een volwassen iemand is net zo ergquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Geen informatie over dat 7 jarige kind
Ja. maar die hebben de verdachte toch ook n iet gesprokenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja toch, dat gaat zo snel tegenwoordig met Twitter enzo.
Ze wisten idd niet goed hoe ze moesten reageren op die vraagquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die 9 jarige is dus doodaan het gezicht van de personen te zien
Ja, ik heb het gewoon geknipt en geplakt hoor. Sorry voor een eventueel traumaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees al wat topics mee en zie teksten over schokkende foto's in link, dan wel zo'n OP is ook niet handig.
Dat is niet heel gek, zou voor een hoop spanningen gezorgd kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Meh7 het volgende:
Hoe gestoord is het dat ik opgelucht ben dat het een autochtoon is?
Dat zegt toch niets, simpele zielquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee, als die al kan praten enz
hoorde op de markt dat dat kind bij de dode hoordequote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Geen informatie over dat 7 jarige kind
Bijvoorbeeld, of een extremistische Grefoquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of een Jood. Of een vermomde Alien.
ja (radio 1, ooggetuigenverslag) en een man die die baby meesleurdequote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Rockiejj het volgende:
Er was 1 kind zwaargewond, is die ook dood?
hoop het nietquote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hoorde op de markt dat dat kind bij de dode hoorde( maar mag het niet hopen )
Leer Nederlands.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Ze kennen er geen antwoord op geven op de ambulance tijd van 8 minuten..
2-1 voor de autochtoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is niet heel gek, zou voor een hoop spanningen hebben kunnen gezorgd.
Bij de crash bij Schiphol konden ze er ook wat vanquote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Het is al gezegd, maar ook ik verbaas me over sommige achterlijke vragen van de pers
Als je haar ook zag liggen, dan zou mij dat niet verbazen...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die verdachte twittert dat toch zelf wel neem ik aan?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja. maar die hebben de verdachte toch ook n iet gesproken
Het zijn dezelfde vragen als hier gesteld worden toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
Die vragen van de journalisten zuigen altijd als de neten.
Daar zijn het journalisten voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Het is al gezegd, maar ook ik verbaas me over sommige achterlijke vragen van de pers
Op een andere foto zag je haar rechtop zitten. Hopen dat het meevaltquote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hoorde op de markt dat dat kind bij de dode hoorde( maar mag het niet hopen )
Dat is het lulligste, een 9-jarig meisje, gaat misschien wel voor de eerste keer de koningin zien, hartstikke blij, mag een beetje naar voren want ze is klein en dan komt er zo'n allochtoon aanzetten met een klote wagentje uit 1992 en rijd haar omver.. hoe lullig is dat?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is ook een kwestie van een momentje van faam voor zequote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
Die vragen van de journalisten zuigen altijd als de neten.
maar je hebt maar heel weinig woorden daarvoor toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die verdachte twittert dat toch zelf wel neem ik aan?
Sindsdien is de pers bij mij tot een diep punt gezakt, en het wordt er nu niet beter opquote:Op donderdag 30 april 2009 16:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Bij de crash bij Schiphol konden ze er ook wat van![]()
Daar zijn ze getraind voor hoor. Stel je voor dat hij een bom bij zich had en die was afgegaan nadat ie tegen de bus, en in dit geval dan de Naald aanreed. Er hadden gewoon een aantal kogels op mogen worden geschoten, uiteraard wel verantwoord.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:59 schreef Stephan1237 het volgende:
Er is gelukkig niet geschoten, stel je voor dat andere mensen werden geraakt
Tip: Stop helemaal met typen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik typ heel erg snel en tegelijkertijd te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |