Gelieve ooggetuigen boven de 15 te interviewen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Had je zelf ook zo wel kunnen bedenken ja
Die knul begon over Den haag?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef GummyGadGet het volgende:
@ RTL 7 ... Ja, als de deur dicht is .. hoe kom je dan binnen. Wat een geweldige bijdrage weer
Meestal kroppen die personen al hun woede en frustratie altijd op, en dat komt er dan in een keer uitquote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Een tsunami van netheid, dat zeg ik je.
Ik vind het ook niet zo nodig en van mij mag die foto best weg maar je redenatie kan ik niet volgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen, ik heb een probleem met de foto in de OP. Stel dat die man die daar door de lucht vliegt iemand is die is overleden.... Kan deze foto weg?
het heeft niks met structureels te doen of niet,quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef mikerw het volgende:
[..]
vervangen we dan ook gelijk alle andere incidenten die structureel elke dag plaatsvinden?!
Ik had ook niet verwacht dat daar bommen en zo zouden zijn gevonden, dan was hij wat vergeten in zijn Suzuki mee te nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef Ynske het volgende:
poeh dat ooggetuigenverslag over de huiszoeking is ook niet veel
Maar incidenten richting de koninklijke familie vinden niet dagelijks plaats.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef mikerw het volgende:
[..]
vervangen we dan ook gelijk alle andere incidenten die structureel elke dag plaatsvinden?!
Eerder ook zoiets alsquote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Nemain het volgende:
"Als de deur dicht is, hoe kom je dan binnen."
+10 scherp.
Vind je het gek als je een 10 jarige gaat interviewen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef mikerw het volgende:
[..]
Wat een klein dement knakkertje was dat. Behoorlijk wat moeite om uit z'n woorden te komen.
nee maar ga dan geen kind van 12 intervieuwen als er toch niet veel uitkomtquote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat daar bommen en zo zouden zijn gevonden, dan was hij wat vergeten in zijn Suzuki mee te nemen.
Doorgedraaide man die de schuld wss bij de maatschappij gaat leggen, want hij kon nergens wat aan doen en was slachtoffer van het kapitalisme. Of zo.
Daarna word hij geknuffeld door psychologen en kan hij na een paar jaar weer verder gaan met zijn leven.
Heb je ooit zo'n camera in je neus gehad? Ik 1x, is redelijk overweldigend hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef mikerw het volgende:
[..]
Wat een klein dement knakkertje was dat. Behoorlijk wat moeite om uit z'n woorden te komen.
Ja mensen met financiele problemen kunnen echt gek worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Meestal kroppen die personen al hun woede en frustratie altijd op, en dat komt er dan in een keer uit
Bedanktquote:Op donderdag 30 april 2009 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso, van zo'n foto een banner makenDegene die de OP heeft gemaakt is niet goed wijs.
Dat bedoel ik. Dan noemen we al die andere incidenten ook gewoon aanslagen op gewone Nederlanders.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar incidenten richting de koninklijke familie vinden niet dagelijks plaats.
Volgens mij heeft zij een van de zwaarste klappen opgevangenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:32 schreef Slappy het volgende:
Is dat meisje uit die ene foto nou overleden
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg
Die dus?
Fail! En maar goed ook, hij verdient gestraft te wordenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:50 schreef maril het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat hij zich uiteindelijk dood wilde rijden.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fail! En maar goed ook, hij verdient gestraft te worden
Of een hulpverlener die ontzettende stomme opmerkingen maakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee maar ga dan geen kind van 12 intervieuwen als er toch niet veel uitkomt
Zo doelbewust inrijden op belangrijke lieden zoals het koninklijk huis mag gerust een aanslag genoemd worden. Je doet echt ontzettend onnodig moeilijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef mikerw het volgende:
Dat bedoel ik. Dan noemen we al die andere incidenten ook gewoon aanslagen op gewone Nederlanders.
Begrijpelijk, excuus dat ik je niet goed wijs noemdequote:Op donderdag 30 april 2009 17:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
BedanktVan mij mag-ie ook weg, ik heb 'm in een vrij vroeg stadium gemaakt op basis van een ANP-foto, was toen ook nog niet bekend dat er doden waren gevallen enzo. Haal 'm er dus maar uit
Dat was de meest verhelderende opmerking van de dag idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:53 schreef Slappy het volgende:
Die domme must van dat filmpje mogen ze gelijk wel ontslaan met dit is absoluut niet gepland![]()
Zou dat die moeder zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:51 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een van de zwaarste klappen opgevangen.
[ afbeelding ]
Zo raar waren die opmerkingen niet. Die man stond zelf nog te verwerken wat hij gezien en meegemaakt had en was overduidelijk flink van de kaart. Die journalist moet zich de ogen uit zijn kop schamen dat ze die man live op TV hebben geïnterviewd.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een hulpverlener die ontzettende stomme opmerkingen maakt.
Opmerkingen van die hersenloze breezerzender kan je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Urquhart het volgende:
OMG 538: "Amsterdam leven jullie nog?":'(![]()
Daarom had hij zijn gordel ook niet om, denk ik dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:50 schreef maril het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat hij zich uiteindelijk dood wilde rijden.
Jezus.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Urquhart het volgende:
538quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Urquhart het volgende:
W T Fquote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Urquhart het volgende:
met voorbedachte radequote:
en laat die het nou net wel doen hier...quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/journaal24/wmv.html
Alleen deze nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |