Beter leren lezen ! Het is "gewoon " een nederlanderquote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is het lulligste, een 9-jarig meisje, gaat misschien wel voor de eerste keer de koningin zien, hartstikke blij, mag een beetje naar voren want ze is klein en dan komt er zo'n allochtoon aanzetten met een klote wagentje uit 1992 en rijd haar omver.. hoe lullig is dat?
Jaartje of 18 +TBSquote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat voor straf zou die krijgen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat was nou die vraag...?
"Zijn de zwaargewonden zwaar gewond?"
Sommige vragen slaan toch nergens opquote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef vanhal het volgende:
ik snap de kritiek op de vragen van de journalisten niet
Gast..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is het lulligste, een 9-jarig meisje, gaat misschien wel voor de eerste keer de koningin zien, hartstikke blij, mag een beetje naar voren want ze is klein en dan komt er zo'n allochtoon aanzetten met een klote wagentje uit 1992 en rijd haar omver.. hoe lullig is dat?
Denk het wel. 38 en in een swift rijdenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef SeLang het volgende:
Is dit weer zo'n links Volkert type?
Ik ook niet echt. Er zitten wel een aantal rare vragen tussen, maar de rest is allemaal hartstikke logisch. Ik zou niet weten wat er anders gevraagd zou moeten worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef vanhal het volgende:
ik snap de kritiek op de vragen van de journalisten niet
Zijn de zwaargewonden in kritieke toestandquote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat was nou die vraag...?
"Zijn de zwaargewonden zwaar gewond?"
Die persvragen sowiesoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
"Hoe was de sfeer in de bus?". Wat is dat nou voor een belachelijke vraag?
Om en nabij de 3 miljoen he.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds een aardige score voor de allochtonen, gezien ze een kleine minderheid zijn
Qua uiterlijk?quote:
Idd. Ze kan beter helemaal haar mond houden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Waarom toch in hemelsnaam die knipoogjes erbij??
Wat is daar mis mee? Die is ook geschokt.quote:
Waarom uberhaupt? Denk je dat mensen hier zelf niet de boel kunnen volgen zonder dat jij de dingen verkeerd blijft herhalen?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik typ heel erg snel en tegelijkertijd te kijken
leeftijd van de slachtoffers maakt niks uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef MaLo het volgende:
Tuurlijk weten ze wel de leeftijden van de slachtoffers, wat doen ze nou achterlijk. Laat ze gewoon zeggen dat ze daar nog geen mededelingen over doen.
Het was een autochtoonquote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is lezen en luisteren zo enorm moeilijk?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
... komt er zo'n allochtoon aanzetten met een klote wagentje uit 1992 en rijd haar omver.. hoe lullig is dat?
Aan de kop van die dader te zien van rechts.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
"De Auto kwam van links."
ik vond de opmerking over zijn stelling dat het geen terreur was wel goed. hoe weet hij dat nou als hij het motief nog niet weet.quote:
nix mis met een swift hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Denk het wel. 38 en in een swift rijden.
welke andere smiley danquote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Waarom toch in hemelsnaam die knipoogjes erbij??
De mooie maar tegelijkertijd soms lugubere kant van de moderne mediaverspreiding.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:03 schreef junkiesietze het volgende:
wat is internet toch een mooi mediumiedereen denkt dat ie journalist is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |