Het ís ook geen kogelgat. Lambiekje wil dingen zien die er niet zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:05 schreef -jos- het volgende:
Op deze betere foto lijkt het inderdaad ook geen kogelgat:
[ link | afbeelding ]
Ik ga ook niet tegen in je, doe niet zo opgewonden, chill gozert.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Goed lezen Einstein. Ik zeg toch dat niet dat het geen aanslag is? Ik zeg alleen dat het mogelijk geen aanslag was specifiek gericht op het Koninklijk huis, maar meer op de samenleving als geheel.
dat lijkt me toch onzinnig, niet-Einstein. In het begin van de 400 meter zal ie nog wel zo'n 60 km/u gehaald hebben, maar net voor hij de mensen raakt haalde hij misschien wel zijn topsnelheid van 120km/u,quote:En die rit vanaf de eerste afzetting tot aan het dranghek moet bij benadering minstens tien, maar eerder meer seconden geduurd hebben. Je maakt mij niet wijs dat hij door de eerste afzetting heen is gereden en dat niemand dat gezien heeft. Het lijkt dan toch of er dan genoeg tijd moet zijn geweest om de autoriteiten 400 meter verderop te waarschuwen dat er een of andere idioot aankomt? Ik wil niemand beschuldigen overigens, het lijkt mij ook logisch dat door de snelheid waarmee dingen gebeuren je niet de helderheid van geest hebt adequaat te reageren.
Een knap staaltje van jezelfquote:1. Het lijkt dan toch of er dan genoeg tijd moet zijn geweest om de autoriteiten 400 meter verderop te waarschuwen dat er een of andere idioot aankomt?
2. het lijkt mij ook logisch dat door de snelheid waarmee dingen gebeuren je niet de helderheid van geest hebt adequaat te reageren.
Als je niets van vuurwapens weet denk je dat misschien ja. Maar dat je dom was wisten we al.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://img299.imageshack.us/img299/1026/kogelofschaduw.jpg
Duidelijk geschoten op de auto.
Onzin, is allang achterhaald.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Atreidez het volgende:
Hij had een huurachterstand, de huur zal door de huurbaas opgezegd zijn en niet door hemzelf.
Er wordt beweerd dat er geschoten werd. Dus nee gek is het niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Als je niets van vuurwapens weet denk je dat misschien ja. Maar dat je dom was wisten we al.
Er wordt zoveel beweerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat er geschoten werd. Dus nee gek is het niet.
Dat is een beetje het probleem met jou. Jij ziet beweringen meteen als feit. Andere mensen zijn wat kritischer en houden het graag bij echte feiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk nou, kind:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dan meteen al verkondigen dat er op een auto die door één of meerdere afzettingen is gereden, bij een normale deuk met beschadigde lak, een kogelgat zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja laat dan een foto zien met kogelgaten op die auto. Volgens mij zijn die er namelijk niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tuttige kleding is sowieso subjectief... En zijn hoofd is nou niet echt apart geschoren, er zijn massa's mensen met "vreemdere" kapsels. Kom eens wat vaker buiten zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Is er al iets bekend over zijn interesses e.d. ? Zijn hoofd is apart geschoren zo te zien, lijkt wel of hij alleen de zijkanten kaal hield. Hij draagt wel weer wat * tuttige* kleren. vreemde combi hoor.....
Psychotisch, en nee die kan je dus niet van de buitenkant herkennenquote:Wat wás het voor iemand ?????
Was hij psychotisch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Tuttige kleding is sowieso subjectief... En zijn hoofd is nou niet echt apart geschoren, er zijn massa's mensen met "vreemdere" kapsels. Kom eens wat vaker buiten zou ik zeggen.
[..]
Psychotisch, en nee die kan je dus niet van de buitenkant herkennen
Daar is geen bewijs voor en zal er ook niet komen denk ik. Maar als je met volle snelheid inrijdt op een grote groep mensen heb je dus echt een kronkel in je hoofd. Daar heb ik ook geen bewijs voor nodig, het is niet dat de dader nog moet voorkomen ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |