Sommige mensen hebben al een RAMPZALIGE KATER.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ga nou maar terug de stad in, en drink er nog een paar..
Niemand heeft gezegd dat hij het staatshoofd dood wilde?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Terreur is een actie met een politiek of een religieus doel.
Deze persoon wilde weliswaar het staatshoofd, Beatrix dood maar beoogde geen politieke verandering. Vandaar dat de pers meldt dat het geen terroritische aanslag is. Dat heeft verder niets te maken met moslims ofzo.
Dat dus. Nu komen er alleen nog maar nutteloze discussies die eigenlijk helemaal nergens over gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef Falco het volgende:
Ik geloof dat alles nu wel zo'n beetje gezegd is.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Terreur is een actie met een politiek of een religieus doel.
Deze persoon wilde weliswaar het staatshoofd, Beatrix dood maar beoogde geen politieke verandering. Vandaar dat de pers meldt dat het geen terroritische aanslag is. Dat heeft verder niets te maken met moslims ofzo.
Shoot the messenger.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef Jalu het volgende:
[..]
Open er dan lekker een nieuw topic over of zo.
Dat klopt inderdaad. En daarmee is het dus al helemáál geen terreurdaad te noemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat hij het staatshoofd dood wilde?
Het Koningshuis heeft gewoon veel zakelijke contacten en daardoor leveren ze veel geld op.quote:
Anders komen we er nooit achter wie er voorrang had..quote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom hier een 'links-rechts-discussie' gevoerd moet worden.
Ja, nu vond ik het helemaal niet erg.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef marcodej het volgende:
Was iedereen net zo opgelucht als ik dat het een autochtoon was en geen allochtoon?
Dan ben je mssn wel links.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die tegen het Koningshuis zijn.
Dankzij de media alles wetenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, nog niemand heb ik dit horen zeggen, maar: we mogen best lovend zijn over de hulpdiensten, de media en het koningshuis. Ik extraheer:
2. De media: waren snel en uitmuntend in hun berichtgevingen. Dankzij hen weten we alles.²
Is dat niet een beetje een vooroordeel van jou over mij? Volgens mij heb ik het verder zelden over Marokkanen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Want onze Provinciaal wil dolgraag een stok vinden om Marokkanen mee te slaan. Helaas voor hem was het in dit geval geen Marokkaan, dus moet hij iets anders verzinnen.
Dat doet hij zelf.quote:BSB komt langs met zijn welbekende semi-sarcastische/opzwepende trollopmerkingen en pats boem Provinciaal weet hem te linken aan Marokkanen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef denthemen het volgende:
Anders komen we er nooit achter wie er voorrang had..
Okquote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. En daarmee is het dus al helemáál geen terreurdaad te noemen.
Ik ben er redelijk van overtuigd dat als het een allochtoon was geweest, het rellen zou zijn geworden op een aantal plaatsen in Nederlandquote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik voelde me net zo rot als daarvoor voor de slachtoffers.
Dat gezeur over ras, kleur, geloof etc is voor het plebs.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Kunnen we ophouden met dat hele links-rechts en Marokkanen-vooroordelen gepiep?
Open er een apart topic over. Altijd zo wrang dat er in topics over iets tragisch als dit uiteindelijk toch weer users over andere dingen met elkaar in de clinch gaan. Doe dat ergens anders.
Hij wilde een aanslag plegen op het koningshuis.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat hij het staatshoofd dood wilde?
Dat gebeurt toch altijd in NWS? Ik ben hier een tijdje niet geweest omdat ik het niveau ontgroeid was. Maar er is weinig verandert, conclusie is altijd dat hoe je het wendt of keert het altijd de schuld van de Marokkanen/Moslims is.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom hier een 'links-rechts-discussie' gevoerd moet worden.
Linkse mensen zijn juist tegen het Koningshuis!quote:
Ik ook niet, dat is toch iets meer voor POL. In elk topic ongeveerquote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |