Met de vliegmasjien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Hé, Sigme. Hoe reizen jullie naar Engeland?
Ha.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Met de vliegmasjien.
Ryanair, vanaf Dusseldorf (tenminste, ze noemen dat 'Dusseldorf', maar het is een vliegveld een end verderop (dichterbij, van ons uit gezien): Weeze).
Ik heb een tientje betaald, voor twee personen heen en weer. Ben benieuwd of er nog toeslagen volgen.
Bij deze:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef broer het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, Do2. Dit wordt vast een heel mooi topic.
Maar niet lang meer.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef Z het volgende:
Ja. 'n Maandag morgen om precies te zijn.
Je zou de 2009 boven die post zo door 1945 kunnen vervangen en dan zou het ook niet misstaan.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
En gelukkig maar. Ik ben niet helemaal haarscherp na iets te veel feestjes. Gelukkig morgen weer een dag om bij te komen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarmee feliciteren we Claudia?
Heb je een messias-complex?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb Buitenpost gered.
Ik zou best een negertje willen. Dat zit er helaas niet in.quote:
Als je maar ver genoeg teruggaat zijn ál onze voorouders negers, swa. Er is dus altijd hoop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:14 schreef ShadyLane het volgende:
Als een van jullie voorouders een neger was geloof ik dat het toch kan, claudia. Er is hoop!
Hoe schatten jullie mijn kansen in?quote:Geachte,
Bedankt voor uw vraag of opmerking. Volgende gegevens werden ons toegestuurd:
Datum 4/05/2009
Dienst: Collectiebeheer
Onderwerp: Naakt van Modigliani.
L.S., Ik heb begrepen dat er in uw museum een naakt van meneer Modigliani te bewonderen is. Ik vind dat erg mooi. Ik zou u daarom willen vragen, mag ik dat van u hebben? Zo niet, kan ik het dan even lenen? Laat me weten hoe u hier over denkt. Met vriendelijke groet, Paul Fletcher
KMSKA bezorgt u spoedig een antwoord.
Vriendelijke groeten
KMSKA
Geachte,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:41 schreef JAM het volgende:
Stel dat jij nu bij het collectiebeheer van het KMSKA zou werken, Lien; wat had jij me dan teruggeschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |