Het Koningshuis levert veel meer geld op dan het kost!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En toch willen velen van hun het koningshuis weghebben, aangezien het teveel geld kost
Die zou er een Audi A8 voor gebruiken! Oh nee, hij niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Wouter Bos.
Doe jij nu niet hetzelfde?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Jij bent goed in je gevoelens bevestigd zien worden. Dat vind jij gemakkelijk. Dan hoef je minder na te denken, minder nuance toe te passen.
Kan het geneuzel over moslims uit dit topic verdwijnen? Dit keer was het een oerhollandse malloot. (geluk bij een ongeluk, als het een Marrokaan was geweest hadden we pas echt de poppen aan het dansen gehad) Maar dat terzijde: het gaat hier niet over moslims of Marrokanen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij je in de verleiding weet te brengen, dan bevestigd zijn constante sarcasme pijnlijk je kneuterigheid.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Rechtse mensen doen zoiets niet! Want die zijn trots op Nederland!
Ga nou maar terug de stad in, en drink er nog een paar..quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is wel zo, want lefties zijn tegen het Koningshuis.
En wij zijn juist trots op het Koningshuis!
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Tsja, het zou leuk zijn als sarcasme was, maar ik heb hem hier lang genoeg meegemaakt om te weten dat het dat niet is.
Afgezien van dat deze discussie behoorlijk off-topic is kun je de meeste republikeinen niet links noemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het Koningshuis levert veel meer geld op dan het kost!
Het doet er helemaal niet toe, dus: nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef marcodej het volgende:
Was iedereen net zo opgelucht als ik dat het een autochtoon was en geen allochtoon?
Hmm, mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ken jij BSB niet. Ik zou zeggen, vraag het een en ander aan Drugshond.
Eerlijk gezegd wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef marcodej het volgende:
Was iedereen net zo opgelucht als ik dat het een autochtoon was en geen allochtoon?
Die mag je toch even uitleggen..quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het Koningshuis levert veel meer geld op dan het kost!
nee, ik voelde me net zo rot als daarvoor voor de slachtoffers.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker relevant, die hele koningshuis-discussie. Open er een topic over.. alhoewel, volgens mij was er ergens al een topic over.
Dat weet ik, maar toch was in onbewust opgelucht toen ik het hoorde. Als het een allochtoon was geweest had er weer een hoop maatschappelijk gezeik ontstaan (en had Wilders weer het hoogste woord gehad). Ik ben dus meer opgelucht over het feit dat dit nu uitblijft.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het doet er helemaal niet toe, dus: nee.
Nee, dat kan niet. Want onze Provinciaal wil dolgraag een stok vinden om Marokkanen mee te slaan. Helaas voor hem was het in dit geval geen Marokkaan, dus moet hij iets anders verzinnen. BSB komt langs met zijn welbekende semi-sarcastische/opzwepende trollopmerkingen en pats boem Provinciaal weet hem te linken aan Marokkanen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef Jalu het volgende:
[..]
Kan het geneuzel over moslims uit dit topic verdwijnen? Dit keer was het een oerhollandse malloot. (geluk bij een ongeluk, als het een Marrokaan was geweest hadden we pas echt de poppen aan het dansen gehad) Maar dat terzijde: het gaat hier niet over moslims of Marrokanen.
Ik ken geen mensen die tegen het Koningshuis zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgezien van dat deze discussie behoorlijk off-topic is kun je de meeste republikeinen niet links noemen.
Open er dan lekker een nieuw topic over of zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Want onze Provinciaal wil dolgraag een stok vinden om Marokkanen mee te slaan. Helaas voor hem was het in dit geval geen Marokkaan, dus moet hij iets anders verzinnen. BSB komt langs met zijn welbekende semi-sarcastische/opzwepende trollopmerkingen en pats boem Provinciaal weet hem te linken aan Marokkanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |