Tip: Stop helemaal met typen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik typ heel erg snel en tegelijkertijd te kijken
Kost die nog geld ookquote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
verdachte wordt geopereerd
Het was geen allochtoon, dus dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is het lulligste, een 9-jarig meisje, gaat misschien wel voor de eerste keer de koningin zien, hartstikke blij, mag een beetje naar voren want ze is klein en dan komt er zo'n allochtoon aanzetten met een klote wagentje uit 1992 en rijd haar omver.. hoe lullig is dat?
Qua uiterlijk welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef SeLang het volgende:
Is dit weer zo'n links Volkert type?
Dat vind ik nog steeds een aardige score voor de allochtonen, gezien ze een kleine minderheid zijnquote:
Wij krijgen er niet voor betaald. Zij welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde vragen als hier gesteld worden toch?
Waarom toch in hemelsnaam die knipoogjes erbij??quote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja (radio 1, ooggetuigenverslag) en een man die die baby meesleurdeMaar je bedoelt natuurlijk dat andere kind
Hangt helemaal af van de omstandigheden natuurlijk. Een bewuste en vooraf geplande actie om mensen omver te rijden wordt anders beoordeeld dan een schizofreen die opeens stemmen hoorde dat ie door dat hek heen moest...quote:
Het is inderdaad weer van een hoog niveauquote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
Die vragen van de journalisten zuigen altijd als de neten.
Volgens mij reed Volkert ook in zo'n soort autoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef SeLang het volgende:
Is dit weer zo'n links Volkert type?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |