Hoe je het ook bekijkt, het zijn allemaal persoonlijkheids storingen. En zoals ik al zei, ik ben geen psycholoog of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zit helemaal niet allemaal in dezelfde hoek , je hebt echt geen idee waar je over praat
Dus me punt is duidelijkquote:En je hebt gelijk dat je niet aan de buitenkant kan zien wat er in iemands hoofd omgaat
Nee het zijn niet allemaal persoonlijkheidsstoornissen en als je het niet weet , wat helemaal niet erg is, moet je het niet als een feit brengenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, het zijn allemaal persoonlijkheids storingen. En zoals ik al zei, ik ben geen psycholoog of iets dergelijks.
[..]
Dus me punt is duidelijk
Ooh raar... volgens jou wel namelijk:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee het zijn niet allemaal persoonlijkheidsstoornissen en als je het niet weet , wat helemaal niet erg is, moet je het niet als een feit brengen
Maar gelukkig nemen we niet alles aan wat we mekaar vertellen hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hat kan net zo goed een manisch dep zijn geweest of gewoon depr. of een flike bordeliner of een psychopaat of een sociopaat of een andere persoonlijkheidsstoornis
Nou dan had ik moeten typen .en/of . jemigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ooh raar... volgens jou wel namelijk:
[..]
Maar gelukkig nemen we niet alles aan wat we mekaar vertellen he
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zit allemaal in dezelfde hoek, mijn punt was alleen dat je het niet kan zien aan hoe iemand eruit ziet. Zoals deedeetee wel wilt laten lijken.
Dat jij nou je zin slecht formuleert kan ik niks aan doen, net zoals jij er niks aan kan doen dat ik hetzelfde deed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nou dan had ik moeten typen .en/of . jemig
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Is er al iets bekend over zijn interesses e.d. ? Zijn hoofd is apart geschoren zo te zien, lijkt wel of hij alleen de zijkanten kaal hield. Hij draagt wel weer wat * tuttige* kleren. vreemde combi hoor.....
Wat wás het voor iemand ?????
Radio 1 hield mij precies op de hoogte waar de bus reed en hem dus waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:13 schreef jaco het volgende:
[..]
Er werd aangegeven dat de Suzuki geruime tijd minstens 100 reed. Om die snelheid op te bouwen, moet hij vanaf een flinke afstand gestart zijn, waar je de bus nog niet ziet. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij televisie in zijn auto had.
Ja, dat denk je al snel met al dat bloed en die ravage. Zo'n man kan toch totaal geen inschatting maken van de ernst van de situatie. Dat kunnen artsen vaak al niet, totdat de boel is opgeschoond en de persoon door de scanner is geweest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een van de fotograven heeft ook verklaard "de politie zei dat hij nog een verklaring heeft gegeven, maar ik dacht dat die man al dood of minstens zeer zwaar gewond en buiten bewustzijn was. Ik heb hem geen teken van leven meer zien geven".
Maar iedereen die live voor de tv zat heeft hem wél een teken van leven zien geven, want hij bewoog beide armen nog toen de agent al naast hem stond. Dus die fotograaf heeft dat vanuit zijn hoek vast niet kunnen zien dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een van de fotograven heeft ook verklaard "de politie zei dat hij nog een verklaring heeft gegeven, maar ik dacht dat die man al dood of minstens zeer zwaar gewond en buiten bewustzijn was. Ik heb hem geen teken van leven meer zien geven".
Die fotograaf was er alleen de eerste paar seconden bij en heeft die fot gemaakt van de auto met de bus op de achtergrond. deze bloedige foto.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar iedereen die live voor de tv zat heeft hem wél een teken van leven zien geven, want hij bewoog beide armen nog toen de agent al naast hem stond. Dus die fotograaf heeft dat vanuit zijn hoek vast niet kunnen zien dan.
Ook de radio 1 verslaggevers zeiden in de eerste minuten na de crash al dat de man de handen nog bewoog en dat een agent achter hem was gaan zitten om zijn hoofd te ondersteunen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar iedereen die live voor de tv zat heeft hem wél een teken van leven zien geven, want hij bewoog beide armen nog toen de agent al naast hem stond. Dus die fotograaf heeft dat vanuit zijn hoek vast niet kunnen zien dan.
Ik trek geen conclusies, ik stel een vráág......quote:[b]Op vrijdag 1 mei 2009 17:08 schreef -Techno- het volgende:[/b
[quote]Zit allemaal in dezelfde hoek, mijn punt was alleen dat je het niet kan zien aan hoe iemand eruit ziet. Zoals deedeetee wel wilt laten lijken.
Die fotografen hebben de verdachten maar een paar sec kort van 1 a 2 meter afstand gezien en waren druk met foto's maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef -jos- het volgende:
Dat laatste lijkt mij eerlijk gezegd een stuk plausibeler zeker aangezien de getuigenissen van 2 fotografen die ook dachten dat de man buiten bewustzijn danwel dood was.
NOS == Overheidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef -jos- het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=4329874
Ik zie het inderdaad. Maar het zou ook kunnen dat die agent dat doet om te kijken of ie nog reageert.
Dat laatste lijkt mij eerlijk gezegd een stuk plausibeler zeker aangezien de getuigenissen van 2 fotografen die ook dachten dat de man buiten bewustzijn danwel dood was.
Wat is er niet objectief of mis met dat fragment?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
NOS == Overheid
Objectief is anders. Als dit het moment is dat het allemaal makkelijker moet maken voor de overheid, dan zullen zij daar natuurlijk niets aan veranderen..
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
NOS == Overheid
Objectief is anders. Als dit het moment is dat het allemaal makkelijker moet maken voor de overheid, dan zullen zij daar natuurlijk niets aan veranderen..
Grapje toch he?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
NOS == Overheid
Wat heeft die agent gedaan? Die houd met 2 handen zijn hoofd vast. Hoe had die dan nog de handen van die man kunnen bewegen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:34 schreef -jos- het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=4329874
Ik zie het inderdaad. Maar het zou ook kunnen dat die agent dat doet om te kijken of ie nog reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |