Ik kijk nu naar omroep gelderland, de persconferentie dusquote:Op donderdag 30 april 2009 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron? Dat meisje op die foto is dus niet overleden?
Ja schandalig, ik typte een 9 teveel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef snowgoon het volgende:
[..]
dat is knap. Van 10.000 mensen 99.000 mensen maken.
Dit is een heel andere situatie, als er gewoon in 't kort uitgelegd zou zijn wat er gebeurd was denk ik dat het qua rellen etc wel meegevallen zou zijn.quote:Paar jaar terug zijn er al rellen geweest toen niet iedereen tegelijk naar huis kon. Zou nu minstens zo erg worden. Plus dat de mensen die daar steen niet allemaal een idee hebben wat er allemaal precies is gebeurd en dus die beslissing om het concert te stoppen niet zullen snappen.
Zeg ik ook niet. Maar het is zowat treurig om te horen wat voor veronderstellingen er dan allemaal worden gemaakt in die vraagstellingen van ze.quote:
Eigenlijk ben ik het hier wel een klein beetje mee eens. Die volkomen gestoorde maniak verdient helemaal niets, en het laatste wat hij verdient is zoveel media-aandacht. Nationaal medeleven voor de nabestaanden van de slachtoffers, en professionele hulpverlening voor hen is het enige wat ze nodig hebben. Zij schieten zelf ook er bar weinig mee op dat Amsterdam zomaar een grote chaos kan worden als iedereen massaal naar huis gaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkel probleem mee. Er gebeuren elke dag vreselijke dingen.
[..]
NOU EN!!!!!
[..]
Het is ook ernstig, en ook erg voor de nabestaanden. Schokkend voor de koninklijke familie. En ik zou me kunnen voorstellen dat zij dan geen feest wil vieren. Maar koninginnedag is eigenlijk allang geen feest meer van de koningin, maar een feest waar iedereen ff los kan gaan. En dan ga je dat dus niet aflasten. Ik zou zeggen, ga juist extra hard feest vieren. 1-0 voor de normale mens. Zoveel voorbereidingen op feestjes door het hele land en dat allemaal maar ff schappen vanwege 1 gek in een auto.
Even beter lezen, Cohen heeft helemaal geen beslissing genomen. Hij heeft anderen dat laten doen. En die hebben besloten door te gaan ivm de veiligheid. Nogmaals, Cohen heeft geen besluit genomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:48 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Hij heeft de beslissing genomen om het niet af te lassen ivm de veiligheid. Punt.
Moet die dan ook nog gaan bepalen dat het feest perse door moet gaan? Had die de artiesten hoogstpersoonlijk het podium op moeten sturen?
Dat zei de burgermeester net.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron? Dat meisje op die foto is dus niet overleden?
Ja, ik zie ze nu op TVquote:Op donderdag 30 april 2009 19:48 schreef RvLaak het volgende:
Aangezien ik wat last had van mn schouders, ben ik net ff een stuk op de motor gaan rijden. Lekker relaxend. Het toeval wil dat ik in Vaassen woon. Kon helaas de verleiding niet weerstaan om ff naar Apeldoorn te rijden. Zoals het hoort, was alles hermetisch afgesloten en kon ik er niet door. Ik kon wel langs het kasteel Het Oude Loo rijden. Dat ik daar uit kwam is meer geluk dan wijsheid, aangezien ik niet eens wist waar het lag.
Toen ik daar langs reed, zag ik een behoorlijk aantal tenten met diverse media busjes en straalzenders. Werkelijk alle zenders die ik ken, waren er. SBS, RTL (zowel NL als DU), NOS etc. De meeste busjes stonden bij Bilderberg, maar dat is naast de deur.
Ik moet zeggen dat een behoorlijk gevoel van voyeurisme opkwam bij mij bij het zien van al die busjes.
Vriend zijn primaire verantwoordleijkheid is het garanderen van een ieders veiligheid. Dat heeft hij heel goed gedaan vandaag. Dan kan je zelfs als het om een aanslag in Apeldoorn gaat hem er weer bij halen .. maar ja Cohen moet weer afgezeken worden. Als ie het had afgelast en er waren rellen uitgebroken had iedereen hier weer geroepen dat die man niet geschikt is... als het moslims waren was ie thee gaan drinken etc etc etc ...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Cohen had de ballen moeten hebben zelf een beslissing te nemen over het wel of niet doorgaan van de feesten.. Maar dat heeft hij dus niet durven doen.
Ja dat weet ik nu ondertussen ook welquote:Op donderdag 30 april 2009 19:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij heeft tegen de organisatoren gezegd dat hij de beslissing bij hen neerlegde.
Okquote:Op donderdag 30 april 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb even teruggespoeld, maar het ging over een stoffelijk overschot.
Ja, true, maar dat is niks nieuws toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet. Maar het is zowat treurig om te horen wat voor veronderstellingen er dan allemaal worden gemaakt in die vraagstellingen van ze.
Ben je nou echt dom of wil je het gewoon niet snappen?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even beter lezen, Cohen heeft helemaal geen beslissing genomen. Hij heeft anderen dat laten doen. En die hebben besloten door te gaan ivm de veiligheid. Nogmaals, Cohen heeft geen besluit genomen.
Naar een andere kamer?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Fuck zeg waarom moet er hier nou SBS6 op staan. Het boeit me niet wat de sterren vinden, en die muziek die ze eronder gooien, zo dramatisch mogelijkBlegh. Kutzender.
Wou dat ik over de afstandsbediening ging
Hij is in levensgevaar ja, ik mag hopen dat hij er bovenop komt, want hij mag toch eens uitleggen waarom hij dit deed. Mag hij meteen de fotos en filmpjes bekijken met de slachtoffers en die familieleden te woord staan....quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat dader op sterven ligt
Nee. Maar het irriteertquote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, true, maar dat is niks nieuws toch?
Ja, je kon het ook aan zijn stem horen, die klonk echt hol, zoals heel diep verdriet je stem kan laten klinken.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:48 schreef LoveProfusion het volgende:
meisje van 7 is dus niet overleden..de kinderen van 16 17 en 9 (geloof ik) zijn zwaargewond maar de doden zijn 2 mannen en 2 vrouwen.
overigens leek de man wiens 71 jarige vader is overleden wel in shock..anders doe je niet zo vrolijk en noem je het niet een "sprookje"
Als hij de beslissing zou hebben genomen om de zaak stil te laten leggen, dan had ie tenminste ballen gehad. Want dan had hij een beslissing genomen. Nu heeft hij het alleen maar naar anderen afgeschoven.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vriend zijn primaire verantwoordleijkheid is het garanderen van een ieders veiligheid. Dat heeft hij heel goed gedaan vandaag. Dan kan je zelfs als het om een aanslag in Apeldoorn gaat hem er weer bij halen .. maar ja Cohen moet weer afgezeken worden. Als ie het had afgelast en er waren rellen uitgebroken had iedereen hier weer geroepen dat die man niet geschikt is... als het moslims waren was ie thee gaan drinken etc etc etc ...
Levensgevaarlijk gewond inderdaad. Verbaasd me ook niets als ik zo die auto even snel zagquote:Op donderdag 30 april 2009 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat dader op sterven ligt
Ik zit bij m'n vriend thuis dus dat lijkt me enigszins onbeleefdquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef DutchErrorist het volgende:
RTL tegen een man die zijn vader is verloren: U heeft net de beelden gezien wat gaat er nu door u heen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hij de beslissing zou hebben genomen om de zaak stil te laten leggen, dan had ie tenminste ballen gehad. Want dan had hij een beslissing genomen. Nu heeft hij het alleen maar naar anderen afgeschoven.
Ik had een beslissing genomen. Iets wat Cohen blijkbaar niet durft. En ja, toestemming geven tot doorgaan met feesten is ook een beslissing.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ben je nou echt dom of wil je het gewoon niet snappen?
Leg anders eens even uit wat jij in zijn plaats gedaan had.
Beetje wazige sfeer in Apeldoorn. Meer niet. Ongeveer net zo veel clou als de verslaggevers die elke 5 minuten komen melden dat er niets nieuws te melden is.quote:
quote:
Die had het over Rotterdam.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Had die tweaker toch nog gelijk he
Je brengt me wel een ideequote:Op donderdag 30 april 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit bij m'n vriend thuis dus dat lijkt me enigszins onbeleefd
Het irriteert me mateloos. Net kon ik de persconferentie niet verstaan door dat gejoel uit die kloteboten met keiharde muziek. Normaal niet zoveel problemen mee, maar nu klinkt het allemaal nogal ongepast.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Aventura het volgende:
Het is net alsof er niks gebeurd is hier in Amsterdam. Net van 1 tot 7 de stad ingeweest, van Waterlooplein tot Marie heinekenplein tot Frederiksplein en alles daartussen groot feest. Met dj's en optredens. Nu thuis hoor ik een live optreden van een reggaeband...niks is anders dan normaal.
Ik ben blij dat ik nog niet had gegeten.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef MoonCore het volgende:
SCHOKKENDE FOTO
Weet niet of deze al in het groot gepost is maar is vrij schokkend.
http://img223.imagevenue.com/img.php?loc=loc516&image=98383_knie_123_516lo.jpg
Die man is overleden!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef MoonCore het volgende:
SCHOKKENDE FOTO
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had een beslissing genomen. Iets wat Cohen blijkbaar niet durft. En ja, toestemming geven tot doorgaan met feesten is ook een beslissing.
Rotterdam en een man met Arabisch uiterlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En over een man met 'een arabisch uiterlijk'.
Het was dat iemand in onze groep rond 3 uur een sms'je kreeg over de gebeurtenissen in Apeldoorn, want anders hadden we van niks geweten eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Aventura het volgende:
Het is net alsof er niks gebeurd is hier in Amsterdam. Net van 1 tot 7 de stad ingeweest, van Waterlooplein tot Marie heinekenplein tot Frederiksplein en alles daartussen groot feest. Met dj's en optredens. Nu thuis hoor ik een live optreden van een reggaeband...niks is anders dan normaal.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef MoonCore het volgende:
SCHOKKENDE FOTO
Niet in 't groot idd.. je ziet nog een stukje gezichtsuitdrukking van die manquote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef MoonCore het volgende:
SCHOKKENDE FOTO
Jezus zeg. Dat lijkt me echt onherstelbaarquote:Op donderdag 30 april 2009 19:57 schreef MoonCore het volgende:
SCHOKKENDE FOTO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |