Waarom moet jij toch altijd zulke dingen posten?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef Twerk het volgende:
Erg enz. natuurlijk.
Maar het is natuurlijk een illusie om te denken dat de meerderheid van de mensen erg oprecht mee zit en/of dat het een rol speelt in de beleving van de zuipdag die de meesten voor zich hadden.
Het is sensatie en even is er de schok, maar 2 platen en 3 biertjes verder gaat vrijwel iedereen over tot de orde van de dag. Misschien wel zoals het ook hoort.. Ergens.
Bovendien zijn de mensen die het hardst schreeuwen dat ze het zo erg vinden, dezelfde types die wel foto's van zwaargewonde mensen posten. Over respect gesproken..
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele zin dat is iets te hoog gegrepen voor die jongen.
Volgens mij hoeft het ook niet meer hersteld te wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jezus zeg. Dat lijkt me echt onherstelbaar
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele zin dat is iets te hoog gegrepen voor die jongen.
dat bleek ook het geval te zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jezus zeg. Dat lijkt me echt onherstelbaar
Het lijkt me realistisch. Waar ben je het mee oneens dan lieve schat? xDquote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet jij toch altijd zulke dingen posten?
Hij heeft wel een punt vind ik..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet jij toch altijd zulke dingen posten?
gezichtsuitdrukking van een dodequote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef Isdatzo het volgende:
je ziet nog een stukje gezichtsuitdrukking van die man.
Blijf ik me ook afvragen. de ruit aan de zijde van de medepassagier is er iig niet meer, dus het kán wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef kleefje het volgende:
In het eerste aanslagtopiq werd gesuggereerd over medepassagiers die uit de auto zijn gesprongen, wat is daar nou van waar?
nietsquote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef kleefje het volgende:
In het eerste aanslagtopiq werd gesuggereerd over medepassagiers die uit de auto zijn gesprongen, wat is daar nou van waar?
Leg eens uit, wat had cohen dan wel moeten doen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]Cohen heeft de beslissing afeschoven. Dat is wat er hier niet klopt. En daar ben ik het mee eens: Cohen had die beslissing moeten nemen. En of hij nou had besloten om alles door te laten gaan of niet maakt weinig uit, want hij heeft blijkbaar die verantwoordelijkheid niet genomen
Waarschijnlijk heeft iemand gezien dat er iemand door de lucht vloog, en daaruit afgeleid dat er iemand anders in de auto zat naast de chauffeur. Dat de ruiten kapot waren kwam dan ook door de slachtoffers denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Blijf ik me ook afvragen. de ruit aan de zijde van de medepassagier is er iig niet meer, dus het kán wel.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef Twerk het volgende:
Erg enz. natuurlijk.
Maar het is natuurlijk een illusie om te denken dat de meerderheid van de mensen erg oprecht mee zit en/of dat het een rol speelt in de beleving van de zuipdag die de meesten voor zich hadden.
Het is sensatie en even is er de schok, maar 2 platen en 3 biertjes verder gaat vrijwel iedereen over tot de orde van de dag. Misschien wel zoals het ook hoort.. Ergens.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef kleefje het volgende:
Oooooooohh dudequote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef MoonCore het volgende:
SCHOKKENDE FOTO
Weet niet of deze al in het groot gepost is maar is vrij schokkend.
http://img223.imagevenue.com/img.php?loc=loc516&image=98383_knie_123_516lo.jpg
Dat is veel aannemelijker idd. De reactie dat er iemand uit zou zijn gevallen was ook erg kort na het moment, dus kan ook voor extra verwarring hebben gezorgd.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand gezien dat er iemand door de lucht vloog, en daaruit afgeleid dat er iemand anders in de auto zat naast de chauffeur. Dat de ruiten kapot waren kwam dan ook door de slachtoffers denk ik.
juistquote:Op donderdag 30 april 2009 20:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Cohen heeft toestemming gegeven dat alles door mocht gaan.
Het is natuurlijk altijd zo dat de organisatie zelf mag beslissen om het niet door te laten gaan.
Cohen heeft dus BESLOTEN om de feesten niet af te gelasten.
Cohen kan natuurlijk niet de organisatie dwingen om het verplicht door te laten gaan, dus ja die heben zelf dan vanzelfsprekend een keuze...
Ik zeg al de godganse tijd dat die feesten NIET afgelast moeten worden en dat dat dus een JUISTE beslissing was.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat had cohen dan wel moeten doen?
10.000den mensen, die niet goed weten er gebeurd is en zin hadden in een feestje naar huis sturen. Was dat verstandig geweest?
Denk nou eens na!
Cohen had moeten zeggen "We gaan door met het feest". Hij had niet moeten zeggen "Laat 538 zelf maar beslissen wat ze met hun feest doen". Dat 538 heeft besloten om door te gaan was een juiste beslissing, maar Cohen was degene die de verantwoordelijkheid had moeten nemen. Nu heeft hij de verantwoordelijkheid afgeschoven. En dat klopt niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat had cohen dan wel moeten doen?
10.000den mensen, die niet goed weten er gebeurd is en zin hadden in een feestje naar huis sturen. Was dat verstandig geweest?
Denk nou eens na!
Maar het is dus niet zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Blijf ik me ook afvragen. de ruit aan de zijde van de medepassagier is er iig niet meer, dus het kán wel.
Daar geef ik je gelijk jaquote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef Twerk het volgende:
Erg enz. natuurlijk.
Bovendien zijn de mensen die het hardst schreeuwen dat ze het zo erg vinden, dezelfde types die wel foto's van zwaargewonde mensen posten. Over respect gesproken..
Married with Children en Friends zijn ook bezigquote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef buachaille het volgende:
Zijn de beelden momenteel bij het journaal te zien? Mijn onderbuurman zit namelijk hard te lachen en die is niet helemaal fris in zijn hoofd.
538 heeft in overleg met beveiliging besloten het feest door te laten gaan, dit had gewoon in overleg met Cohen moeten gebeuren. Cohen is een ruggegraatloze man die had moeten adviseren om het feest door te laten gaan, dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft er gewoon niks gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Cohen heeft toestemming gegeven dat alles door mocht gaan.
Het is natuurlijk altijd zo dat de organisatie zelf mag beslissen om het niet door te laten gaan.
Cohen heeft dus BESLOTEN om de feesten niet af te gelasten.
Cohen kan natuurlijk niet de organisatie dwingen om het verplicht door te laten gaan, dus ja die heben zelf dan vanzelfsprekend een keuze...
Waarom loop je dan te zeuren op Cohen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zeg al de godganse tijd dat die feesten NIET afgelast moeten worden en dat dat dus een JUISTE beslissing was.
Lijkt me welquote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is veel aannemelijker idd. De reactie dat er iemand uit zou zijn gevallen was ook erg kort na het moment, dus kan ook voor extra verwarring hebben gezorgd.
Ome Cohen staat alleen vooraan als er gescoord kan worden of een lintje uitgereikt kan worden. Verder is het een vrij laffe burgemeester.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Cohen had moeten zeggen "We gaan door met het feest". Hij had niet moeten zeggen "Laat 538 zelf maar beslissen wat ze met hun feest doen". Dat 538 heeft besloten om door te gaan was een juiste beslissing, maar Cohen was degene die de verantwoordelijkheid had moeten nemen. Nu heeft hij de verantwoordelijkheid afgeschoven. En dat klopt niet.
Yep, dezelfde die de hele dag al draaien. Inclusief "vliegende" mensen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef buachaille het volgende:
Zijn de beelden momenteel bij het journaal te zien? Mijn onderbuurman zit namelijk hard te lachen en die is niet helemaal fris in zijn hoofd.
Omdat de stoel in de andere hoek stond. Who fucking cares?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Lkw het volgende:
Waarom is de koningin in beeld met tegenlicht?
Ja, maar er zijn geen andere redenen waarom hij kan lachenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef buachaille het volgende:
Laat maar gaan, dat snappen ze nietquote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Cohen had moeten zeggen "We gaan door met het feest". Hij had niet moeten zeggen "Laat 538 zelf maar beslissen wat ze met hun feest doen". Dat 538 heeft besloten om door te gaan was een juiste beslissing, maar Cohen was degene die de verantwoordelijkheid had moeten nemen. Nu heeft hij de verantwoordelijkheid afgeschoven. En dat klopt niet.
Ja volgens mij is dat de vader van die man die net op RTL4 wasquote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Razor21 het volgende:
OMG die foto met die knie...volgens mij is die vent dood.
Achja, jij weet natuurlijk ook PRECIES wat er besproken is tussen Cohen en de organisatie....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
538 heeft in overleg met beveiliging besloten het feest door te laten gaan, dit had gewoon in overleg met Cohen moeten gebeuren. Cohen is een ruggegraatloze man die had moeten adviseren om het feest door te laten gaan, dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft er gewoon niks gedaan.
Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:04 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
538 heeft in overleg met beveiliging besloten het feest door te laten gaan, dit had gewoon in overleg met Cohen moeten gebeuren. Cohen is een ruggegraatloze man die had moeten adviseren om het feest door te laten gaan, dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft er gewoon niks gedaan.
Hebben wij ons ook wel afgevraagd hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de stoel in de andere hoek stond. Who fucking cares?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |