***PLAATS HIER GEEN TELEFOONNUMMERS, ADRESGEGEVENS EN DERGELIJKE AUB***quote:Levensgevaar
De 38-jarige dader uit het Gelderse Huissen ligt zelf in "kritieke toestand" in het ziekenhuis en kan volgens het OM niet worden verhoord. Bronnen in het ziekenhuis melden dat hij hersendood is.
De man was niet bekend bij politie of justitie en ook niet bij de AIVD. Hij zou geestelijk gezond zijn geweest.
De marechaussee had hem eerder op de dag een stopteken gegeven en hem aangesproken. Hij volgde die op en reed terug met zijn auto. NOS
Ik hoop dat je die smiley gebruikt omdat je zo trots bent op het feit dat je de eerste bent en dat het niks te maken heeft met de TT verder?quote:
Ik las georganiseerd als in: organisatie. Zo wordt het ook bedoeld, dénk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij was het toch van plan ? Dan is hij toch georganiseerd bezig geweest ? Hij wist immers dat ze dat punt langskwamen rond dat tijdstip.
Klopt, of dat hij niet goed op weg uit kwam maar gewoon de weg overstak en zo de andere kant in gingquote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik denk trouwens dat nog veel mensen geluk hebben gehad, want als dat monument er niet stond dan was hij recht op die menigte gereden achter die dranghekken. Probeer dan maar eens te vluchten als er een auto recht op je af komt, terwijl je tussen een menigte staat.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
waar mods niet kunnen bannen, dus don't feed the troll
Ja mamaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
waar mods niet kunnen bannen, dus don't feed the troll
dat is dus ook het verschil tussen plannen en organiseren?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik las georganiseerd als in: organisatie. Zo wordt het ook bedoeld, dénk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |