Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik raad je dan aan om NOOIT op 4chan te kijken, als je dit al erg vindt
... Stopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.
ik vind 4chan vaak te ver gaan, maar het is mooi dat er mensen terecht kunnen met hun soms wat gare humorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
het is meer dan 24 uur geleden muts, ga gewoon iets anders doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mensen gaat die minder dan 24 uur dood zijn vind ik het prima.
Dus morgen mogen die plaatjes dan wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Top. Dan zullen we gaan lachen om jouw dood inplaats van huilen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind 4chan vaak te ver gaan, maar het is mooi dat er mensen terecht kunnen met hun soms wat gare humor![]()
mocht ik ooit zo op foto vastgelegd worden, dan heb ik liever dat iemand er fotofucks van maakt dan dat iedereen een beetje gaat zitten huilen dat het zo zielig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |