Eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Atlanticus het volgende:
Het omleggen van een staatshoofd is altijd een politiek motief. Wel terreur dus.
Ah, jij hebt de dader gesproken?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Atlanticus het volgende:
Het omleggen van een staatshoofd is altijd een politiek motief. Wel terreur dus.
Niemand heeft gezegd dat dat zijn doel wasquote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Atlanticus het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Atlanticus het volgende:
quote:ter·reur de; v(m) georganiseerd politiek geweld
Maar hij beoogde niet om hiermee de politiek te veranderen. Dus geen terreur.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Atlanticus het volgende:
Ik post vanwege deze reden zelden of nooit meer in NWS en POL en dit bevestigt mijn vooroordelen weer. Wordt tijd dat er eens in deze subfora ingegrepen wordt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch altijd in NWS? Ik ben hier een tijdje niet geweest omdat ik het niveau ontgroeid was.²
Het kan en wil er bij jou echt niet in dat een Nederlandse man een dergelijke aanslag kan plegen?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eens.
Het zou me overigens niks verbazen als deze blanke een islamiet blijkt te zijn.
Er zijn genoeg Nederlanders bekeert tot de islam.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:24 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het kan en wil er bij jou echt niet in dat een Nederlandse man een dergelijke aanslag kan plegen?
Ban deze malloot nou eens mods.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eens.
hou eens op met zo trollen, eikelquote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders bekeert tot de islam.
Dan snap je mijn punt niet. Tuurlijk blijft het even erg, maar als het een allochtoon was geweest zouden er weleens rellen ontstaan kunnen zijn en had het in ieder geval een hoop maatschappelijk gezeik opgeleverd (Met Wilders als haantje de voorste).quote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, nu vond ik het helemaal niet erg.
Dat zou daadkracht betekenen. En dan gaan ze weer beginnen over Cohen, net als een paar topics geleden....quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik begrijp namelijk niet waarom een Nederlander een aanslag op het Koningshuis wilt plegen.
Als ze de Nederlandse taal beter beheersen dan jij is dat niet erg.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef JohnDope het volgende:
Er zijn genoeg Nederlanders bekeerD tot de islam.
haal die vleugels dan uit je avatar!quote:
Het verbaast mij niks dat jij dit denkt. Cirkel --> rond.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef JohnDope het volgende:
Meten met twee maten dus. Zelfde als bij Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan snap je mijn punt niet. Tuurlijk blijft het even erg, maar als het een allochtoon was geweest zouden er weleens rellen ontstaan kunnen zijn en had het in ieder geval een hoop maatschappelijk gezeik opgeleverd (Met Wilders als haantje de voorste).
Ben opgelucht dat dat nu uitblijft.
Nou tijd voor een nieuwe ervaring voor jou dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik begrijp namelijk niet waarom een Nederlander een aanslag op het Koningshuis wilt plegen.
Gast ik beheers de Nederlandse taal beter dan wie ook hier! Ik kom net thuis en ik zit hier niet te solliciteren!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze de Nederlandse taal beter beheersen dan jij is dat niet erg.
Hij was het toch van plan ? Dan is hij toch georganiseerd bezig geweest ? Hij wist immers dat ze dat punt langskwamen rond dat tijdstip.quote:
Snap ik, maar hij verneukt POL en NWS al veel te lang.quote:
Jullie zorgen ook voor brandstofquote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef GGMM het volgende:
Mods hebben totaal geen grip op dit soort topic's. Wat een dom getrol zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |