Correct, het was idd die kraam op de vismarktquote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef detulp050 het volgende:
Was dit de viskraam op de vismarkt?Die verkoopt altijd vieze vis, komen bijna alleen maar toeristen.
Inderdaad, echte bazen schuiven gewoon aan bij Ozan Kebab.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat er shoarma/döner wordt gegeten na het stappen?
Dunya in Rotterdam, of El Aviv. De bestequote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:31 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Inderdaad, echte bazen schuiven gewoon aan bij Ozan Kebab.
Niet de hasret. Dat zijn kankerlijers.
goeie tip, maar nu heb ik zin in vis!, zullen we samen vis etenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
Als je langs een viskraam loopt en het stinkt er dus naar vis kun je er donder op zeggen dat het oude vis is die ze verkopen!
Gewoon een tip voor een volgende keer
Ik heb wel zin in iets ja, maar watquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
goeie tip, maar nu heb ik zin in vis!, zullen we samen vis eten
Ik heb dat een keer geprobeerd maar toen zei de kapper "Ga maar ergens anders eten!".quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Eet dan ook kapsalon
Over welke heb je het nu? Er zijn minstens drie viskramen op de vismarkt.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef detulp050 het volgende:
Was dit de viskraam op de vismarkt?Die verkoopt altijd vieze vis, komen bijna alleen maar toeristen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer geprobeerd maar toen zei de kapper "Ga maar ergens anders eten!".
zeg het maar!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in iets ja, maar wat
Met hogedruk + water worden de resten van de kip en kalfbotten verwijderd. Dit vlees wordt samen geperst en flink gekruid zodat de rotte stukken niet merkbaar zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:56 schreef Gkhn het volgende:
sowieso alleen broodje doner na het uitgaan.
Altijd.
Inderdaad. Allemachies, wat stinkt het daar!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:54 schreef Isegrim het volgende:
Als het zo slecht was, had je dat van tevoren kunnen zien en ruiken. Je bent een n00b.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Met hogedruk + water worden de resten van de kip en kalfbotten verwijderd. Dit vlees wordt samen geperst en flink gekruid zodat de rotte stukken niet merkbaar zijn.
Doner
Bullshit natuurlijk. Het wordt wellicht van separatorvlees gemaakt, dat zou kunnen (net als bijvoorbeeld knakworsten), maar rotte stukken, onzin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Met hogedruk + water worden de resten van de kip en kalfbotten verwijderd. Dit vlees wordt samen geperst en flink gekruid zodat de rotte stukken niet merkbaar zijn.
Doner
Goede donerspiezen bestaan uit langwerpige plakjes rundvlees die op elkaar gestapeld zijn. Maar helaas wordt inderdaad vaak gehakt als doner verkocht, terwijl dat die naam eigenlijk helemaal niet zou mogen dragen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Doner
zolang het maar lekker smaakt en je dr niet te ziek van wordtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Goede donerspiezen bestaan uit langwerpige plakjes rundvlees die op elkaar gestapeld zijn. Maar helaas wordt inderdaad vaak gehakt als doner verkocht, terwijl dat die naam eigenlijk helemaal niet zou mogen dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |