Je hoeft maar een idioot te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef fespo het volgende:
maar dat kleine auto'tje is toch veel te laag om de mensen in de bus te raken
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
Wat een sukkel wordt er nu geïnterviewd
Toen was er geen feestdag of iets in die richting.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hadden we bij 11 september ook allemaal feestend door de buurt moeten trekken? Zegt genoeg over die mensen dat ze dom mee blijven hossen op slechte muziek...
4 doden per zaterdagavond?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef werkeend het volgende:
[..]
4 doden vs 1000 doden
hmm
er vallen meer doden op een gewone zaterdagavond. Dan stopt de muziek in de club toch ook niet..
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Optie 2: een moslim
Je vindt jezelf heel grappig he?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Optie 1: een petje dat onder invloed van drank en/of drugs op de menigte is ingereden
Het is sowieso een debielquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Ik denk niks eerlijk gezegd, ik hoor het later op de dag wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Diverse media melden een blanke man.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Gezien de verhalen van ooggetuigen dat hij ergens anders was staande gehouden, lijkt mij dat niet het gevalquote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..
Verstandig, al dat gespeculeer.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niks eerlijk gezegd, ik hoor het later op de dag wel.
Er zijn al genoeg dingen die wijzen op een geplande aanslag.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien iemand die een beroerte heeft gekregen onder het rijden? Je weet het nooit..
Triest als alles wordt afgelast in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
In Amsterdam wordt nog altijd overlegd over doorgaan of niet (RTL7).
Ik weet wel zeker dat dit de laatste keer Koninginnedag 'oude stijl' wasquote:Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef denthemen het volgende:
Dit gaat heel veel veranderen in Nederland. Niet alleen Koninginnedag zal heel anders worden, maar alles waarbij de koninklijke familie aanwezig zal zijn. Al is dit natuurlijk wel de minste zorg op dit moment. Vreselijk dit
je mistquote:Op donderdag 30 april 2009 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
Wat denken we trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |