Niet? Oh dat zou dan toch een lichtpuntje zijn. Hoorde op RTL 7 geloof ik dat het meisje overleden zou zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Er zijn volgens de berichten geen kinderen onder de doden.
oeh een vijfde dode?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 kinderen zijn zwaargewond, 16,15 en 9 jaar. Van de vijfde dode weten we nog niets, het zou zo maar de dader kunnenz ijn, die ook kritiek ligt.
Dit meisje?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet? Oh dat zou dan toch een lichtpuntje zijn. Hoorde op RTL 7 geloof ik dat het meisje overleden zou zijn.
Dat ziet er idd ok genoeg uit. Hoewel je niet weet of iemand hersenletsel heeft opgelopen ofzo wat ff later inkickt. Ik hoop ten zeerste though dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit meisje?
[ afbeelding ]
Ze zit hier overeind en van wat ik eraan zie, valt het wel mee.
komt die klojo er nog goed vanaf ookquote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef El_Manco het volgende:
Karst schijnt inmiddels hersendood te zijn.
Ze is sinds die andere foto ff naar huis geweest en (andere) schoenen aan gedaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit meisje?
[ afbeelding ]
Ze zit hier overeind en van wat ik eraan zie, valt het wel mee.
gingerkid...quote:
ja dat is idd heel vreemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef PP. het volgende:
[..]
Ze is sinds die andere foto ff naar huis geweest en (andere) schoenen aan gedaan?
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693485.jpg
Zijn niet de zelfde op de foto's, dus 2 meisjes.quote:
Er is ook niet geschoten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:32 schreef THEFXR het volgende:
waarom wordt er in de persconferentie ontkend dat er op de auto geschoten is? in verschillende filmpjes hoor je nl wel de schoten en de klapt als er wordt ingereden op de menigte.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:48 schreef BrandX het volgende:
17 slachtoffers
4 daarvan overleden
6 kritiek
Jij denkt dat hij muisstil door die dranghekken is gegaan? Er waren geen schoten, of gaan we hier weer in BNW jaren over napraten dat men loog?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:32 schreef THEFXR het volgende:
waarom wordt er in de persconferentie ontkend dat er op de auto geschoten is? in verschillende filmpjes hoor je nl wel de schoten en de klapt als er wordt ingereden op de menigte.
Er is aangegeven door de politie dat er geen kinderen dood zijn. Dus ja, ze leeft nog.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat ziet er idd ok genoeg uit. Hoewel je niet weet of iemand hersenletsel heeft opgelopen ofzo wat ff later inkickt. Ik hoop ten zeerste though dat je gelijk hebt
Nee,dat was een gerucht door een lulhannes in het publiek op de persconferentie. Dat wertd door de politie daar niet bevestigd, maar de media was weer geil als boter, dus die nam dat gerucht maar over.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:02 schreef El_Manco het volgende:
Karst schijnt inmiddels hersendood te zijn.
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef danielkk het volgende:
Als ik zo'n koninklijk familie lid was had ik het wel geweten. meteen die bus uitgesprongen en eerste hulp geboden. mijn eigen veiligheid kan op zo'n moment echt gestolen worden hoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef BrandX het volgende:
inmiddels is wel bevestigd dat de dader vanacht overleden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |