Uhmm, het hadden er nog véél meer kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel bizar hoeveel mensen je dood kan rijden
Ik heb wel serieus gereageerd, ik dacht dat de website serieus was.quote:
Die zit op het bureauquote:Op donderdag 30 april 2009 15:49 schreef gateway het volgende:
damn.... En die bestuurder? leeft die nog?
Vooral met zo'n koekblik als waar die vent dat mee deed.quote:foto Op donderdag 30 april 2009 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel bizar hoeveel mensen je dood kan rijden
Niet weerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik heb het helemaal niet over conspiracy gehad, vond de foto's er gewoon vreemd uitzien omdat het lijkt alsof hij op de een een blote arm heeft en op de andere niet. Wist ik veel dat ie al tegen het raam lag aangeplakt.
[ afbeelding ]
ja snel jijquote:Op donderdag 30 april 2009 15:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ook mijn vlag halfstok doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop