Koning!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:20 schreef lennartb.nl het volgende:
oh yeah beerfest! Wat een dag vandaag, geniaal!
morgen werkenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef Poit het volgende:
Pff, ik kon niet goed in slaap komen dus heb vandaag een heerlijke laffe dag gehad. Ga zo ook m'n nest in.. Morgen gaat weer op tijd de wekker
Ik heb weer vocht in mijn knie dus een heerlijk niets doen dagje gehadquote:Op donderdag 30 april 2009 21:44 schreef Poit het volgende:
Pff, ik kon niet goed in slaap komen dus heb vandaag een heerlijke laffe dag gehad. Ga zo ook m'n nest in.. Morgen gaat weer op tijd de wekker
hoe lang ben je en ben je erg gehecht aan je linkerbeen?quote:
Sorry ik ben helemaal gaar van het werkenquote:
Ik daag je uitquote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sorry ik ben helemaal gaar van het werken
Misschien heb ik morgen nog wel ff tijd![]()
Maar toch lijkt me simpel weg bier drinken een leukere optie
quote:
Mogguh.quote:
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
MogguhMogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
Motherfucking geniaal.quote:
Nick Frost en samen met Simon Pegg een magisch duoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Motherfucking geniaal.
Die acteur die de chef speelt komt in best veel films voor trouwens, heeft vaak kleine bijrollen.
Alleen jammer dat simon pegg altijd zo`n hinderlijk persoon isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nick Frost en samen met Simon Pegg een magisch duo![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:07 schreef lennartb.nl het volgende:
GODVERDOMME LOWLANDS IS UITVERKOCHT!
Gelukkig kan ik voor 200eu nog een kaartje krijgen.
Serieus? nu al uitverkocht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:07 schreef lennartb.nl het volgende:
GODVERDOMME LOWLANDS IS UITVERKOCHT!
Gelukkig kan ik voor 200eu nog een kaartje krijgen.
We hadden nog een bassist nodig, dat zou ik de toffe mensen uit de crew niet aan willen doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Hey Poit, ik wist niet dat je er morgen ook bij was
Ja dat gaat fucking snel! Biertje lijkt me een goed plan! We PMen wel even in augustusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Serieus? nu al uitverkocht?
Maar ik ga ookZoek me op en we zullen ff een paar biertjes glad maken daar
wat dacht je daar van
we hebben een dealquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ja dat gaat fucking snel! Biertje lijkt me een goed plan! We PMen wel even in augustus
Eagles of Deathmetal wil ik al heel lang zien, awesome dat ze ook komen
Ik kan niet wachten
Wordt mijn derdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
we hebben een deal
ik schiet me ineens te binnen dat het niet me 2de maar 3de keer word
En SD: ik speel altijd bas met RockBand. Dan lijkt het net of ik wel gitaar kan spelen
Rock Band op het podium in Leipzig is zoveel stoerder!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wordt mijn derde
Vorig jaar hadden ze een rockband podium daar, als ze dat dit jaar weer hebben moeten we even een potje doen
Was vorig jaar ook tof
Ik ben al blij dat ik naar lowlands kanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:00 schreef koei het volgende:
[..]
Rock Band op het podium in Leipzig is zoveel stoerder!
Zul je net zien, kan ik eindelijk door me werk een keer wel naar lowlands word het gecancelledquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef lennartb.nl het volgende:
http://showbizz.nieuwslog(...)mogelijk_af.html?www
Je bent pas een koning als je bier met me gedronken hebt daarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Poit het volgende:
Ik ga ook naar lowlands trouwens.. Hoe koning ben ik ???
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je bent pas een koning als je bier met me gedronken hebt daar![]()
![]()
Dat zou geweldig zijnquote:
Moet je dat beest goed opvoedenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat heeft mijn kat toch met karton kapot bijten en uit elkaar scheuren
Reintji!quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Reintji!
Iemand heeft je foto's doorgepoept naar Kotaku. Je begint een wereld-held te worden!![]()
Ik was het niet...
http://kotaku.com/5236578/x+ray-console-quiz
Wat is reintji toch een heldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Reintji!
Iemand heeft je foto's doorgepoept naar Kotaku. Je begint een wereld-held te worden!![]()
Ik was het niet...
Ik was deze maand van plan hem te halen maar weer te laat dus!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:34 schreef Poit het volgende:
Jaman! heb m'n kaartje woensdag besteld..
Ogh het staat er in kleine resolutie op. Maar het is geen slecht idee om overal nog even een watermerk op te plakken inderdaad!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef Edwinuss het volgende:
Hij had een watermerk met z'n naam erop moeten zetten. Nu kan iedereen het gebruiken..
Als je me de 5 nieuwe ook even mailt watermerk ik ze wel even voor je. Gewoon je voor en achternaam een beetje door het midden van de afbeeldingen?quote:
Het is gewoon een goed gebaar dat hij dat voor onze SCer doet.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef Edwinuss het volgende:
Ben trouwens met een nieuwe OP bezig. Beetje effectjes enzo
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:39 schreef lennartb.nl het volgende:
Behalve bij sommige afbeeldingen waar het watermerk onder de controllers enzo is gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die NES controller is wel mijn favoriet, ga daar maar eens een shirt van maken ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:53 schreef Reintji het volgende:
[..]Hehe is goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die NES controller is wel mijn favoriet, ga daar maar eens een shirt van maken ofzo.
Heb je toevallig een xray van een groot stuk nes controller draad? Want die draad moet wel ergens heen natuurlijk. Die kan wel naar beneden richting het kruis
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Gemiste kans boyquote:
Het is dat ik 'm op DVD hebquote:
Ik voel een paint opkomen, doe jij het even voor, dan schiet ik de x-ray zoals je hem wilt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hehe is goed hoor
Heb je toevallig een xray van een groot stuk nes controller draad? Want die draad moet wel ergens heen natuurlijk. Die kan wel naar beneden richting het kruis
Gewoon de NES controller recht van voren met de kabel recht omhoog. En de kabel dan zo lang als ongeveer 2 keer de breedte van de controller zelf. Dan kan die mooi uit je kraag komen als een stropdasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik voel een paint opkomen, doe jij het even voor, dan schiet ik de x-ray zoals je hem wilt.
Al meer dan 5300+ hits op de PS3 op Flickr, gaat opeens heel hard.
Ik ben sinds kort ook zo anoniem mogelijk bezig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:36 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ga m'n flickr maar even uit m'n profiel halen. Er heeft al 1 fok-mongool zijn weg daarnaartoe gevonden en meteen KLB kwaliteit. Ik word er gewoon fysiek misselijk van. Misschien moet ik ook maar even deze account wegsmijten en wat anoniemer hier blijven want echt verbonden worden met fok! hoeft van mij ook niet echt.
Ik krijg geen bevestigingsmailtje van mn nieuwe registratiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort ook zo anoniem mogelijk bezig.
Precies!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:02 schreef Lyzio het volgende:
FOK! is sowieso een kansloos geheel. Alleen deze SC is vermakelijk. De rest is van een enorm bedenkelijk niveau.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:02 schreef Lyzio het volgende:
FOK! is sowieso een kansloos geheel. Alleen deze SC is vermakelijk. De rest is van een enorm bedenkelijk niveau.
Wat lief, een etalage waar de kaartje foutief staan...quote:
Ik vraag me af waar het 24inch macbook kaartje dan bij had moeten staanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat lief, een etalage waar de kaartje foutief staan...![]()
Overigens staat die Xerox monitor gewoon daarachter, in die rood-witte doos.
product al verkocht uit de etalage?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar het 24inch macbook kaartje dan bij had moeten staan
Oh kut ik lees nu pas dat er "24inch imac" staatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
product al verkocht uit de etalage?
gebeurde bij ons ook wel eens bij de uitverkoop. Gewoon laatste modellen uit de etalage verkocht en prijskaartjes die gingen zwerven.
Maar "stom" is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:09 schreef Lyzio het volgende:
Vond nou niemand mijn liedje vet?
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gekkenhuis! Vind het stiekem wel een beetje leuk eigenlijk. Begint vanaf vandaag echt storm te lopen op Flickr. (32 photos | 44,744 views). Populairste (duh) is dat plaatje van die Fok controller (14k), de PS3, 360, NES Zapper en de Atari 2600 (10k+ views)...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Reintji!
Ik was het niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:We can only assume that while some poor boy with an unconfirmed fractured tibia had to wait i excrutiating pain for a hospital's only x-ray room to open, Flickr member Reintji had locked the doors from the inside as he tossed forth a pile of vintage gaming equipment to be scanned despite its inherent and shameless lack of medical insurance.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:22 schreef Reintji het volgende:
http://gizmodo.com/523581(...)ealthy-game-consoles Oh, hier staan ze ook alDat las ik vanmiddag inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Geniaal!
![]()
Ja, grappig inderdaad. Op Flickr heb ik er opeens veel nieuwe contacts bij. Deze röntgen kan absoluut geen kwaad. MRI is een ander verhaal..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:34 schreef lkb9000 het volgende:
Geniaal om overal die discussies te lezzenIedereen heeft andere ideeen over waar je misschien werkt en of het schadelijk is voor de consoles enzo
quote:jamesos16 says:
whats that thing?
jestempies says:
Coconut.
Yopladas says:
Actually, it's a very rare gaming console which never made it out of beta and was left in the concept stage.
Ik snap niet hoe ik opeens meer eer krijg dan Reintji zelfquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent op dit moment geen baas. Lennart is de baas van de SC op dit moment.
Geen ideequote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ik opeens meer eer krijg dan Reintji zelf
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is gewoon een goed gebaar dat hij dat voor onze SCer doet.
Dit zal iedereen motiveren om zich zo aan te passen dat iedereen in deze SC je lief gaat vinden
Reintji gaat hier rijk mee worden johquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daarom dus.
Reintji komt nog wel aan de beurt.
Doet me denken aan dat stuk van Hans Teeuwen, dat hij z'n oude leraar opbelt die aids heeft. Die leraar die heeft ooit gezegd dat hij niks zal worden.quote:
Steen, als je liefhebber bent van ruwe rap. Z'n muziek gaat best wel diep.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind opgezwolle, de jeugd van tegenwoordig & de opposites leuk
Nog tips dan?
Dat nummer van "waarom goeie in winkel kopen" was in ieder geval briljantquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:50 schreef Reintji het volgende:
Fresku (gast die Gino Pietermaai doet), rappert met de zachte 'g'
Nee, het enige wat het tot nu toe heeft gekost zijn twee cd'tjes om de beelden te kunnen exporteren, ik verdien er geen geld mee en ik doe het in mijn eigen tijd. Overigens zijn een aantal radiologen ook al fan (en gamers)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef ach het volgende:
Ben je niet bang dat je baas gaat zeiken om die x-rays als hij erachter komt?
Die is ook gaaf zeg, dat wordt nog wat!quote:
Die zou perfect voor een shirt zijn, en dat kan met alle controllers en consolesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die is ook gaaf zeg, dat wordt nog wat!
Trouwens;
Google :ps3 x-ray
Resultaat;
http://digg.com/playstation/PS3_X_Ray
http://www.myps3.com.au/Photo.aspx?id=6830
http://www.slashgamer.com(...)ories-and-cartidges/ (incl Fok! plaatje)
http://www.kotaku.com.au/2009/05/x-ray-console-quiz/
http://www.community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=62&message.id=1383525
http://www.engadget.com/2(...)ing-x-ray-portfolio/
http://technabob.com/blog/2009/05/01/video-game-console-x-rays/
http://www.acidmods.com/forum/index.php?topic=30166.0
quote:ButtercupbabyButtercupbaby
7 minutes ago
My god, my life has become so meaningless. I'm really sitting in front of the screen looking at game consoles. I have children and a boyfriend so I have some type of excuse. Guys get out there and hit the bar pick up a hot chick, a really trashed semi-attractive chick, or a big boned gal. Believe me, we all get drunk enough to go home with just about anyone(within reason). It's Saturday night go get laid.
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:13 schreef lkb9000 het volgende:
Verdomme ik wil een stokbroodje afbakken maar ik kan geen aansteker vinden voor de oven
quote:
werk? waarom?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:11 schreef Poit het volgende:
En inmiddels alweer kneiterhard aan de arbeit...
Had liever mezelf nog een stuk of 325 keer omgedraaid. Vermoeiende avond gehad met het showen van m'n drumskillzzz
Film het volgende keer ffquote:Op zondag 3 mei 2009 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit is écht de koning van het drumstel!
Wat een baas is die jongen! Ook nog eens een zeer gevoelige bariton trouwens, prachtig timbre in zijn stem, scheurt dwars door je hart heen!!
Niet zoveel boeiends volgens mij. The wombats, the ting tings, de opposites en nog iemand die consoles voor je heeft treedt er ook opquote:Op zondag 3 mei 2009 12:10 schreef Reintji het volgende:
Wie komen er zoal in grunn?
Toen was ik zeker alweer wegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit is écht de koning van het drumstel!
Wat een baas is die jongen! Ook nog eens een zeer gevoelige bariton trouwens, prachtig timbre in zijn stem, scheurt dwars door je hart heen!!
IRL heb ik geen brute modpowers dus dan hoef je niet bang voor me te zijn hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 14:25 schreef Poit het volgende:
Oh, en sorry Bart.. je aanwezigheid imponeerde me teveel waardoor m'n faalangst parten speelde..
En erachter gekomen dan LBP een kutspel is. En de buren laten genieten van mijn motor @ 11.000 rpm.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Bier gedronken, Rock Band gespeeld, Singstar gedaan, van een barbeque genoten!
Sounds like a party!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Bier gedronken, Rock Band gespeeld, Singstar gedaan, van een barbeque genoten!
Ik wil graag ietwat anoniemer mij op het internet bevindenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:09 schreef koei het volgende:
Ik was sprakeloos omdat ik al mn energie nodig had om me stevig vast te houden in de auto!
En wat is er met je username gebeurt Lennie?
Die lijkt me vet juistquote:Op zondag 3 mei 2009 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
En erachter gekomen dan LBP een kutspel is. En de buren laten genieten van mijn motor @ 11.000 rpm.
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:11 schreef Poit het volgende:
koei, wil je de volgende keer je dan aan m'n auto vasthouden ipv aan m'n 'versnellingspook'
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:37 schreef SpankmasterC het volgende:
En Tain, wat de fuck man?! Je hebt in de afgelopen 2 weken al meer Team Fortress 2 gespeeld dan ik in heel mijn leven
Omdat gamebabe ook 1 van je bastaardkinderen is voelden ze zich verplicht jou mee te laten doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:15 schreef Poit het volgende:
nee joh, er was een crew meet inclusief mijzelf als extra vermaak
Ze betalen best goed hoor.
Niet dus. Vraag maar aan Rossdale.quote:
Nee bij SD+SB.quote:Bij wie dan? In poits lair?
Tss, om me ergens goed aan vast te kunnen houden moet datgeen wel een beetje volume hebben natuurlijk... Wat dat betreft was het draaiding van je raam toch beter geschikt daarvoorquote:Op zondag 3 mei 2009 15:11 schreef Poit het volgende:
koei, wil je de volgende keer je dan aan m'n auto vasthouden ipv aan m'n 'versnellingspook'
als jij het wat sensueler gebracht had dan had er zeker wel meer volume in gezeten. die nagels van je verpeste het een beetje..quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef koei het volgende:
[..]
Tss, om me ergens goed aan vast te kunnen houden moet datgeen wel een beetje volume hebben natuurlijk... Wat dat betreft was het draaiding van je raam toch beter geschikt daarvoor
Overigens ben ik wel mn kat kwijt kwam ik gisterenavond achter... Die zit vast weer bij andere mensen eten te bietsen...
Volgens mij heb ik dat nog wel op film, ik zal straks even de meuk op mijn laptop gooienquote:
Hem neem je wel serieus?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:40 schreef koei het volgende:
Wat is er mis met mijn nagels? Ik dacht dat je het fijn vond toen ik ze zachtjes in je rug zette...
Nee, niet serieus. Het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:
Lekker casual is inderdaad ook wel eens fijn, maar moeten er dan nagels aan te pas komen?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, niet serieus. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
kind.leeftijd < ouder.leeftijd...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat gamebabe ook 1 van je bastaardkinderen is voelden ze zich verplicht jou mee te laten doen?
Ik begin bijna te twijfelen wie er nou de maagd uit de crew is... Jij of Ekequote:Op zondag 3 mei 2009 15:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Lekker casual is inderdaad ook wel eens fijn, maar moeten er dan nagels aan te pas komen?
Eenieder? Ik heb het in ieder geval gewoon netjes binnen gehouden hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
kind.leeftijd < ouder.leeftijd...
dus...
Hoe was de pyjama party? Heeft eenieder zijn eten via de reguliere weg zijn lichaam laten verlaten en is het huis niet omgezaagd door disja
Omdat ik mijn nagels niet gebruik, begin jij te twijfelen? Heb ik een trend gemist?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begin bijna te twijfelen wie er nou de maagd uit de crew is... Jij of Eke
quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog wel op film, ik zal straks even de meuk op mijn laptop gooien
http://forums.plentyoffish.com/datingPosts7277030.aspxquote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat ik mijn nagels niet gebruik, begin jij te twijfelen? Heb ik een trend gemist?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:10 schreef Poit het volgende:
Nog een uurtje, dan lig ik met m'n blote billen op m'n bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, toch gespoilerd!
- dit soort dingen wil ik helemaal niet weten-
[ Bericht 61% gewijzigd door Bart op 03-05-2009 17:11:57 ]RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Je kan weer kijken hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:52 schreef Poit het volgende:
NOOOOOoooooo.......
nu hoef ik hem niet meer te zien.
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:16 schreef Fallen het volgende:
wedstrijd Sparta - Ajax is pijnlijk om te zien....
Thnxquote:
Dankje, het is niet de eerste keer dat mensen de film al spoileren voordat ik hem zag.quote:
Felici...quote:
thanksquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Felici...
Onbegrijpelijk zoals Ajax de afgelopen 3 wedstrijden heeft gespeeld.... echt ongelofelijk slecht.
Kan niet mis gaan inderdaad.. Toch maar even kijken binnenkortquote:Op zondag 3 mei 2009 19:12 schreef GameBabe het volgende:
Ik vond hem wel lekker wegkijken anders... geen zeer diepzinnig verhaal, maar mooie auto's, actie en mooie vrouwen, daar gaat het toch om in zo'n film
Timing boy!quote:
Duh,quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
Belachelijk dat niemand COD4 verkoopt hier op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Downloadingquote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef Fallen het volgende:
Damn, heb net weer een complete mindfuck gezien...
Een franse horror-film, begint als een soort van Grudge-achtig iets, daarna semi-Hostel, gevolgd door een mindfuck... cool!
De film heet "Martyrs".
Is wel ff bijkomen, redelijk naargeestige film.
nope, nog niet... morgen eerst ff The Orphanage, [Rec.] komt nog wel...quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Duh,
Smile ik sta op gamert
http://www.gamert.nl/nieuws/gozer_xrayt_gameverzameling.htmlEn ook al op KotakuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Dude, ik weet niet hoe het komt maar ik heb sinds gisteren meer respect voor je gekregen! Verhalen van een echte koning!quote:
Ik vond hem erg nice, koei heeft er een leuke review over geschreven.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
nope, nog niet... morgen eerst ff The Orphanage, [Rec.] komt nog wel...
Daar "begon" het mee....quote:
Zal wel ff gaan kijken dan...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond hem erg nice, koei heeft er een leuke review over geschreven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, heb je een torrent of iets met ondertiteling van die film van Fallen gevonden Poit? Mijn Frans is niet zo heel erg goed ondanks mijn dagelijkse oefeningen met my french coach.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
ja man!quote:
I know... Daarom heb ik ook een payserver...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef koei het volgende:
Nieuwsgroepen werken slecht bij orange... En torrents zijn makkelijker
Nouja, dan ga ik zelf wel zoeken
koei, usenet is zo veel makkelijker.... echt, ik heb tweaknews en dat kost ¤ 7,95 per maand... echt helemaal geweldig. Zelf zit ik ook bij Online/Orange/Wanadoo... en gelukkig hebben ze alleen zelf beroerde nieuwsservers en wordt er verder niet geknepen op de lijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef koei het volgende:
Nieuwsgroepen werken slecht bij orange... En torrents zijn makkelijker
Nouja, dan ga ik zelf wel zoeken
Ik heb hetzelfde!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
koei, usenet is zo veel makkelijker.... echt, ik heb tweaknews en dat kost ¤ 7,95 per maand... echt helemaal geweldig. Zelf zit ik ook bij Online/Orange/Wanadoo... en gelukkig hebben ze alleen zelf beroerde nieuwsservers en wordt er verder niet geknepen op de lijn.
edit: koei, zie PM!
Chasing Amy, Clerks, Clerks 2, Mallrats, Jay & Silent Bob Strike Back, Dogma, Dodgeball, Anchorman: The Legend of Ron Burgundy, Knocked Up, Harold & Kumar Go To White Castle en Superbad.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
Wie heet er nog leuke comedyfilm tips? Dat soort films als Anchorman, 40yo virgin, zack & miri make a porno, role models, forgetting sarah marshall. Iets met die acteurs het liefste ook
Chasing Amy is de enige daarvan die ik nog niet heb gezienquote:Op zondag 3 mei 2009 22:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Chasing Amy, Clerks, Clerks 2, Mallrats, Jay & Silent Bob Strike Back, Dogma, Dodgeball, Anchorman: The Legend of Ron Burgundy, Knocked Up, Harold & Kumar Go To White Castle en Superbad.
Om maar eens mee te beginnen.
Old School is BRILJANT! NU KIJKEN KOEI!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef koei het volgende:
The Hangover zag er wel goed uit, maar die is vast nog niet ter download verkrijgbaar. Old School valt ook wel in hetzelfde genre denk ik, maar die heb ik ook nog niet gezien
FRANK THE TAAANK!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Old School is BRILJANT! NU KIJKEN KOEI!!!!
The Hangover lijkt me ook geweldig, maar die ga ik gewoon in de bios kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |