quote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die doden die er gevallen zijn natuurlijk verschrikkelijk, maar toen ik het nieuws voor het eerst hoorde dacht ik echt dat onze Natie was aangevallen.
Jij bent echt een ziek persoon zeg.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voorwerpen zien buigen op iemands hoofd waarvan ik dacht dat het onmogelijk was om die dingen te buigen
Dit was echt hardcore scientific ouwe!!
quote:Eigenaar (38) auto ‘keurige man’ (FOTO)
HUISSEN - De man op wiens naam de auto staat die donderdag op publiek in Apeldoorn inreed, was woonachtig in een appartement aan de Burchtgracht in Huissen. Dat bevestigen buurtbewoners. De politie onderzoekt de woning op de begane grond van het complex. Bij de inval is ook de burgemeester van Huissen, Harry de Vries, aanwezig. Op de plek hebben zich honderden mensen verzameld.
Hey Sjonnie ga nu maar weer comazuipenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die doden die er gevallen zijn natuurlijk verschrikkelijk, maar toen ik het nieuws voor het eerst hoorde dacht ik echt dat onze Natie was aangevallen.
Ja, heel grappig. Maar je zit in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voorwerpen zien buigen op iemands hoofd waarvan ik dacht dat het onmogelijk was om die dingen te buigen
Dit was echt hardcore scientific ouwe!! Ik lag helemaal dubbel zo hilarisch was het.
Open een topic er over. En niet deel 19.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit was echt hardcore scientific ouwe!!
Je discussieert met een persoon, mongool. Ga maar op een ander forum mensen lastig vallen met je fetisj.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Alleen ik noem dat even, omdat ik met een Marokkaan discussieer, dus niet zo overdrijven.
Ga jij ook eens ergens anders trollenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef AxisForOll het volgende:
Gelukkig was de dader een 'keurige man'!!!
[..]
'keurige man' en 'nette mensen' is geheimtaal voor alle niet-buitenlanders voor diegenen die het nog niet wisten.
http://www.nos.nl/nosjour(...)persconferentie.htmlquote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand noemde dat het al bevestigd was op het nieuws?
Is er al zo'n topic?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef marcodej het volgende:
Pffieuw... Wel weer een moment waarvan je later nog weet "Waar je was op het moment dat het gebeurde..."
Slecht gevallen, je eerste biertje?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef JohnDope het volgende:
Ik was vandaag maar met 5 man, maar ik ervaarde het alsof we met 30 man waren
Ik heb het niet gezien, en een leesbare bron heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand noemde dat het al bevestigd was op het nieuws?
rechts is net zo verdeeld over het koningshuis als links, er zijn genoeg VVD/PVVers die zich republikein(wat overigens vooornamelijk een rechtse stroming is) noemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die linkse gast die het gedaan heeft is gewoon gekilled en dat is in mijn optiek gewoon feest.
Dankuquote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)persconferentie.html
Open een topic er over.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit was echt hardcore scientific ouwe!! Ik lag helemaal dubbel zo hilarisch was het.
Dat moet een stevige gangbang geweest zijn dan, hopelijk kan je nog zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef JohnDope het volgende:
JohnDope, oude maat van me, heb je nog iets gedaan vandaag wat ontopic was?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef JohnDope het volgende:
Aan zijn kleding te zien was het inderdaad een "net, burgerlijk type." Trui over geruit overhempje enzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef AxisForOll het volgende:
Gelukkig was de dader een 'keurige man'!!!
[..]
'keurige man' en 'nette mensen' is geheimtaal voor alle niet-buitenlanders voor diegenen die het nog niet wisten.
Vage shit die LSD hè ?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef JohnDope het volgende:
Ook in die bron zie ik in de kop dat ie hersendood zou zijn, maar daarna in de tekst lees ik anders.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjour(...)persconferentie.html
Ikke niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jij bent echt een ziek persoon zeg.
Ik zou het heel jammer vinden als Koninginnedag zoals we dat kennen door dit incident/aanslag (vul maar in wat je liever hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De natie is overigens niet aangevallen, maar wel zeer waarschijnlijk een volksfeest(zoals deze op de huidige manier gevierd word) ontnomen.
Door GeenStijl?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het is bevestigd dat hij hulp heeft gekregen van de CIA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |