***PLAATS HIER GEEN TELEFOONNUMMERS, ADRESGEGEVENS EN DERGELIJKE AUB***quote:Levensgevaar
De 38-jarige dader uit het Gelderse Huissen ligt zelf in "kritieke toestand" in het ziekenhuis en kan volgens het OM niet worden verhoord. Bronnen in het ziekenhuis melden dat hij hersendood is.
De man was niet bekend bij politie of justitie en ook niet bij de AIVD. Hij zou geestelijk gezond zijn geweest.
De marechaussee had hem eerder op de dag een stopteken gegeven en hem aangesproken. Hij volgde die op en reed terug met zijn auto. NOS
Waarschijnlijk niet opgelet bij natuurkunde die gast.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe hij dat bedacht had dan met zo'n klein autootje. Hij zal dan een theorie hebben gehad over hoe zijn autootje een impact zou kunnen hebben op die bus neem ik aan.
Wat kots ik trouwens op die gast met z'n domme vragen tijdens de persconferentie.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst zeker? Natuurlijk waren dit niet de geplande gasten. Misschien Peter van der Vorst ofzo wel, maar de rest vast niet.
Hoef je geen natuurkunde voor gehad te hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet opgelet bij natuurkunde die gast.
Als je mijn tweede zin leest weet je dat ik dat ook bedoelquote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik denk wel voor wat meer, nabestaanden enzo
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niets is te voorkomen, je moet alleen voortaan gewoon auto's zo ver mogelijk weren van de stoet. Auto's zijn ook wapens.
Heftige video ja..quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef Stephan1237 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)KIJKER_SCHOKKEND.xml
Deze is door een persoon in het publiek gefilmd. Toen ik deze video keek oh my god, deze is zeer, zeer schokkend, ik heb het er gewoon helemaal koud van gekregen......
kijk die video niet als je een slechte maag heb zoals ik
Alweer niet grappig, maar blijf het gerust proberen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Martin Jol is ook verbijsterd.
Jol: 'Dat heb ik nog nooit gezien'
http://www.vi.nl/NieuwsItem/JolDatHebIkNogNooitGezien.htm²
Ja nou echt verschrikkelijk leuk man, fijn dat je even aanstipt..quote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Het artikel ga ik nu lezen. We leuk om te zien dat ook trainers geraakt kunnen worden door maatschappelijke happenings.²
Pardon? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
W-A staat er weer heel charmant op hoor, tering.
Debiele reactie weer natuurlijk, jij staat er florisant op als je zoiets ziet?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja, hij is fijn. Maar elke keer als ik die filmpjes zie extraheer ik het volgende:quote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja nou echt verschrikkelijk leuk man, fijn dat je even aanstipt..
Als jij je kapotschrikt sta jij er wel charmant op?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zat er niet ver vandaan...quote:
Ik riep het ook eerder inderdaad, begrijpelijk dat je eventueel een debat over de monarchie wilt aanwakkeren, maar op deze manier???quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Hukkie het volgende:
Tsja, weer vraag ik me af wat die vent bezielde. Dat je een hekel hebt aan het koninghuis oke, maar dat je al die mensen in je narigheid meeneemt is uitermate treurig.
Daarom is het ook zo belangrijk dat hij het overleefd. De mensen willen toch het motief weten dat hem dreef tot deze daadquote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Hukkie het volgende:
Tsja, weer vraag ik me af wat die vent bezielde. Dat je een hekel hebt aan het koninghuis oke, maar dat je al die mensen in je narigheid meeneemt is uitermate treurig.
Ik bedoel het niet zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Debiele reactie weer natuurlijk, jij staat er florisant op als je zoiets ziet?
Zeg dan gewoon niks, het slaat namelijk nergens op.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo.
Maar hij staat er wel om bekend er altijd apart/dwazig uit te zien bij foto's en zelfs bij een emotie als geschokt staat ie heel raar op. Alsof ie nootjes naar binnenwerkt las ik hier eerder op het forum.
Ik bedoel er niets kwaads mee of zo.
Extraheer is een mooi woord he?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij is fijn. Maar elke keer als ik die filmpjes zie extraheer ik het volgende:
- We mogen echt blij zijn dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen. Het had veel erger kunnen zijn.²
Valt wel mee, uit de moord op wijlen Theo van G. zijn we ook vrij ongeschonden gekomen. Ja toch? Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben wel blij dat het geen Marokkaan ofzo is geweest. Dan had deze dag nóg naarder kunnen worden.
Ja, helaas maakt dat ook nog uit tegenwoordigquote:Op donderdag 30 april 2009 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zat er niet ver vandaan...
Ik ben wel blij dat het geen Marokkaan ofzo is geweest. Dan had deze dag nóg naarder kunnen worden.
De kans dat hij een hekel aan het koningshuis heeft schat ik heel laag hoor. Het is alleen in zijn dwaasheid een doelwit geworden denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Hukkie het volgende:
Maar over welke foto had je het nou precies? Want dat zeg je er niet eens bij.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo.
Maar hij staat er wel om bekend er altijd apart/dwazig uit te zien bij foto's en zelfs bij een emotie als geschokt staat ie heel raar op. Alsof ie nootjes naar binnenwerkt las ik hier eerder op het forum.
Nouja, ik denk echt dat als het wel zo was geweest, dat mensen met alcohol in hun mik die geconfronteerd worden met afgelaste activiteiten en die dan de reden waarom horen, een vrij vervelende combinatie was geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt wel mee, uit de moord op wijlen Theo van G. zijn we ook vrij ongeschonden gekomen. Ja toch? Ja.²
Is er dan iemand die het wél boeit? Behalve DatMeenJeNiet dusquote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar over welke foto had je het nou precies? Want dat zeg je er niet eens bij.
En daarbij zal hij bij zoiets als dit nou echt aan álles denken behalve de vraag of hij wel een beetje van zijn goede kant wordt gefotografeerd.
Had het een allochtoon geweest dan had dat inderdaad koren op de molen van Wilders en consorten geweest. Waarschijnlijk is om die reden ook de afkomst luid en duidelijk bekend gemaakt bij de persconferentie.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, helaas maakt dat ook nog uit tegenwoordig. Dan was 't hek van de dam geweest en had Wilders de dag van z'n leven gehad (niet verkeerd lezen
).
Hij had wel een of andere folder bij zich met het programma heb ik begrepen, maar dit blijft gissen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef danos het volgende:
ik vraag me nog steeds af in hoeverre dit nou geplanned is, heeft ie er weken over nagedacht? of is die gast vanochtend gewoon geflipt en is toen maar gaan rijden.
Dat is hem niet aan te rekenen. Hij is gewoon zo blijkbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo.
Bron? En dan nog, die dingen kun je waarschijnlijk zo bij de plaatselijke VVV of een krant halen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had wel een of andere folder bij zich met het programma heb ik begrepen, maar dit blijft gissen.
Ach, het zal me niets verbazen als we straks reacties krijgen dat ie "heulde met Marokkanen" of zoiets.... van FOK!kers kun je nog van alles verwachten wat dat betreft.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
O, nja er kwam een foto langs bij P&W. Maargoed, ik heb er geen kritiek op of zo dat hij er apart uitziet. Het viel me alleen op. Ik neem het hem absoluut niet kwalijk of zo. Ik breng het verkeerd in mijn post, waardoor jullie het verkeerd interpreteren.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar over welke foto had je het nou precies? Want dat zeg je er niet eens bij.
En daarbij zal hij bij zoiets als dit nou echt aan álles denken behalve de vraag of hij wel een beetje van zijn goede kant wordt gefotografeerd.
Je hebt gelijk. Ik moet aan zulke onzin ook geen woorden vuil maken.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is er dan iemand die het wél boeit? Behalve DatMeenJeNiet dus.
Hebben we al gehadquote:Op donderdag 30 april 2009 23:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, het zal me niets verbazen als we straks reacties krijgen dat ie "heulde met Marokkanen" of zoiets.... van FOK!kers kun je nog van alles verwachten wat dat betreft.
Die mensen vliegen als poppen over de straatquote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef Stephan1237 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)KIJKER_SCHOKKEND.xml
Deze is door een persoon in het publiek gefilmd. Toen ik deze video keek oh my god, deze is zeer, zeer schokkend, ik heb het er gewoon helemaal koud van gekregen......
kijk die video niet als je een slechte maag heb zoals ik
Zeer indrukwekkend en ik trek het me heel erg aan, ik tril nog gewoon na elke keer dat ik dit ziequote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Die mensen vliegen als poppen over de straat![]()
Kk vind ook de paniek en ontreddering en de huilende en gillende kinderen enorm indrukwekkend.
"Mammaaaah! Wat gebeurt er nou?!!"
Werd bij RTL boulevard gezegd door die Peter waarvan ik zn achternaam even kwijt ben, maar zoals ik al zei, heb blijft gissen idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bron? En dan nog, die dingen kun je waarschijnlijk zo bij de plaatselijke VVV of een krant halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |