Second that!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is zo geweldig. Spanning en sensatie.
Inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 11:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand geeft meer een stuiver om de Koninklijke familie, iedereen wilt het ongeluk zien.
Die kerel van Boulevard zei gister ook al: "Ik hoop natuurlijk dat er wat gebeurt".quote:Op donderdag 30 april 2009 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Hiet zat de NOS stiekem op te wachten natuurlijk.
wss wel, wat bijna onmogelijk is, want dan moeten daar ook al mensen zijn aangeredenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef powerlite het volgende:
is die auto nou dwars door mensen+dranghekken gereden??
daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef powerlite het volgende:
is die auto nou dwars door mensen+dranghekken gereden??
idd onmogelijk,quote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wss wel, wat bijna onmogelijk is, want dan moeten daar ook al mensen zijn aangereden
typischquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nu zijn er ineens weer koekhapbeelden van vorig jaar![]()
volgens mij proberen ze iets verborgen te houden
Lijkt me wel, sowieso dranghekken, maar gok ook wel wat publiek, er zal niet zo een vrije doorgang zijn naar die optochtquote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wss wel, wat bijna onmogelijk is, want dan moeten daar ook al mensen zijn aangereden
HET IS EEN SAMENZWERINGquote:Op donderdag 30 april 2009 12:05 schreef littledrummergirl het volgende:
nu zijn er ineens weer koekhapbeelden van vorig jaar![]()
volgens mij proberen ze iets verborgen te houden
Tuurlijk, downplayen die shit. Maar lijkt me sterk dat dit een ongeluk is. Het zal niet zo makkelijk zijn daar vandaag met de auto in de buurt te komen, laat staan helemaal tot aan die optocht door te rijden, daar moet je wel flink voor door blijven gassenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef DurQ het volgende:
op NOS.nl spreken ze over een ongeluk.....
teletekst 109:quote:Op donderdag 30 april 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, sowieso dranghekken, maar gok ook wel wat publiek, er zal niet zo een vrije doorgang zijn naar die optocht
echt!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef Rechterbal het volgende:
En we hebben een 3jarig kind die besmet is met de Swineflu
Omdat t ook echt is mssquote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Zeroku het volgende:
Die foto's en filmpjes zien er trouwens wel echt erg uit... hoe kan iemand zoiets in zijn kop halen..
Er is daar heel wat gebroken idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:02 schreef Megumi het volgende:
Breaking news op CNN.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:13 schreef SharQueDo het volgende:
He, dit is een ONZ topic. Waar blijven de paints?
Wat fout.quote:
't is wel ONZ he.quote:
Lees net dat het meisje is overleden.quote:
Tsja als jij er gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
't is wel ONZ he.
[ afbeelding ]
Ik moest lachen...quote:
Je hebt er vast wel een filosofie over waarom zo'n bewerkte foto van een mogelijk ernstig verwond meisje leuk is?quote:
yep, lachen is de beste remedie tegen alles. moet je toch weten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt er vast wel een filosofie over waarom zo'n bewerkte foto van een mogelijk ernstig verwond meisje leuk is?
En als dat meisje nu ernstig verwond is?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
yep, lachen is de beste remedie tegen alles. moet je toch weten.
ook dan, of mag het dan niet meer?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
En als dat meisje nu ernstig verwond is?
Als iemand in je directe omgeving het leven laat door een aanrijding laat me het even weten dan? Dan kan ik even lachen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
yep, lachen is de beste remedie tegen alles. moet je toch weten.
goed. ik probeer je gelukkig niet te conformeren aan politiek correct, wat jij overduidelijk wel doet.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Als iemand in je directe omgeving het leven laat door een aanrijding laat me het even weten dan? Dan kan ik even lachen.!!!
Ik snap je punt, maar ben het er niet mee eens. Sowieso is dit niet echt het moment om principieel te zijn. Het gaat me ook vooral om het gebruik van de foto's.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ook dan, of mag het dan niet meer?
jij moet soms ook lachen om auschwitz grapjes
jij moet soms ook lachen om 9/11 grapjes
jij moet soms ook lachen om hongersnood grapjes
snap je mijn punt?
ver-van-je-huis grappen mogen wel
dicht-bij-je-huis grappen mogen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |