Mee eens !!! Onder het mom van grappig zijn is het ook leuk om users compleet de grond in te trappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, Gert moet niet zo janken, want pot, ketel enzo. Hij zal wel een korte nacht hebben gehad en het trekt vast wel weer bij.
Bovendien, er kan wel enige waarheid in zijn statement zitten, maar dat geld geldt ook voor dat gejammer van jou, daar zit ook wel een kern waarheid in.
Doe ik toch ook, suffe blower.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenBeetje zielig
Nietusquote:
Gaat Coos.. Anyway is spreek snel af met mijn vriend die vertrekt definitief naar zweden. Dan kan ik mijn hond nog ff zien en dan neem ik gelijk de dvd's mee !!quote:
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat Coos.. Anyway is spreek snel af met mijn vriend die vertrekt definitief naar zweden. Dan kan ik mijn hond nog ff zien en dan neem ik gelijk de dvd's mee !!
Bij nadere bestudering van jouw post heb ik overigens ontdekt dat jij ook een user gequote hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dat gekanker op de bunker is prima maar hou je grote bek dan ook dicht daar. En users quotenBeetje zielig
Ex dus geen alarm al zal ik mijn bulletje erg gaan missenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?![]()
Jaaa.....lekker kopieėren!!!
Echt waar !!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Bij nadere bestudering van jouw post heb ik overigens ontdekt dat jij ook een user gequote hebt.
Zit Soury nu ook al met Remlof?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu ben ik effe in de war. Wie vertrekt?? Een ex toch of R?![]()
Jaaa.....lekker kopieėren!!!
quote:
Lies belde nog even vanmiddag. Ze zijn naar Scheveningenquote:
Had ik je telefoonnummer gehad, dan had ik je vast en zeker gebeld dat ik vanmiddag in Enkhuizen wasquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies belde nog even vanmiddag. Ze zijn naar Scheveningen
Doei!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want daar gaat het ook echt om hč.![]()
Echt, het interesseert me geen ene hol of jij de bunker volgt.
Maar om elke vrijdag dat neerbuigende humorloze gesneer te moeten lezen. En dan doel ik met name op APK Maar ook bij jou zit een ondertoon van neerbuigendheid.
En dat heb ik ook eerder al geprobeerd aan te geven. Dat ik afzeiken met een "schwung" echt niet erg vind, integendeel. Maar dat is het niet. Het is humorloos en alleen nog maar onaardig. En élke vrijdgagavond. Mongolen dit, kotshuisvrouwen dat. Ik zou me "moeten schamen" dat ik ernaar kijk, etcetera.
Na een paar weken proberen om daar doorheen of overheen te lezen, vind ik het nu mooi geweest. En jij wilt niet snappen of accepteren dat ik het niet leuk vind, dus dan zit er maar één ding op: doei!
Aaaaah, Robbie.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:05 schreef CarOnline het volgende:
Hier, even oefenen voor volgende week vrijdag![]()
Ja, volgens mij gaat ie weer een cd maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Aaaaah, Robbie.![]()
Doet hij tegenwoordig nog iets op muziekgebied
Meer op tijd voor de rel bedoel ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet niet?
Hoe laat had je afgesproken dan?
Welke relquote:
WTF?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:19 schreef CarOnline het volgende:
Nou, nog eentje dan, om het af te leren: Bosnia!
In het engels.
Nog steeds onverstaanbaar mooi![]()
http://uk.acer.yahoo.com/quote:Op zondag 3 mei 2009 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Wat hebben jullie trouwens als startpagina?
Ik heb nu voor Chrome (mijn hoofdbrowser) General Chat
En voor IE: http://www.nos.nl/nos/voorpagina
[/Bong]
Lijkt wel erg veel op Demis Roussos:quote:Op zondag 3 mei 2009 02:19 schreef CarOnline het volgende:
Nou, nog eentje dan, om het af te leren: Bosnia!
In het engels.
Nog steeds onverstaanbaar mooi![]()
http://www.bangedup.com/quote:Op zondag 3 mei 2009 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
[/Bong]
Immer google.nl, altijd handig om wat te zoeken, kan gelijk bij Gmail en Picasa.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
[/Bong]
Goeie site!quote:
quote:News Edition: 04/22/2009
Keith Richards should have died eight years ago, according to a health expert.
The 60-year-old Rolling Stone has outlived all expectations and "eluded death" after years of hard living, claims an American gerontologist.
David Demko investigated the lifestyles of music's biggest names and predicted their death dates in a survey entitled When will Your Favourite Rock star die? for US music magazine Blender.
Omdat ik graag op de hoogte wil blijven van het iers / engelse nieuws natuurlijk!quote:
Ik word 's morgens nou niet echt wakker met als eerste gedachte: 'Wat zal ik nu eens via google op gaan zoeken?'quote:Op zondag 3 mei 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Immer google.nl, altijd handig om wat te zoeken, kan gelijk bij Gmail en Picasa.
Ik wordt 's morgens überhaupt nooit echt wakker, dat scheelt een stuk. Hoe dan ook, Google is my friendquote:Op zondag 3 mei 2009 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik word 's morgens nou niet echt wakker met als eerste gedachte: 'Wat zal ik nu eens via google op gaan zoeken?'
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat ik graag op de hoogte wil blijven van het iers / engelse nieuws natuurlijk!
Zo kreeg ik hem ingesteld. Ging automatisch (heb een Acer) en dat heb ik nooit veranderd.
Zou niet eens weten hoe, nu ik er over nadenk
Google staat bij mij als eerste in de bookmarktoolbar, maar ik vind nos.nl wel lekker om gewoon even het breaking news te lezen.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wordt 's morgens überhaupt nooit echt wakker, dat scheelt een stuk. Hoe dan ook, Google is my friend![]()
En als je later op de dag wel iets op wil zoeken, klik je op de homepage button en je bent 'r
Nu.nl staat als homepage op mijn mobiel, voor als ik op het toilet zit te schijtenquote:Op zondag 3 mei 2009 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Google staat bij mij als eerste in de bookmarktoolbar, maar ik vind nos.nl wel lekker om gewoon even het breaking news te lezen.
Hoewel ze soms wel langzaam zijn heb ik geen zin om bv nu.nl in te stellen.
Lijkt me net zoiets als op Wilders stemmen.
Heb geeneens een huis momenteel.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:46 schreef APK het volgende:
Heb je trouwens al die 120GB Internetverbinding, Coos?
Ah, dan besteed je 's morgens meer tijd dan ik aan het Internet.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij de derde kop koffie heb ik ze gehad.
Je gaat mij toch niet vertellen dat je "de fraude" m.b.t. het stemmen hebt gemist vandaag?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:53 schreef APK het volgende:
Hou je mij een beetje op de hoogte als er spectaculaire dingen gebeuren in de bunker nu ik een nieuwe startpagina heb?
Ja dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat je "de fraude" m.b.t. het stemmen hebt gemist vandaag?
Een nerd van 15 "koopt" een paar honderd credits zonder er voor te betalen en geeft dan zelf het lek aan van debunkeronline.tv op Fok!quote:
Best wel netjes van die gozer.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een nerd van 15 "koopt" een paar honderd credits zonder er voor te betalen en geeft dan zelf het lek aan van debunkeronline.tv of Fok!
Is er eigenlijk al iemand uit die bunker?quote:Op zondag 3 mei 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een nerd van 15 "koopt" een paar honderd credits zonder er voor te betalen en geeft dan zelf het lek aan van debunkeronline.tv of Fok!
quote:Op zondag 3 mei 2009 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel netjes van die gozer.
Het komt allemaal goed met de jeugd van tegenwoordig.
Ja, dat was het probleem dus. Renate versus Bobby. Mensen balen van Renate die er zelf uit wilde en kochten om haar te pesten stemmen om haar erin te houden. De andere groep wilde Bobby er graag inhouden en die twee partijen stemden tegen elkaar op.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al iemand uit die bunker?
ik zag ze ik zag ze ik zag zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |