quote:
Ik snap de rechts-extremistische link niet helemaalquote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dit lijkt me een rechts-extremistische anti-monarchist van middelbare leeftijd.
Zo, de dader dusquote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef longarm het volgende:
Betere foto:
Twitpic
En die eerste foto is geen arm, maar van het been van één van die kinderen die daar op de grond zit op de achtergrond.
een andere toeschouwer beweerd dat maxima totaal niet reageerde maar op de beelden is wel duidelijk te zien dat ze gigantisch geschrokken is (en volgens mij zelfs huilde). Dus tsjaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén van de allereerste reacties van een toeschouwer was dat hij iemand uit de auto had zien vallen. Daar horen we niks meer over.
Volgens mij is dat anti-monarchistische toch echt meer iets uit de extreem-linkse hoek. Maar dat is allemaal speculeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die foto is razendsnel genomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
En precies de Oranje-bus op de achtergrond.
Ik vind het toch echt uitzien als een jonge jongen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
ook als er misschien wel door middel van het feest doden zijn gevallen? tofquote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik geef weinig tot niets om de Koningin of Koninginnedag. Maar van mij mag iedereen zoveel feesten als hij wil.
iddquote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
http://www.aanslagkoninginnedag.nl/
god, wat zijn sommige mensen op internet toch dom, zie al die onzinreacties
Een half uur geleden waren op Fok nog mensen die, op basis van eerdere foto's, beweerden dat ze aan de nek van de man konden zien dat hem om een 60/70 jarige ging.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt nu weer een 25/26 jarige.
Er schijnen ook schoten gehoord te zijn... Wat is daar de status van? (kga geen 9 topics doorlezenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
een andere toeschouwer beweerd dat maxima totaal niet reageerde maar op de beelden is wel duidelijk te zien dat ze gigantisch geschrokken is (en volgens mij zelfs huilde). Dus tsja
quote:krijgt info uit Velp (schoonvader woont daar): man in echtscheiding die kinderen niet meer mag zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die eerste foto zag hij er ouder uit, om deze foto duidelijk in de 20/begin 30quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt uitzien als een jonge jongen.
Die reageren natuurlijk ook gewoon als bij een ongeluk, en als ze al gereageerd hebben dan pas houden ze in hun achterhoofd dat het een aanslag kan zijn schat ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja, een verwarde (psychotische?) man had ik ook al als beeld, maar het blijft speculeren natuurlijk.
Die agenten die direct naar die auto renden zijn op zich ook wel dapper...straks had hij explosieven in de auto gehad.
Schoten uit de laisuwrs van de aliens!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er schijnen ook schoten gehoord te zijn... Wat is daar de status van? (kga geen 9 topics doorlezen)
Ik had natuurlijk wat meer woorden kunnen vuil maken aan zwakke plekken in auto's/bussen en in verschillen van contructies van auto's/bussen. Maar dat heb ik niet gedaan. My bad.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, en de bus op de foto die ik postte was geel. Lijkt me irrelevant.
En de auto op de foto die ik postte was zelfs een Hummer, niet eens een Swift.
En nu?
Ik snap dat niet helemaal..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef vanhal het volgende:
http://twitter.com/tonyjansen/status/1658751379
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |