Jalķezie daarentegen...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef Bangel het volgende:
Jaloersie is niet aan mij besteed, ik weet namelijk dat ik een lekker wijf ben!
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:53 schreef Espabilado het volgende:
Dude Bobby homo, Eline vind jou wel oke, je hebt een kans, en uit angst voor de kans ga je nu Amber boven Eline zettenAmber is een negatieve bitch
![]()
Eline vind het intussen niet meer leuk...
Bobby is trouwens best bagger als ie dronken is.
Volgens mij las ik daar ook iets over gisteravond door een user (pimmetje?)quote:Op donderdag 30 april 2009 23:53 schreef Espabilado het volgende:
Dude Bobby homo, Eline vind jou wel oke, je hebt een kans, en uit angst voor de kans ga je nu Amber boven Eline zettenAmber is een negatieve bitch
![]()
Eline vind het intussen niet meer leuk...
Bobby is trouwens best bagger als ie dronken is.
In Griekenland ookquote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dus je moet nu je reet afvegen, en daarna het toilletpapier in een apart bakje doen.
Hij wordt wel erg lang van stof en gaat langzaam praten en zichzelf herhalen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef Susi het volgende:
Die toon van Bobby, heerlijk om naar te luisteren
da's omdat ze straalbezopen zijn. Zo klinkt iedereen die dronken isquote:Op donderdag 30 april 2009 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wordt wel erg lang van stof en gaat langzaam praten en zichzelf herhalen.
bobby is niet dronken, er is nog geen wc, badkamer, camera of keuken gesloopt.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik daar ook iets over gisteravond door een user (pimmetje?)
Zal wel, het scheen erg kort te duren?quote:
Dat zal dan nog wat beloven....quote:Op donderdag 30 april 2009 23:55 schreef pimmmetje het volgende:
[..]
bobby is niet dronken, er is nog geen wc, badkamer, camera of keuken gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |