abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68541604
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef Bargain het volgende:

[..]

Vage shit die LSD hè ?
Ik doe geen drugs!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68541612
Kan iemand John Dope aub afvoeren. Die hoort in een leipenhuis. Zijn grap heeft nu lang genoeg geduurd.
pi_68541618
quote:
De 38-jarige dader uit het Gelderse Huissen ligt zelf in "kritieke toestand" in het ziekenhuis en kan volgens het OM niet worden verhoord. Bronnen in het ziekenhuis melden dat hij hersendood is.

De man was niet bekend bij politie of justitie en ook niet bij de AIVD. Hij zou geestelijk gezond zijn geweest.

De marechaussee had hem eerder op de dag een stopteken gegeven en hem aangesproken. Hij volgde die op en reed terug met zijn auto.
Dus ik wacht even op een verklaring ipv vage bronnen dat ook de poetsjuffrouw op de wc kan zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68541619
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je discussieert met een persoon, mongool. Ga maar op een ander forum mensen lastig vallen met je fetisj.
Marokkanen zijn geen personen?

En ga het nog voor BSB opnemen ook, daar scoor je punten mee ja Prutser
pi_68541626
quote:
De politie kent zijn motief niet en beschikt alleen over zijn verklaring van vlak na het incident. Daarbij stelde hij dat zijn actie was gericht tegen het Koninklijk Huis.
Ik snap even iets niet. Overal zijn ze er als de kippen bij om te roepen dat het geen, ik herhaal, GEEN(!!!) terreurdaad was.

Ow gelukkig maar, het was gewoon een aanslag gericht op de koninklijke familie

Dat is zo een beetje het zwaarste vergrijp wat we kennen in Nederland, de aanslag op een staatshoofd.

Hoe kan iemand dat nou niet als terreurdaad zien? En dan even los van verdere motieven. Het is toch godverdomme niet zo dat alleen maar moslims terreurdaden begaan!?

Waarom noemt men dit nergens een terreurdaad? In mijn ogen is het er wel zeker 1.

Overigens als ie dat monument gemist had, maar er rakelijkings langsaf geschoten was hadden we pas echt kunnen "lachen". Dan was ie vol door 10 tot 20 rijen dik met mensen heen gevlogen.

Gelukkig is dat niet gebeurd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 april 2009 @ 22:09:36 #181
163650 Greys
pi_68541639
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ook in die bron zie ik in de kop dat ie hersendood zou zijn, maar daarna in de tekst lees ik anders.
Wat lees je dan anders in de tekst?
Dat bronnen in het ziekenhuis het vermelden bedoel je? Ik zie dat idd ook niet als 100% zeker, maar wel aannemelijk als zoiets tijdens een persconferentie wordt gezegd. Toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 april 2009 @ 22:09:49 #182
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68541646
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ook in die bron zie ik in de kop dat ie hersendood zou zijn, maar daarna in de tekst lees ik anders.
Ik lees:
quote:
Bronnen in het ziekenhuis melden dat hij hersendood is.
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 30 april 2009 @ 22:09:54 #183
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_68541651
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ikke niet.

Ik hoorde vandaag nog iemand zeggen dat men met mij wel relaxt kan feesten omdat ik nooit ruzie maak.
Je had beter in Apeldoorn kunnen gaan feesten.
Had weleens willen zien hoe de inhoud van jouw schedel op een wegdek eruit zou zien.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_68541652
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik wil hier toch nog evne op reageren.

Als journalistiek fotograaf heb je nou eenmaal een (ook maatschappelijke) taak, en dat is het vastleggen van de gebeurtenissen. Naar mijn weten waren er genoeg omstanders / agenten / hulpverleners ter plaatse om de slachtoffers te helpen. Als fotograaf registreer je de gebeurenissen en probeer je je zo min mogelijk te bemoeien met de gang van zaken en focus je op het vastleggen van de situatie.

De journalistiek is onmisbaar bij een gebeurtenis als deze. Vanuit een ethisch point of view kan je een hele discussie houden over de 'gedragscode fotojournalistiek' maar daar is dit topic niet de plek voor.
Ik heb laatst voor mijn ogen een arrestatie uitgevoerd zien worden. Een stuk of 4 / 5 agenten die zo'n losgeslagen kerel naar de grond probeerden te werken en te arresteren. Daaromheen zwermend een fotograaf die alles vastlegde. De arrestant verloor toen iets waar die fotograaf direct overschakelde om een foto onder een aparte hoek te maken. Best wel apart om te zien. Mede ook omdat er bijna geen omstanders waren. Het was net alsof er een soort van surrealistisch toneelstuk voor mij werd opgevoerd.

Maar goed, ik krijg door zoiets ook wel respect voor die gasten. Bijvoorbeeld ook de fotograaf die op dat filmpje gewoon ijskoud blijft staan terwijl die wagen eraan komt stormen. Dan weet je toch wel wat uit te schakelen in je hoofd hoor. Ik kan daar wel respect voor opbrengen iig.
pi_68541660
http://twitpic.com/49pbw/full

Deze schokkende foto al geplaatst?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_68541662
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik snap even iets niet. Overal zijn ze er als de kippen bij om te roepen dat het geen, ik herhaal, GEEN(!!!) terreurdaad was.

Dat is zo een beetje het zwaarste vergrijp wat we kennen in Nederland, de aanslag op een staatshoofd.

Hoe kan iemand dat nou niet als terreurdaad zien? En dan even los van verdere motieven. Het is toch godverdomme niet zo dat alleen maar moslims terreurdaden begaan!?

Waarom noemt men dit nergens een terreurdaad? In mijn ogen is het er wel zeker 1.

Overigens als ie dat monument gemist had, maar er rakelijkings langsaf geschoten was hadden we pas echt kunnen "lachen". Dan was ie vol door 10 tot 20 rijen dik met mensen heen gevlogen.

Hij is nu ook door een aantal van die rijen gereden, maar anders was het inderdaad wel erger geweest.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68541663
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Marokkanen zijn geen personen?

En ga het nog voor BSB opnemen ook, daar scoor je punten mee ja Prutser
Ik neem het voor niemand op, en wat heeft "Marokkanen" met "personen" te maken. Je discussieert met de persoon BSB, als je daar conclusies uit wenst te trekken over gehele bevolkingsgroepen, moet je dat vooral doen kneus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68541668
Foto van dader is niet ingetrokken door het ANP omdat ie te schokkend was, maar omdat ie exclusief voor het AD was.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_68541671
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan iemand John Dope aub afvoeren. Die hoort in een leipenhuis. Zijn grap heeft nu lang genoeg geduurd.
Ik zal nu even serieus zijn; deze linkse rakker die dit op zijn geweten heeft mag wat mij betreft wel de doodstraf krijgen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 30 april 2009 @ 22:10:37 #190
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68541674
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef JohnDope het volgende:
Ik doe geen drugs!
Ik geloof je direct.
pi_68541682
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Jor_Dii het volgende:

Dat is de foto die door het ANP niet gebruikt mag worden volgens mij.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_68541683
quote:

In 18 delen, wat denk je zelf?
pi_68541692
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef marcodej het volgende:
Foto van dader is niet ingetrokken door het ANP omdat ie te schokkend was, maar omdat ie exclusief voor het AD was.

Dat is onzin, want iedereen copy-paste van het ANP, daar is het ANP voor bedoeld.
pi_68541693
quote:

Allang.
sig verwijderd door FA
  Redactie Frontpage donderdag 30 april 2009 @ 22:11:22 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68541704
quote:

[..]

Ik denk dat het woord terreur tegenwoordig zo vaak gebruikt wordt dat ze het niet willen gebruiken omdat er anders een link naar een geloof wordt gelegd ofzo. Ik ben het met je eens hoor
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 30 april 2009 @ 22:11:36 #196
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68541717
quote:

[..]

Volgens mij stelt men vooral dat er geen link is met een terreurnetwerk. Voor het overige vind ik het inderdaad ook een terreurdaad..
Stop the world, I want to get out.
  donderdag 30 april 2009 @ 22:11:50 #197
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68541722
quote:
Neenee, op Fok heeft iedereen recht op zijn mening en een kortzichtige mening is ook een mening ...
pi_68541729
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik neem het voor niemand op, en wat heeft "Marokkanen" met "personen" te maken. Je discussieert met de persoon BSB, als je daar conclusies uit wenst te trekken over gehele bevolkingsgroepen, moet je dat vooral doen kneus.
Hij brengt me wel in de verleiding ja, hij is dan ook erg goed in vooroordelen bevestigen.
pi_68541730
quote:
Kan iemand John Dope aub afvoeren. Die hoort in een leipenhuis.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 30 april 2009 @ 22:12:53 #200
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68541756
quote:
Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik zal nu even serieus zijn; deze linkse rakker die dit op zijn geweten heeft mag wat mij betreft wel de doodstraf krijgen.
En als hij rechts blijkt te zijn ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')