jah, snap ik ook niet echt. moge die peuken maar snel op zijn...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef Jimbo het volgende:
bah , 2 aangeklede mensen bekijken ipv een stel bh chicks
Ik ook niet, maar denk dat de regie zo ook naar huis gaatquote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar dat wil ik niet! Dus...
en nog over poepen praten ookquote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, snap ik ook niet echt. moge die peuken maar snel op zijn...
zeg ik al de hele tijdquote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat die dikzak haar maandverband in de pot gemikt heeft.
Of verwisselt ze die niet?
jaloersi?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Bangel het volgende:
Jaloersie is niet aan mij besteed, ik weet namelijk dat ik een lekker wijf ben!
Voor een babie !!!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
veel, het is een van de ( dus niet de belangrijkste) belangrijkste dingen van een vrouw.
dat ben je niet, maak jezelf niks wijs.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Bangel het volgende:
je heb pm btw, al heb je dat vast al gelezenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, snap ik ook niet echt. moge die peuken maar snel op zijn...
dan kan je dr nog even naar kijken , reuze handig tegen de hongerquote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dus je moet nu je reet afvegen, en daarna het toilletpapier in een apart bakje doen.
fles goedkope whiskey, 12,50quote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef Rainesz het volgende:
Danny,hoop voor je dat ze de rekening voor het laatste beetje drank niet insturen.
Beetje kat in de zak koop dan
Bobby en Eline are definitely in love, is goed te zien aan de lichaamstaalquote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Kinga het volgende:
LOL, bobby checkte nog ff stiekem de voorgevel van eline
ouwe stonerquote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef Susi het volgende:
Die toon van Bobby, heerlijk om naar te luisteren
nee ook voor een echte man.quote:
hij is een betere entertainer dan die Peterquote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef Susi het volgende:
Jalķezie daarentegen...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Bangel het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:53 schreef Espabilado het volgende:
Dude Bobby homo, Eline vind jou wel oke, je hebt een kans, en uit angst voor de kans ga je nu Amber boven Eline zettenAmber is een negatieve bitch
![]()
Eline vind het intussen niet meer leuk...
Bobby is trouwens best bagger als ie dronken is.
Volgens mij las ik daar ook iets over gisteravond door een user (pimmetje?)quote:Op donderdag 30 april 2009 23:53 schreef Espabilado het volgende:
Dude Bobby homo, Eline vind jou wel oke, je hebt een kans, en uit angst voor de kans ga je nu Amber boven Eline zettenAmber is een negatieve bitch
![]()
Eline vind het intussen niet meer leuk...
Bobby is trouwens best bagger als ie dronken is.
In Griekenland ookquote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dus je moet nu je reet afvegen, en daarna het toilletpapier in een apart bakje doen.
Hij wordt wel erg lang van stof en gaat langzaam praten en zichzelf herhalen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef Susi het volgende:
da's omdat ze straalbezopen zijn. Zo klinkt iedereen die dronken isquote:Op donderdag 30 april 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wordt wel erg lang van stof en gaat langzaam praten en zichzelf herhalen.
bobby is niet dronken, er is nog geen wc, badkamer, camera of keuken gesloopt.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik daar ook iets over gisteravond door een user (pimmetje?)
Zal wel, het scheen erg kort te duren?quote:
Dat zal dan nog wat beloven....quote:Op donderdag 30 april 2009 23:55 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
bobby is niet dronken, er is nog geen wc, badkamer, camera of keuken gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |