Ik hoop het niet voor je...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iig wel dat er geen kennissen van me onder de slachtoffers zijn, er waren er wel een aantal naar die optocht aan het kijken.
hoorde dat die overleden is.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef danielkk het volgende:
wow dat meisje op die foto waar ook de auto op te zien is, heeft die het overleefd?
quote:
3 kinderen zijn zwaargewond, 16,15 en 9 jaar. Van de vijfde dode weten we nog niets, het zou zo maar de dader kunnenz ijn, die ook kritiek ligt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Er zijn volgens de berichten geen kinderen onder de doden.
Niet? Oh dat zou dan toch een lichtpuntje zijn. Hoorde op RTL 7 geloof ik dat het meisje overleden zou zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Er zijn volgens de berichten geen kinderen onder de doden.
oeh een vijfde dode?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 kinderen zijn zwaargewond, 16,15 en 9 jaar. Van de vijfde dode weten we nog niets, het zou zo maar de dader kunnenz ijn, die ook kritiek ligt.
Dit meisje?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet? Oh dat zou dan toch een lichtpuntje zijn. Hoorde op RTL 7 geloof ik dat het meisje overleden zou zijn.
Dat ziet er idd ok genoeg uit. Hoewel je niet weet of iemand hersenletsel heeft opgelopen ofzo wat ff later inkickt. Ik hoop ten zeerste though dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit meisje?
[ afbeelding ]
Ze zit hier overeind en van wat ik eraan zie, valt het wel mee.
komt die klojo er nog goed vanaf ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef El_Manco het volgende:
Karst schijnt inmiddels hersendood te zijn.
Ze is sinds die andere foto ff naar huis geweest en (andere) schoenen aan gedaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit meisje?
[ afbeelding ]
Ze zit hier overeind en van wat ik eraan zie, valt het wel mee.
gingerkid...quote:
ja dat is idd heel vreemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef PP. het volgende:
[..]
Ze is sinds die andere foto ff naar huis geweest en (andere) schoenen aan gedaan?
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg
Zijn niet de zelfde op de foto's, dus 2 meisjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |