***PLAATS HIER GEEN TELEFOONNUMMERS, ADRESGEGEVENS EN DERGELIJKE AUB***quote:Levensgevaar
De 38-jarige dader uit het Gelderse Huissen ligt zelf in "kritieke toestand" in het ziekenhuis en kan volgens het OM niet worden verhoord. Bronnen in het ziekenhuis melden dat hij hersendood is.
De man was niet bekend bij politie of justitie en ook niet bij de AIVD. Hij zou geestelijk gezond zijn geweest.
De marechaussee had hem eerder op de dag een stopteken gegeven en hem aangesproken. Hij volgde die op en reed terug met zijn auto. NOS
Ik hoop dat je die smiley gebruikt omdat je zo trots bent op het feit dat je de eerste bent en dat het niks te maken heeft met de TT verder?quote:
Ik las georganiseerd als in: organisatie. Zo wordt het ook bedoeld, dénk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij was het toch van plan ? Dan is hij toch georganiseerd bezig geweest ? Hij wist immers dat ze dat punt langskwamen rond dat tijdstip.
Klopt, of dat hij niet goed op weg uit kwam maar gewoon de weg overstak en zo de andere kant in gingquote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik denk trouwens dat nog veel mensen geluk hebben gehad, want als dat monument er niet stond dan was hij recht op die menigte gereden achter die dranghekken. Probeer dan maar eens te vluchten als er een auto recht op je af komt, terwijl je tussen een menigte staat.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
waar mods niet kunnen bannen, dus don't feed the troll
Ja mamaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
waar mods niet kunnen bannen, dus don't feed the troll
dat is dus ook het verschil tussen plannen en organiseren?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik las georganiseerd als in: organisatie. Zo wordt het ook bedoeld, dénk ik.
Doe net als ik, probeer er inhoudelijk op in te gaan, als je er geen inhoud uit kunt extraheren gewoon negeren. Dat geeft topics zeg maar een ietwat verfijnde flow.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef GGMM het volgende:
Mods hebben totaal geen grip op dit soort topic's. Wat een dom getrol zeg.
De auto is uitgebreid doorzocht door de EOD, met honden en al, meteen na de botsing al. Geen explosieven of wapens.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die gast was gewoon net op tijd voor zijn gezicht geschoten en daardoor was erger voorkomen.
Extraheren is een woord dat je vandaag geleerd hebt?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe net als ik, probeer er inhoudelijk op in te gaan, als je er geen inhoud uit kunt extraheren gewoon negeren. Dat geeft topics zeg maar een ietwat verfijnde flow.²
wittemanquote:
Volgens mij wel, als het terreur is dan betekent dat er meer mensen zijn met hetzelfde idee zijn. En dat het vaker kan gebeuren. Ik denk dat als het een terreuraanslag was dat het feest er volgende jaar heel anders uit ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
Dit is een aanslag op persoonlijk vlak, volgens mij is dat geen terreur. Tenminste, dat vind ik gevoelsmatig. En dan nog, verandert het de zaak als het opeens een terreuraanslag is? Niet toch?
Ah niin. Maar toch vind ik dit ook een vorm van georganiseerdheidquote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik las georganiseerd als in: organisatie. Zo wordt het ook bedoeld, dénk ik.
Je doet niets anders vent.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef JohnDope het volgende:
Weg
Je bent gewoon dronken, ga ergens anders maar de boel verzieken.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef JohnDope het volgende:
Weg
Dit is gewoon een terroristische aanslag in mijn optiek.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
Dit is een aanslag op persoonlijk vlak, volgens mij is dat geen terreur. Tenminste, dat vind ik gevoelsmatig. En dan nog, verandert het de zaak als het opeens een terreuraanslag is? Niet toch?
Misschien kun je hem nog kopen, zit alleen wat blikschade aan.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Vitalogy het volgende:
Ik woon trouwens in Huissen, leid denk ik ook wel een teruggetrokken bestaan...en een mooie vervanging voor mijn veels te vaak kapotte Ford Focus leek mij een Suzuki Swift wel een goed idee.
Zelfde staat op TT. Ze zullen vast nog wel één of andere deskundige op het gebied van veiligheid (en ook iemand voor die Mexicaanse griep) hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Guusje ter Horst ook bij P&W volgensmij, de rest staat er niet bij op de site ( www.pauwenwitteman.nl ).
En het is nu een cabrioquote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog kopen, zit alleen wat blikschade aan.
Ik zou het eerder 'voorbereid' noemen dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah niin. Maar toch vind ik dit ook een vorm van georganiseerdheid
Die geluiden.................quote:Op donderdag 30 april 2009 22:33 schreef joepie91 het volgende:
Opnames door een kijker: http://www.rtl.nl/compone(...)KIJKER_SCHOKKEND.xml
Met voorbedachte rade.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou het eerder 'voorbereid' noemen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |