abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68558043
Ik vermoed dat die man gewoon zelfmoord heeft gepleegd maar niet zonder een grote boem wilde doodgaan.
Hij was ontslagen, moest de huur opzeggen en misschien nog wel veel meer wat we niet weten.
Als die complottheorien slaan in mijn ogen nergens op. Als hij een aanslag wilde plegen neemt hij geen suzuki maar een zwaardere auto. Doet hij een bom in zijn auto en ga zo maar door.
In mijn idee wilde hij zich doodrijden tegen die bus aan om zo in de belangstelling te komen na zijn dood.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:34:18 #227
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68558299
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://img299.imageshack.us/img299/1026/kogelofschaduw.jpg

Duidelijk geschoten op de auto.
Als je niets van vuurwapens weet denk je dat misschien ja. Maar dat je dom was wisten we al.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:40:00 #228
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_68558468
@ AxisForOll

Jij bent wel blij met je selectieve leesgedrag en geweldige interpretatievermogen hè?

De laatste honderd meter is inderdaad een seconde of drie, maar wanneer moeten er volgens mijn eerdere post alarmbellen gaan rinkelen? Juist, bij de eerste doorbreking van de afzetting. Het vierhonderd meter verderop gelegen kruispunt. Dus tien a vijftien seconden.

Het is heel raar inderdaad dat je op twee gedachten hinkt , maar dat betekent niet dat ik mezelf tegenspreek. Het is de verbazing van het niet tijdig reageren enerzijds en anderzijds het begrip dat iemand uit volslagen verwondering niet weet hoe hij moet handelen. Kan dat niet samengaan?
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 14:50:16 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68558740
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Atreidez het volgende:
Hij had een huurachterstand, de huur zal door de huurbaas opgezegd zijn en niet door hemzelf.
Onzin, is allang achterhaald.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:53:44 #230
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68558866
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:34 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Als je niets van vuurwapens weet denk je dat misschien ja. Maar dat je dom was wisten we al.
Er wordt beweerd dat er geschoten werd. Dus nee gek is het niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:54:28 #231
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68558883
;{
Dichter bij de bundel
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:54:42 #232
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68558892
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er wordt zoveel beweerd
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68558902
quote:

[..]

Dat is een beetje het probleem met jou. Jij ziet beweringen meteen als feit. Andere mensen zijn wat kritischer en houden het graag bij echte feiten.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:55:39 #234
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_68558922
quote:

[..]

Kijk nou, kind:

Als jij denkt dat je daar een kogelgat ziet, ben je of scheel, of dom, of allebei. Daarbij waren het een paar kinderen die dachten schoten te horen, maar het is veel logischer dat dat het geluid was van de dranghekken die geraakt werden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:57:00 #235
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68558967
quote:

[..]

En dan meteen al verkondigen dat er op een auto die door één of meerdere afzettingen is gereden, bij een normale deuk met beschadigde lak, een kogelgat zit.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:03:28 #236
132191 -jos-
Money=Power
pi_68559145
quote:

[..]

Ja laat dan een foto zien met kogelgaten op die auto. Volgens mij zijn die er namelijk niet.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:41:55 #237
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68560258
Is er al iets bekend over zijn interesses e.d. ? Zijn hoofd is apart geschoren zo te zien, lijkt wel of hij alleen de zijkanten kaal hield. Hij draagt wel weer wat * tuttige* kleren. vreemde combi hoor.....

Wat wás het voor iemand ?????
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:19:27 #238
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68561309
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Is er al iets bekend over zijn interesses e.d. ? Zijn hoofd is apart geschoren zo te zien, lijkt wel of hij alleen de zijkanten kaal hield. Hij draagt wel weer wat * tuttige* kleren. vreemde combi hoor.....
Tuttige kleding is sowieso subjectief... En zijn hoofd is nou niet echt apart geschoren, er zijn massa's mensen met "vreemdere" kapsels. Kom eens wat vaker buiten zou ik zeggen.
quote:
Psychotisch, en nee die kan je dus niet van de buitenkant herkennen
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:29:08 #239
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68561643
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:19 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Tuttige kleding is sowieso subjectief... En zijn hoofd is nou niet echt apart geschoren, er zijn massa's mensen met "vreemdere" kapsels. Kom eens wat vaker buiten zou ik zeggen.
[..]

Psychotisch, en nee die kan je dus niet van de buitenkant herkennen
Was hij psychotisch?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:31:39 #240
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68561733
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef N.icka het volgende:

[..]

Was hij psychotisch?
Daar is geen bewijs voor en zal er ook niet komen denk ik. Maar als je met volle snelheid inrijdt op een grote groep mensen heb je dus echt een kronkel in je hoofd. Daar heb ik ook geen bewijs voor nodig, het is niet dat de dader nog moet voorkomen ofzo.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:34:32 #241
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68561840
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Daar is geen bewijs voor en zal er ook niet komen denk ik. Maar als je met volle snelheid inrijdt op een grote groep mensen heb je dus echt een kronkel in je hoofd. Daar heb ik ook geen bewijs voor nodig, het is niet dat de dader nog moet voorkomen ofzo.
Als er geen bewijs is dat hij psychotisch was is dat een beetje raar om dat dan zo maar te stellen
Ok , dat hij een kronkel in zijn hoofd had is duidelijk , maar psychotisch
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:35:16 #242
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68561871
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef deedeetee het volgende:

Daar zeg je wat. Hardcore-Techno gabber geschoren maar dan wel classy Hilfiger trui. mmm
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:35:39 #243
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68561893
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Hehe ja zo kan ik het ook. Deze man was een jeu-de-boulende travestiet met nazi-sympathieën. Helaas kan dit niet meer bewezen worden omdat ie dood is, maar ik heb verder geen bewijs nodig.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:39:47 #244
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_68562038
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Nu bij Pauw en Witteman een fotograaf die ook twijfels heeft..
P&W

Als er 2 zijn die je gewoon niet serieus kan nemen zijn het die 2 wel.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:41:08 #245
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68562074
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef N.icka het volgende:

[..]

Als er geen bewijs is dat hij psychotisch was is dat een beetje raar om dat dan zo maar te stellen
Ok , dat hij een kronkel in zijn hoofd had is duidelijk , maar psychotisch
Ik niet, een psychose is een namelijk een best breed begrip.
quote:
Psychose

Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is. Bij een psychose spreekt men van positieve en negatieve symptomen, positieve symptomen zijn symptomen die bij mensen zonder psychose niet voorkomen en negatieve symptomen zijn gedragspatronen die bij mensen zonder psychose wel voorkomen. Positieve symptomen kunnen zijn:

* Wanen - Het koesteren van denkbeelden die niet overeenkomen met algemeen geaccepteerde opvattingen en/of ideeën waarvan de patiënt niet af te brengen is met logisch redeneren. Vaak, maar niet altijd, is er ook sprake van paranoia: achtervolgingswaan, zich inbeelden dat er overal camera's of microfoons verstopt zitten, dat er complotten zijn of dat de persoon in kwestie gezocht wordt door de politie of internationale veiligheidsdiensten.
* Hallucinaties - Het waarnemen van zaken die er niet zijn (zoals stemmen in het hoofd, beelden, geuren, of zelfs aanrakingen)
* Verward denken - Over en weer begrijpen psychotici en hun omgeving elkaar niet doordat het denkproces veranderd is door de psychose (chaotisch, te langzaam, te snel). Het gedrag van de patiënt is door zijn omgeving vaak niet meer te plaatsen (en vice versa). De gedachtenstop (waarbij de patiënt ervaart dat zijn gedachten plotseling volledig stoppen; "Mijn hoofd is leeg") wordt meestal als een ernstige vorm van een denkstoornis gezien, die op een slechte prognose zou duiden.
* Verward spreken en schrijven - Zelfs als de gedachten van de patiënt nog coherent zijn, kan hij problemen hebben deze in taal te uiten. Soms uit zich dit in gehaast spreken, vreemde woordkeuzes of het gebruik van neologismen. Bij grotere verwarring kunnen ook verschijnselen als echolalie, palilalie of glossolalie optreden.
* Verstoorde emoties, de emoties van een patiënt kunnen flink verstoord zijn, een patiënt kan bijvoorbeeld versterkte emoties ervaren of juist totaal niet kloppende (bij de situatie) emoties zoals lachen op een begrafenis. Ook kan het zijn dat een patiënt schijnbaar zonder reden ineens emotioneel wordt: hij/zij begint bijvoorbeeld spontaan te huilen.

Negatieve symptomen kunnen zijn: Weinig spreken, een gebrek aan initiatief tonen, een verstoord dag/nacht ritme (o.a. omdraaien van het ritme), het hebben van weinig energie, een gebrek aan het maken van gebaren, een vlakke gezichtsuitdrukking hebben of zich terugtrekken. Vaak duidt het opkomen van de negatieve verschijnselen, of beter gezegd het verdwijnen, bij mensen die een psychotische gevoeligheid hebben op een beginnende psychose, behandeling in dat stadium, of het wegnemen van de oorzaken (stress oorzaken of bv drugs gebruik) kunnen de werkelijke psychose voorkomen.
Bron

Nou ben ik geen psycholoog ofzo maar alle symptomen van een psychose vallen bij mij wel onder de noemer: "kronkel in je hoofd". En ik geloof niet dat iemand zonder 1 van bovenstaande symptomen deze actie heeft kunnen ondernemen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:43:37 #246
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68562145
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Hehe ja zo kan ik het ook. Deze man was een jeu-de-boulende travestiet met nazi-sympathieën. Helaas kan dit niet meer bewezen worden omdat ie dood is, maar ik heb verder geen bewijs nodig.
Ik trek de conclusie puur uit de feiten van wat er gebeurd is. Een jeu-de-boulende travestiet met nazi-sympathieën is nou niet echt het eerste wat er in mij opkomt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:43:50 #247
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68562149
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Ik niet, een psychose is een namelijk een best breed begrip.
[..]

Bron

Nou ben ik geen psycholoog ofzo maar alle symptomen van een psychose vallen bij mij wel onder de noemer: "kronkel in je hoofd". En ik geloof niet dat iemand zonder 1 van bovenstaande symptomen deze actie heeft kunnen ondernemen.
Hat kan net zo goed een manisch dep zijn geweest of gewoon depr. of een flike bordeliner of een psychopaat of een sociopaat of een andere persoonlijkheidsstoornis

Hoeft helemaal niet psychotisch te zijn hoor
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:46:08 #248
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68562238
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hat kan net zo goed een manisch dep zijn geweest of gewoon depr. of een flike bordeliner of een psychopaat of een sociopaat of een andere persoonlijkheidsstoornis

Hoeft helemaal niet psychotisch te zijn hoor
Zit allemaal in dezelfde hoek, mijn punt was alleen dat je het niet kan zien aan hoe iemand eruit ziet. Zoals deedeetee wel wilt laten lijken.
pi_68562276
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, maar de pliesie zei dat hij dat zei toen ze 'm uit de auto knipten. Of zelfs daarvoor nog.

Op de foto's is duidelijk te zien dat hij z'n naam niet meer kan spellen, laat staan een semi-verklaring afleggen.
Een van de fotograven heeft ook verklaard "de politie zei dat hij nog een verklaring heeft gegeven, maar ik dacht dat die man al dood of minstens zeer zwaar gewond en buiten bewustzijn was. Ik heb hem geen teken van leven meer zien geven".
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:48:55 #250
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68562342
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Zit allemaal in dezelfde hoek, mijn punt was alleen dat je het niet kan zien aan hoe iemand eruit ziet. Zoals deedeetee wel wilt laten lijken.
Zit helemaal niet allemaal in dezelfde hoek , je hebt echt geen idee waar je over praat

En je hebt gelijk dat je niet aan de buitenkant kan zien wat er in iemands hoofd omgaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')