Dan nog. Een Swift rijdt echt niet dwars door een bus heen ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wat meer woorden kunnen vuil maken aan zwakke plekken in auto's/bussen en in verschillen van contructies van auto's/bussen. Maar dat heb ik niet gedaan. My bad.
Het bouwjaar van een bus lijkt me zeer relevant, en de plek waar hij geraakt wordt ook.
Dat zei ik 10 minuten terug alquote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik heb het helemaal niet over conspiracy gehad, vond de foto's er gewoon vreemd uitzien omdat het lijkt alsof hij op de een een blote arm heeft en op de andere niet. Wist ik veel dat ie al tegen het raam lag aangeplakt.
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf? Ik zou TMF proberen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef ne0h het volgende:
welke zender komt die persconferentie? die is toch nu?
Idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig dat de dader hoogstwaarschijnlijk geen moslim is. Anders was het hek van de dam geweest hier in Nederland.
nuquote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef ne0h het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef ShinobizWinter het volgende:
Al bekend? Echt of nep? "Schokkend" "Driver been shot by police. Made him miss royal bus. Hit crowd. Killed 2 confirmer by NOS. Terrorist attack confirmed. #apeldoorn"hier heeft ie opeens een trui aan, en bij die ene foto met het publiek op de achtergrond zie je duidelijk een 'naakte' armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed kijkt zie je daarachter kinderen op de grond zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik heb het helemaal niet over conspiracy gehad, vond de foto's er gewoon vreemd uitzien omdat het lijkt alsof hij op de een een blote arm heeft en op de andere niet. Wist ik veel dat ie al tegen het raam lag aangeplakt.
[ afbeelding ]
Hopelijk, als hij bijkomt in het ziekenhuis, martelen ze 'm na ondervraging alsnog dood.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
In Amerika hadden ze gewoon die gast dood geschoten, hier niet
Dat is het been van dat kind wat daarachter tegen het hek aan zitquote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[ afbeelding ]
RTL + NOSquote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef ne0h het volgende:
De pijl waar je naar wijst is dus het been of iets anders van een kind dat achter de auto zit.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[ afbeelding ]
RTL, radio 1, nederland 1, kies maarquote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef ne0h het volgende:
Opgestroopte mouwen?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[ afbeelding ]
grappig.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik zou TMF proberen.
En dat wordt dat spel uit de schappen gehaaldquote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef Edwinuss het volgende:
Nu nog het bericht dat de dader videogames speelde, en dan vooral Grand Theft Auto.
Zou me helemaal niks verbazen.
Wat een fotoquote:Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van het eerder genoemde artikel op Bild.de, de volgende foto:
[ afbeelding ]
Nee dat is niet het arm van de bestuurder.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef electronique het volgende:
[..]
hier heeft ie opeens een trui aan, en bij die ene foto met het publiek op de achtergrond zie je duidelijk een 'naakte' arm
Nog 1 keer. Het is een been/arm van iemand anders dat je door de ruit kan zien...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef electronique het volgende:
[..]
hier heeft ie opeens een trui aan, en bij die ene foto met het publiek op de achtergrond zie je duidelijk een 'naakte' arm
willem alexander doet met zn hand alsof hij nootjes in zn mond stoptquote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ohnoes varkensgriep!Waar blijft mijn mondkapje?
"
Hij is al lang op het bureau.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hopelijk, als hij bijkomt in het ziekenhuis, martelen ze 'm na ondervraging alsnog dood.
Iran is een paar kilometer verder.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hopelijk, als hij bijkomt in het ziekenhuis, martelen ze 'm na ondervraging alsnog dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |