De enige die in een leiphuis zou moeten thuis horen is die bestuurder van die auto!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:11 schreef Bargain het volgende:
[..]
Neenee, op Fok heeft iedereen recht op zijn mening en een kortzichtige mening is ook een mening ...
De persconferentie ging anders. De vraag kwam uit het publiek dat volgens bronnen in het ziekenhuis de manhersendood zou zijn. Dat was de politie daa rnog helemaal niet duidelijk. Dat de media er weer zo in zit vind ik kwalijk om het als feit te schrijven. Ik wacht dus nog even dat het ziekenhuis naar buiten komt met dat nieuws ipv dat het nieuws haar bronnen niet bekend maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lees je dan anders in de tekst?
Dat bronnen in het ziekenhuis het vermelden bedoel je? Ik zie dat idd ook niet als 100% zeker, maar wel aannemelijk als zoiets tijdens een persconferentie wordt gezegd. Toch?
Rechtse mensen doen zoiets niet! Want die zijn trots op Nederland!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Bargain het volgende:
[..]
En als hij rechts blijkt te zijn ?
Alleen jammer dat zijn mening met buigende dingen op hoofden te maken heeft ipv met het topiconderwerp.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:11 schreef Bargain het volgende:
[..]
Neenee, op Fok heeft iedereen recht op zijn mening en een kortzichtige mening is ook een mening ...
Het stapje naar straatterrorist is ook snel gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord terreur tegenwoordig zo vaak gebruikt wordt dat ze het niet willen gebruiken omdat er anders een link naar een geloof wordt gelegd ofzo. Ik ben het met je eens hoor
Als hij je in de verleiding weet te brengen, dan bevestigd zijn constante sarcasme pijnlijk je kneuterigheid.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Hij brengt me wel in de verleiding ja, hij is dan ook erg goed in vooroordelen bevestigen.
Ik ben met punt twee niet eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, nog niemand heb ik dit horen zeggen, maar: we mogen best lovend zijn over de hulpdiensten, de media en het koningshuis. Ik extraheer:
1. De hulpdiensten: waren snel ter plaatse en boden uiterst professionele hulp
2. De media: waren snel en uitmuntend in hun berichtgevingen. Dankzij hen weten we alles.
3. Het kongingshuis: Beatrix deed een emotioneel woordje. Maxima was emotioneel geraakt²
Ok. Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De persconferentie ging anders. De vraag kwam uit het publiek dat volgens bronnen in het ziekenhuis de manhersendood zou zijn. Dat was de politie daa rnog helemaal niet duidelijk. Dat de media er weer zo in zit vind ik kwalijk om het als feit te schrijven. Ik wacht dus nog even dat het ziekenhuis naar buiten komt met dat nieuws ipv dat het nieuws haar bronnen niet bekend maakt.
Maar natuurlijk..quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Rechtse mensen doen zoiets niet! Want die zijn trots op Nederland!
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef JohnDope het volgende:
Sinds een uur of twee denk ik?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef F04 het volgende:
Sinds wanneer zijn het 5 doden?
Inderdaad, kansloos. Valt nog mee dat je niet overal leest dat er een stoffelijk overschot in het huis van de dader lag....quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De persconferentie ging anders. De vraag kwam uit het publiek dat volgens bronnen in het ziekenhuis de manhersendood zou zijn.... Dat de media er weer zo in zit vind ik kwalijk om het als feit te schrijven. Ik wacht dus nog even dat het ziekenhuis naar buiten komt met dat nieuws ipv dat het nieuws haar bronnen niet bekend maakt.
Nee. Jij bent goed in je gevoelens bevestigd zien worden. Dat vind jij gemakkelijk. Dan hoef je minder na te denken, minder nuance toe te passen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Hij brengt me wel in de verleiding ja, hij is dan ook erg goed in vooroordelen bevestigen.
Extreemrechtse mensen zouden Maxima omver willen rijden met al haar relativerende ideeën over de Nederlandse identiteit.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Wouter Bosquote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel zo, want lefties zijn tegen het Koningshuis.quote:
En toch willen velen van hun het koningshuis weghebben, aangezien het teveel geld kostquote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ben ik een dief, draag ik een jas met een schapekraag, scheld ik blondjes uit voor h**r, beledig ik, heb ik geen baan, heb ik een strafblad?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:12 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ja, die vraag hebben ze maar niet nog eens in het nieuws gebracht, dat werd ook al geroepen daar. Nog even en Pimp my ride was de schuldige.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloos. Valt nog mee dat je niet overal leest dat er een stoffelijk overschot in het huis van de dader lag....
Tsja, het zou leuk zijn als sarcasme was, maar ik heb hem hier lang genoeg meegemaakt om te weten dat het dat niet is.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij je in de verleiding weet te brengen, dan bevestigd zijn constante sarcasme pijnlijk je kneuterigheid.
Dat zou te inhoudelijk zijn Greys; JD is meer van het schreeuwen en janken. Maar dat mag ik niet zeggen want dat is op de persoon ... As if ...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Alleen jammer dat zijn mening met buigende dingen op hoofden te maken heeft ipv met het topiconderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |