Eén van de allereerste reacties van een toeschouwer was dat hij iemand uit de auto had zien vallen. Daar horen we niks meer over.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
Maar als ik die andere foto zie, lijkt het of die man met rode trui niet op de bestuurdersplek zit..
Ik zit bij die 20% , ik ga niet feesten en zo geef ik mijn medelevenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef ne0h het volgende:
je kunt wel zien dat 80% van de nederlanders dus geen ene fuck om de koningin of koninginnedag geven, ze willen gewoon feesten en zuipen, kan hun het schelen dat er doden zijn en gewonden. gewoon doorfeesten toch? -_- zucht. bah bah.
Dat kan best hoor.quote:
wanneer is deze aangevraagd? misschien stond deze al wel klaar?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zo snel aanvragen van een URL is net zo dom.
En dan ook zo'n URLquote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zo snel aanvragen van een URL is net zo dom.
Ach ja, dat was wel bekend.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef ne0h het volgende:
je kunt wel zien dat 80% van de nederlanders dus geen ene fuck om de koningin of koninginnedag geven, ze willen gewoon feesten en zuipen, kan hun het schelen dat er doden zijn en gewonden. gewoon doorfeesten toch? -_- zucht. bah bah.
Lezzerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef Bowlingbal het volgende:
Voor mensen die denken dat je met een Swift een bus door de lucht kan laten vliegen ofzo.
De volgende foto:
[ afbeelding ]
Rare swiftquote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef Bowlingbal het volgende:
Voor mensen die denken dat je met een Swift een bus door de lucht kan laten vliegen ofzo.
De volgende foto:
[ afbeelding ]
Ja, en de bus op de foto die ik postte was geel. Lijkt me irrelevant.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is de achterkant van een amerikaanse schoolbus.
Niet de zijkant van een oldtimerbus met open dak.
Ja, beeld van 'oudere man met spencer' heb ik nu ook niet meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef MaLo het volgende:
Inderdaad, het lijkt nu weer een 25/26 jarige.
Datum registratie 30-04-2009quote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef mikerw het volgende:
[..]
wanneer is deze aangevraagd? misschien stond deze al wel klaar?
Ik geef weinig tot niets om de Koningin of Koninginnedag. Maar van mij mag iedereen zoveel feesten als hij wil.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef ne0h het volgende:
Gast, dat zijn beelden die al zeker 2,5 uur oud zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef RvLaak het volgende:
Net op RTLZ een agente: "verdachte" zit op het bureau voor verhoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |