Of de helft wordt verwijderdquote:
Denk je dat uitleg ook maar iets helpt? Die opmerking is compleet misplaatst en dat kon zij / masd van tevoren ook goed weten. Zal ik anders ook even lekker gaan lachen bij hun dood?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's beutje overdreven vind je niet? Wacht dan tenminste op uitleg.
Ook dat jaquote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Wie wilt de verantwoordelijkheid op zich nemen als ik ze plaats?
Dat dus precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bol heeft wat ergs gepost. Er waren een paar mensen net op tijd voor de edit van Bol. Iedereen dus boos op Bol. MASD bemoeit zich er mee en neemt totale verantwoordelijkheid op zich en hij is berichten aan het verwijderen van iedereen die uitleg van Bol wil. Bol is nu weg en iedereen is nu ook boos op MASD.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:14 schreef -SG- het volgende:
Waren er rellen? Moet ik weer missen he.
Wat was er gebeurd?
Van mij mag je, ik ben toch nieuw hier. Neem alleen niet de verantwoordelijkheid als er wat gebeurdquote:Op donderdag 30 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
Wie wilt de verantwoordelijkheid op zich nemen als ik ze plaats?
Als het plaatjes zijn van de aanslag zullen ze vast al in andere topics staan. Daar hebben de ergste op gestaan.quote:
ZOMFGquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit hier lekker met een bak softijs met heerlijke chocoladesaus eroverheen.![]()
Wees jaloers.
Msnquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 30 april 2009 19:17 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD is gebanned.
Waar zie je dat?
Was ik net niet duidelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ze zijn wel van 4chan. En het gaat over Apeldoorn. Zal ik ze nog steeds plaatsen?
Iets met bellen?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
Ze zijn wel van 4chan. En het gaat over Apeldoorn. Zal ik ze nog steeds plaatsen?
Een pleonasmequote:Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
B-films zijn per definitie slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |