ontwrocht: ik kan me de wrevel wel voorstellen. Je kookt voor je geliefde(n).
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Post van de IBG.
"Geachte heer/mevrouw,
U hebt uw lening afgelost."
Het voelt goed. Ik weet nog hoe ik in de rats zat toen de IBG mij liet weten wat ze dáchten dat ik maandelijks kon aflossen... Alleen bleek het uiteindelijke maandelijkse bedrag een stuk lager. Ik heb op mijn dooie akkertje afgelost, tot ik eind vorig jaar dacht: nu is het wel een keer klaar. En toen heb ik extra gestort.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:21 schreef Frollo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe voelt dat nou?
Ik heb zelf besloten om elke maand 225 euro extra af te lossen en volgens de planning ben ik dan in 2013 klaar.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef ShadyLane het volgende:
En ik heb vandaag Chicken Tonight gekocht en toen moest ik even aan jullie denken.
Kan dat gewoon? Dat je via de maandelijkse acceptgiro gewoon meer geld stort? Ik ben dan altijd bang dat je een hoop administratieve rompslomp krijgt omdat ze het niet snappen en geld terug gaan storten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:11 schreef Lienekien het volgende:
tot ik eind vorig jaar dacht: nu is het wel een keer klaar. En toen heb ik extra gestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |