Ts wil graag rellen, gun hem die paar minuten of glory.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:39 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat voor reacties verwacht je met dit topic?
Dat vraag ik me ook af..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:39 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat mensen het mij eens zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:39 schreef geelkuikentje het volgende:
zwaaien naar zijn mammie in de huiskamerquote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zou ts gedaan hebben, als hem ineens een camera in het gezicht gedrukt werd
Zwaaien natuurlijk dat is toch wat die mensen daar aan de kant doen als ze een camera zien.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zwaaien naar zijn mammie in de huiskamer
Zeggen dat ik niet gefilmd wil worden en als ze niet ophouden die camera kapot gooien.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zou ts gedaan hebben, als hem ineens een camera in het gezicht gedrukt werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Krijgen we nu de komende 20 jaar zeker asfalthappen?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Gehannes het volgende:
Beatrix heeft wraak genomen op het volk voor 50 jaar koekhappen.
Standbeeldhappen bedoel jequote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Krijgen we nu de komende 20 jaar zeker asfalthappen?
de bovenkant van dat standbeeld was er afquote:
Er hebben meer mensen asfalt gehapt dan standbeeld gehaptquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Krijgen we nu de komende 20 jaar zeker asfalthappen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:05 schreef Mendeljev het volgende:
Die vent heeft in ieder geval wel een strike gemaakt.
pricelessquote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef LockonStratos het volgende:
Ik kreeg zoneet een smsje van een vriend:
'' echte bazen gan naar A.dam''
Waarop ik antwoordde:
'' echte bazen rijden in hun suzuki swift tegen de koninklijke bus aan ''
En nu is die boos omdat ik onrespectvol ben en er 4 doden zijn gevallen_!
En toen kreeg je een telefoontje dat je moeder één van de doden is?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef LockonStratos het volgende:
Waarop ik antwoordde:
Alsof die naar Amersfoort gaatquote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
En toen kreeg je een telefoontje dat je moeder één van de doden is?
Post es een voorbeeldquote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef misteriks het volgende:
toen ik de eeste ongemodereerde reacties op het rouwregister las schrok ik me een bult! het is heel erg gesteld met de mentaliteit van veel tokkievolk in nederland .
Ik begrijp deze "grapjes" niet; zal wel zijn omdat ik Belg ben
Misschien springt ze voor een trein, omdat ze zo'n kutzoon heeft?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Alsof die naar Amersfoort gaat
Sprong jij maar voor de treinquote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Misschien springt ze voor een trein, omdat ze zo'n kutzoon heeft?
Ik ben niet zozeer een moraalridder, maar jij probeert krampachtig een moraalpiraat te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Sprong jij maar voor de trein
Wat is je punt nou? Ben jij nou ook al boos omdat die doden me eigenlijk geen zak interesseren?
Grulez
[ afbeelding ]_!
preciesquote:Op donderdag 30 april 2009 15:50 schreef LockonStratos het volgende:
Nu word er verteld dat er de rest van de dag halfstok gevlagd moet worden
Dat word ook echt ALLEEN maar gedaan omdat de koninklijke familie erbij was
Het is een deceptie...
same hier, ik fapte zelfs op het nieuwsberichtquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
ik had er eigenlijk wel bij willen zijn, al die sensatie enzulks, ben een ramptoerist
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
same hier, ik fapte zelfs op het nieuwsbericht
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Gehannes het volgende:
Beatrix heeft wraak genomen op het volk voor 50 jaar koekhappen.
Wedden van wel? Het is elk jaar hetzelfdequote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Razor21 het volgende:
En het ergste zijn die opmerkingen :
Koningennedag zal nooit meer hetzelfde zijn
nee klopt, volgend jaar is het koningendagquote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Razor21 het volgende:
En het ergste zijn die opmerkingen :
Koningennedag zal nooit meer hetzelfde zijn
Of Koningsdag met Willemquote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee klopt, volgend jaar is het koningendag
ja... dat zei ikquote:
Inderdaad volgend jaar rijd er weer zo'n dwaas door de meute. En daarna lekker ff rellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Wedden van wel? Het is elk jaar hetzelfde
Kan je niet voor zo'n auto gaan staan.. Je weet wel.. een swift die heel hard rijdt..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef HowardStern het volgende:
Wat een stel respectloze hufters zijn jullie zeg.
Om van te kotsen
I lol'd . En bij je lemming ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef LockonStratos het volgende:
Waarop ik antwoordde:
dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef HowardStern het volgende:
Om van te kotsen
Laat me raden, jullie hebben ook de vlag half stok?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef HowardStern het volgende:
Om van te kotsen
En hij gaat waarschijnlijk nog dood ook, dus hij kan niet eens boeten voor zijn daden, zo komt hij er te makkelijk afquote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Remqo het volgende:
Ben ik nou de enige die afvraagt waarom die eikel geen Hummer gepakt heeft ipv een Swift?
Nu even wat minder cynisch, het is gewoon kut wat er gebeurd is. Je zou er maar staan, vrolijk naar de koningin zwaaien en te denken dat je een leuke dag hebt en dat wordt even flink verstoord door een eikel in een swift. Door zo'n lulhannes is koninginnedag 2009 flink verpest en wie weet wat de gevolgen de koninginnedagen daarop zijn.
Karst T, bedankt!
Noem hem maar gewoon Richard. Ik geloof namelijk dat ik zijn Hyves heb gevonden.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Remqo het volgende:
Ben ik nou de enige die afvraagt waarom die eikel geen Hummer gepakt heeft ipv een Swift?
Nu even wat minder cynisch, het is gewoon kut wat er gebeurd is. Je zou er maar staan, vrolijk naar de koningin zwaaien en te denken dat je een leuke dag hebt en dat wordt even flink verstoord door een eikel in een swift. Door zo'n lulhannes is koninginnedag 2009 flink verpest en wie weet wat de gevolgen de koninginnedagen daarop zijn.
Karst T, bedankt!
Geef danquote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Noem hem maar gewoon Richard. Ik geloof namelijk dat ik zijn Hyves heb gevonden.
Hyves
bah.. jij wil Hyves.. dat is bijna net zo erg als weekend aids..quote:
Van die gast, knurftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:23 schreef Neutrino het volgende:
[..]
bah.. jij wil Hyves.. dat is bijna net zo erg als weekend aids..
Hou je smoel vetklep..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
Alweer een kuttopic van een kutuser. Serieus, wat een kansloze klacht heb je hier dan ook.
Wat verwacht je dan dat zulke mensen zeggen? "Ja, die ene man ging wel 10 meter!!!! Wilt u trouwens grabbelen voor een duppie?"
Sorry, ik vergeet altijd dat je chagrijnig kan worden als je melktandjes doorkomen...quote:
Ik erger me gewoon aan die mensen die van alles gezien denken te hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sorry, ik vergeet altijd dat je chagrijnig kan worden als je melktandjes doorkomen...![]()
Wat had je dan verwacht voor reacties LockOnStratos? Kan me voorstellen dat de mensen die dit zien ook hun "ei" kwijt willen en er niet iets zinnigers uitkomt dan dit soort reacties. Jij en ik hadden hetzelfde gereageerd. Of helemaal niet, ik ben cameraschuw
braindead dimwit..quote:
waarom zou ik? ik ben zelfs geen nederlanderquote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie hebben ook de vlag half stok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |