Oh sorry.. Ik heb er verder geen problemen mee trouwens.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En die hapert dus... Maar dank.
Iemand een link naar de mediastream zelf?
Klopt. Echt dieptriest dat het gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef electronique het volgende:
[..]
het woord monarchie komt misschien zelfs niet eens voor in hun vocabulaire
ze zien koninginnedag om een dag leuk te zuipen
Nog geen namen. Waarschijnlijk wel een meisje van een jaar of 8.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Zijn er al namen van slachtoffers bekend? Heb flink veel familieleden in Apeldoorn wonen
ij zag het niet, zijn vrouw wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
WA heeft zijn gezicht nog in standje "tevreden glimlach" en is kennelijk niet in staat snel om te schakelen.
Het is onmogelijk om fatsoenlijk en ordelijk alles meteen dicht te gooien/te stoppen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Echt dieptriest dat het gewoon doorgaat.
Je hebt weinig draaiboek nodig imo. Je weet hoe laat het begint, je weet de route (want die is met hekken afgezet), en op tv kun je meekijken waar ze zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij had denk ik het draaiboek van het bedrijf gekregen/gestolen en zo kon die dus dit doen? is wel een complot maar misschien wel een juiste?
Ik hoop voor je dat je geen familieleden op foto's ziet staan; zelfs voor de meest geharde internetters zijn die al beroerd om naar te kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Zijn er al namen van slachtoffers bekend? Heb flink veel familieleden in Apeldoorn wonen
quote:
werd net gezegd op RTL4, een buurvrouw van de verdachte heeft dit verklaard (geloof ik)quote:
Omdat het geen structureel, terugkerend probleem isquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom nog altijd 'incident' in de topictitel?
www.telegraaf.nlquote:Volgens de verhuurster van het appartement is de man enkele maanden geleden ontslagen. Hij was 's nachts werkzaam in de beveiligingsbranche en studeerde overdag. Nadat hij zijn baan had verloren was hij volgens haar niet meer in staat om de huur op te brengen en moest hij de woning ontruimen. Vrijdag zouden nieuwe huurders hun intrek in het appartement nemen.
Zijn voormalige buurvrouw, Sandra, omschrijft de man als „een keurige, beleefde man” die vrij teruggetrokken leefde. De afgelopen maanden stond hij volgens haar niet meer toe dat er mensen bij hem binnenkwamen.
Idd, wou ik ook net zeggen. Zou er geen vertraging in de tvbeelden zitten dan? Hmm, nee kennelijk niet dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt weinig draaiboek nodig imo. Je weet hoe laat het begint, je weet de route (want die is met hekken afgezet), en op tv kun je meekijken waar ze zijn.
19:30 de volgende volgens RTL.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef whataboutit het volgende:
tvp again
nog nieuws over persconferenties die nog komen gaan vandaag?
Afgaande op de foto's zijn ook donkere mensen getroffen. Misschien afkomstig uit Suriname of Antillen, want daar zitten ook veel mensen die koningsgezind zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen namen. Waarschijnlijk wel een meisje van een jaar of 8.
Dat was idd wel interessant om te zien, die undercover agenten die ineens overal vandaan kwamen. Net als die mannen in pak die direct naar hun wapen grepen en op de auto afliepen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah idd, goed gezien.
In bepaalde opnames kan je ook zien dat deze meneer meteen uit het publiek springt.
Hee idd, een echte geheim agentquote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah idd, goed gezien.
In bepaalde opnames kan je ook zien dat deze meneer meteen uit het publiek springt.
En jij denkt dat wij dat wel wetenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:32 schreef Slappy het volgende:
Is dat meisje uit die ene foto nou overleden
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg
Die dus?
Kan aan OSX liggen. Ik zag in de vorige topics dat iemand screens heeft gemaakt met Quicktime in OSX, Vandaar dat ik vroeg naar de directe linkquote:Op donderdag 30 april 2009 17:30 schreef Nemain het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ik heb er verder geen problemen mee trouwens.
quote:
Ja, dan helpt zo'n actie als deze wel om onderdak te krijgen....quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Gewoon doorgedraaid, onslagen + huis uit worden gezet en wat nog meer..
Maar wel degelijk een aanslag dus. Alles wijst daar op. Dat voorzichtige gedoe met de benoeming 'incident' is niet meer nodigquote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Omdat het geen structureel, terugkerend probleem is
Het lijkt net een popquote:Op donderdag 30 april 2009 17:32 schreef Slappy het volgende:
Die dus?
Dirty Harry droeg een S&W Model 29, de politie hier heeft echt niets wat daar überhaupt op lijkt..quote:Op donderdag 30 april 2009 17:07 schreef buachaille het volgende:
Hier nog foto's van de NRC. Opvallend die cops in houthakkersshirts inclusief 'dirty harry' guns.
http://www.nrc.nl/redacti(...)eluk/soundslider.swf
Dat weet niemand hier en op tv ook niet. Daar zijn geen officiële uitspraken over gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:32 schreef Slappy het volgende:
Die dus?
Dat is volgens mij een fotograaf, je kunt die telelens ook zien in z'n linkerhandquote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah idd, goed gezien.
Nee tuurlijk niet maar mensen kunnen blijkbaar gek worden dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dan helpt zo'n actie als deze wel om onderdak te krijgen....
Als hij helder had kunnen nadenken, had hij dit ook niet gedaan. Hij is gewoon compleet doorgedraaid vrees ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dan helpt zo'n actie als deze wel om onderdak te krijgen....
Of gewoon een rechercheur in burger? Die stonden ook gewoon tussen het publiek - voor dit soort dingen trouwens.quote:
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Barcaconia het volgende:
Die Marlon, 1 vriend dood en 2 vriendinnen zwaar gewond. Hij staat dat rustig te vertellenLijkt helemaal niet aangeslagen.
Dat lijkt me de shock.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Barcaconia het volgende:
Die Marlon, 1 vriend dood en 2 vriendinnen zwaar gewond. Hij staat dat rustig te vertellenLijkt helemaal niet aangeslagen.
Ik denk dat die in shock is en het allemaal nog niet beseftquote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Barcaconia het volgende:
Als je de hele morgen al krampachtig een glimlach op je gezicht moet hebben dan is stoppen met glimlachen een bewuste beweging denk ik. Ik kan me zo voorstellen dat dat inderdaad enige omschakeling vereist waar je niet direct bij nadenkt als je zoiets ziet gebeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
WA heeft zijn gezicht nog in standje "tevreden glimlach" en is kennelijk niet in staat snel om te schakelen.
Waarschijnlijk komt die klap later. Als het doordringtquote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Barcaconia het volgende:
Kater shock komt later.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:34 schreef Barcaconia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |