veel, het is een van de ( dus niet de belangrijkste) belangrijkste dingen van een vrouw.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wáárom vraag je de hele tijd naar cupmaten? Wat boeit dat?
zo stiekem was dat niet hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Kinga het volgende:
LOL, bobby checkte nog ff stiekem de voorgevel van eline
Ik hoorde Bart toch zeggen dat het een sanibroyeur was?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef Danny het volgende:
[..]
't is een of ander electrisch wc-tje. Raar ding. Was al lek toen ik er zat
maar verder ben je niet jaloers hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef Bangel het volgende:
Gatver, ik vind het echt walgelijk die wijven die heus wel weten dat ze mooi zijn, maar net doen alsof ze zich er niet bewust van zijn, zodat ze lekker kunnen soppen op de complimentjes...Ulch...
Ach kijk er doorheen johquote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef Bangel het volgende:
Gatver, ik vind het echt walgelijk die wijven die heus wel weten dat ze mooi zijn, maar net doen alsof ze zich er niet bewust van zijn, zodat ze lekker kunnen soppen op de complimentjes...Ulch...
morgen naakt dus ?quote:
zou kunnen. geen idee wat dat is. Ik wil gewoon schijten en zeiken als ik moet...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde Bart toch zeggen dat het een sanibroyeur was?
Ws. gaat dat ook zometeen gebeuren, iig voor 00:00uurquote:
Drukken en plassen kan misschien welquote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zou kunnen. geen idee wat dat is. Ik wil gewoon schijten en zeiken als ik moet...
Ja maar... ja maar dat wil ik niet! Dus...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ws. gaat dat ook zometeen gebeuren, iig voor 00:00uur
Of katoenen luiersquote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef Jimbo het volgende:
ik denk dat ze dr eigen maandverband breid, dus ze later gewoon wast met warm water
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat die dikzak haar maandverband in de pot gemikt heeft.
Of verwisselt ze die niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |